Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 342696 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #705 : Iulie 15, 2011, 12:51:33 am »
 :'( :'( :'(
Postez acum, caci ieri eram epuizat: in data de 13.07.2011 Casper, Naveta Spatiala si Dubita lui Nenea au mers pe ultimul drum, la Remat Berceni. Le-am spus adio si am privit cum treceau portile alaturi de alte surate, luate in gheare de un motostivuitor.
Ca si formalism sau observatii, precizez urmatoarele:
- incercati sa nu recurgeti la serviciile lor de transport - soferii sunt niste snapani, care iti cer de la obraz spaga, iar daca nu le dai cat cer, te lasa balta ( la mine s-a brodit sa mai si astept doua zile pana cand au catadicsit sa vina, desi eram programat la o data si ora certa). In plus, daca recurgi la transportul lor, pretul primit pentru contavaloarea fierului este de 1 leu/tona !!! Nu stiu cat se da daca vii tu cu masina, sper sa aflu in curand si va spun si voua.
- Naveta Spatialaa mers pe rotile ei, dar a ramas in pana de benzina cu 300 m. inainte de Remat (ca in reclama:,,mananca mult!") si a ajuns la final de drum tractata. Cert este ca ramas singura masina in punctul de primire, fara sa fie introdusa in parcul rece, pana la finalul programului. Poate pentru ca avea aprindere electronic, radiator nou, economizor pe circuitul de gaze nearse si alte gadgeturi instalate de fostul proprietar ?!? Spre satisfactia mea (partiala) rotile cu jante si cauciucuri foarte bune au plecat la un om care avea nevoie de ele, gratis (este acelasi care a cumparat si Supernova mea).
- Casper a mers pana la urma pe platforma (per ansamblu m-a costat 150 lei transportul si receptia caci observatia a fost ca ,,masina era cam cheala"). In fapt, avea un motor cu cutie de viteza si planetare, pe o caroserie si ... cam atat. I-am luat parbrizul, chiar si esapamentul, in rest imi pare rau ca nu am apucat sa ii iau si tapiseria planseului si geamurile laterale, altfel chiar ca ramanea tabla goala !!!
- in schimb, dubita lui Nenea a mers intacta, exceptand scaunele pe care cu chiu cu vai am reusit sa-l conving sa le dea jos si sa mi le pastreze ca sa le duc la tara (acolo au o utilitate corespunzatoare)
Luni sau marti astept certyificatele de distrugere si apoi sper ca intr-o zi sa fac toate formalitatile la financiar si BPR, ca sa ma intorc cu actele la Remat si sa ,,vorbesc" cu cei de acolo pentru a obtine cat mai urgent mult-visatele vaucere.
Cert este ca preventiv, l-am facut pe Nenea sa promita ca marti si miercuri ma ajuta sa il pregatim pe Submarin de deplasare pentru Litoral.
Ce o mai fi, aflati pe parcurs !!! :wav:

PS pt Autom: Orienteaza-te si du Dacia pe cont propriu la Berceni, este cred cea mai buna optiune ! Altfel, pot sa precizez in cunostinta de cauza ca un coleg a dus de doua saptamani o Dacie la Militari si inca nu l-au sunat sa ii dea certificatul de distrugere (i-au spus ca dupa ce il va primi si va aduce dovada radierii, dureaza cam doua saptamani pana cand i se da voucerul). Deci ... :icon_scratch: :icon_scratch: :icon_scratch:

Offline mircea_storm

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 305
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #706 : Iulie 15, 2011, 09:27:27 am »
nu stiu de ce la voi (bucuresti  :P )dureaza asa de mult.. eu am dus , anul trecut in primavara, un trab la remat, iar certificatul de distrugere si voucherul le-am primt pe loc. nu se primeau masini in curtea rematului daca nu existau vouchere..
Revin eu...lasa mesaj

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #707 : Iulie 15, 2011, 10:34:32 am »
deci amandoua barkasurile le-ai dat la RABLA   ???:-X
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #708 : Iulie 15, 2011, 09:37:31 pm »
nu stiu de ce la voi (bucuresti  :P )dureaza asa de mult.. eu am dus , anul trecut in primavara, un trab la remat, iar certificatul de distrugere si voucherul le-am primt pe loc. nu se primeau masini in curtea rematului daca nu existau vouchere..

anul acesta s-a schimbat procedura si e mai complicata
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #709 : Iulie 15, 2011, 10:39:19 pm »
Tot asa a fost si anul trecut dai dracu de imputiti le tineau 2 saptamani in custodie dupa care nu le mai bagau la vanzari piese,ci imediat la presa,niste scarbe ce sa zic.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #710 : Iulie 16, 2011, 09:24:17 am »
Eu cred ca intre timp baietii de la Remat s-au desteptat si au ,,mirosit" afacerea pe care o gestionau, asa ca au trecut la fapte, cum stiu romanii sa perverteasca orice lucru sau situatie. Argumentatie :
1. Ai o rabla si vrei sa scpi de ea, dar nu ai bani de o masina noua; actualmente centrele de colectare ,,private" nu mai au voie sa primeasca componente auto (pe undeva justificat, caci si Naveta Spatiala a fost vizata de hoti, iar eu personal am instrumentat doua dosare cu furt de masina abandonata, pentru fier vechi). Daca nu vrei voucer, te alegi cu un pret ridicol, de tabla, si atunci vei cere voucerul. Evident, la poarta Rematului este un afis cu ,,Cumparam voucere" si ti se ofera un pret modic, pe care il accepti.
2. Vrei sa iti iei o masina noua si mai ai nevoie de voucere. Evident ca primul loc unde intrebi daca au de vanzare este la ei, apoi la dealer sau dai pe google, moment in care realizezi ca s-a creat o adevarata retea in care tichetele sunt tranzactionate, iar cei care fac parte din ea sunt interesati sa intre cu prioritate in posesia acestora (ceea ce cred ca se si intampla) pentru a le vinde cu un profit bunicel.
Morala: omul de buna credinta are doua posibilitati, fie sa astepte pana ii creste barba, fie sa le cumpere de la ei cu o combinatie, fie sa dea spaga ca sa fie ,,servit mai repede". In toate situatiile, ei castiga si noi pierdem.
Judecand aceasta procedura, o gasesc viciata/vicioasa, pentru ca in momentul in care masina este distrusa deja legalitatea documentelor masinii este verificata si declarat OK, iar voucerele sunt ,,pe teava". Orice intarziere inseamna de fapt piedici pe care omul le incaseaza de la diversi lucratori din sistem, pentru  ,,a unge mecanismul si usile" Quot Erat Demostrandum !!!   


Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #711 : Iulie 16, 2011, 12:00:05 pm »
Am avut un olcit si l-am dat ca fier vechi,mintea mea ingusta cam acum 2 ani a gandit ca nu are ce face cu acel tichet pentru ca nu aveam bani de masina noua si pretul unui kg de fier pentru a radia masina pur si simplu fara programul rabla a fost de 3 bani din cate imi aduc aminte asa ca pe masina am luat undeva la 40 lei.Am injurat in gand si am plecat pe drum m-am oprit am luat 3 kg de carne si am incins un gratar,ma uitam la el si imi bagam ceva in statul roman si in birocratia lui plus in mintea mea.Cert e ca acum cand mai merg la remat in cautare de piese cei de la centru ma intreaba ironic daca o dau la rabla rad la fel de ironic si spun ca nu as da-o nici daca mi-ar oferi 4 tichete pe ea, va dati seama ce ma injura dar e singurul mod prin care imi pot arata aroganta fata de acesti serpi.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Licu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 225
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #712 : Iulie 16, 2011, 03:23:17 pm »
:'( :'( :'(
Postez acum, caci ieri eram epuizat: in data de 13.07.2011 Casper, Naveta Spatiala si Dubita lui Nenea au mers pe ultimul drum, la Remat Berceni.

Să le fie presarea uşoară.

_______________________________
editat de victor
motiv: cand mai dai citat, scrie mesajul tau
dupa comanda [ / quote ]
_______________________________
« Ultima Modificare: Iulie 16, 2011, 04:39:25 pm de victor »
Have a nice day!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #713 : Iulie 16, 2011, 03:50:45 pm »
Pe de alta parte, cu programul rabla, am scapat de multe cazane, care circulau sau stateau abandonate pe trotuare ;)

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #714 : Iulie 16, 2011, 07:44:37 pm »
si eu am fost , dar am rezolvat imediat (daca aveam toate pregatite (actele), rezolvam intr-o zi, dar asa a durat o zi jumate, cu vaucer in mana  , si imi dadea 15 mil. pe el , directorul ala (si rematul era unul particular))
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #715 : Iulie 18, 2011, 07:29:16 am »
Am dus saptamana trecuta Dacia cea veche si rupta la Remat. Astept sa ma sune sa iau certif de distrugere si apoi voucerul. Gasiti-mi client!
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #716 : Iulie 18, 2011, 09:36:06 am »
Pe de alta parte, cu programul rabla, am scapat de multe cazane, care circulau sau stateau abandonate pe trotuare ;)
Da,dar si de multe masini bune, si rare, gen renault 15/17 ,si o lada 1500, in perfecta stare,lastun idem, si lista este luuuuuuuunga  :BangHead:
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #717 : Iulie 18, 2011, 09:56:02 am »
Nu zic ca nu e bn sa mai raresti din rable de care proprietarul nu isi dadea interesul sau care devenisera focare de infectie,dormitoare ale boschetarilor sau loc de refugiu pt sobolani.Dar pe cei care aveau o masina rara clasica si in stare buna cotata la cateva sute de euro bune sau chiar peste o mie un pic si au preferat sa isi bata joc de ele decat sa o vanda unuia dispus sa o reconditioneze chiar nu-i pricep.Iar in final vor vinde tichetul pe 1500 lei maxim si vor astepta tramvaiul in statie in final,pentru ca sa fim seriosi nu toti care au dus masina la rabla isi pot cumpara una noua.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #718 : Iulie 18, 2011, 02:48:11 pm »
on-topic baieti. Topicul cu Remat si toate cele este in alta parte. Sa lasam doar Barkas aici si ce se intampla cu aceste masinute model Barkas.
Multumesc...

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #719 : Iulie 19, 2011, 12:14:42 am »
 :notworthy:
Cred ca pentru simetrie si cu scuzele de rigoare trebuie ca eu, care am iscat off-topicul, sa il si inchid !
Ultima observatie: azi, la 16,05 m-am convins de neseriozitatea celor de la Remat, pentru ca am sunat eu si am aflat ca deja sunt certificatele de distrugere la poarta, iar ei nu se sinchiseau sa dea telefon, sa annte, asa cum este scris in procesul-verbal de custodie.
Maine dis-de dimineata ma duc sa le iau si sa intru in  procedura la Financiar si Circulatie, cu speranta ca pana seara le duc inapoi actele.
Revenind la topic, pe seara trebuie sa ma linistesc si eu si Nenea si sa ne apucam de bibilit la Submarin, ca sa fie gata de drumul pana la mare (evident, si inapoi !). Noroc ca am garnituri si un set de cilindri de frana de  rezerva (pentru cilindri, recunostinta eterna bietului donator Casper !), iar pentru o pereche de saboti bunicei astept concursul si ajutorul lui Nenea.
Nu de alta, dar cilindrii noi si sabotii cu ferodouri roz (rosii) ma nemultumesc cumplit ca si calitate, sunt varza !
Ce mai ma pune pe ganduri este ca atunci cand am incarcat in Submarin motorul de la Casper, s-a lasat tare mult pe o parte(pe spate), ceea ce dupa cum spunea mai demult Draku si mi-a confirmat si Nenea, trebuie umblat la reglarea semipuntilor spate.
Una peste alta, vad eu ce il conving pe Nenea sa facem pentru binele Submarinului, iar ca test preliminar pentru o deplasare curajoasa, pe Litoral, se impune ca zilele astea sa fac un drum la mine la tara (150 KM dus intors) ca sa transport toate piesele de rezerva si alte dracovenii pe care le-am depozitat in el (unde este Casper, saracul !!!) si sa il las liber de alte sarcini si apt de voiaj.
Cat priveste observatiile celorlalti membri de pe forum, vreau sa subliniez inca o data ca m-as fi bucurat ca de undeva, cineva, sa fi venit cu o propunere constructiva pentru a-l scapa pe Casper de presa. Era foarte simplu ca in schimbul unui ,,cazan" care rugineste prin vecini  sa il transfer unui doritor-iubitor de Barkas, iar cu un pic de efort, iubitorul ar fi pus mana si pe Dubita lui Nenea, care era PERFECT functionala. Din cele doua, doritorul ar fi putut face o masina cu care sa iasa la drum si sa ramana si cu piese de schimb !
Eu asta mi-as fi dorit pentru defunctele dubite si asta  as fi facut eu, daca eram la inceput de drum (un calcul simplu si in cunostinta de cauza arata ca la 2500 lei cele doua, plus poate maxim 1500 lei piese noi, taxe, etc.), cu un minim deranj si poate ceva munca si timp alocate cu pasiune, ar fi largit numarul posesorilor utilizatori de Barkas.
Nu vreau sa supar pe nimeni sau sa intru in polemici, dar constat ca suntem trei (sau patru) barkasisti, care suntem urmariti de ceva lume si avem un spatiu destul de maricel in care ne-am manifestat, noi si cei ce ne urmaresc.
Oare nu ar fi trebuit ca deja sa mai fi contaminat pe cineva, ori care sa fie motivul pentru care nu putem sa ,,crestem" ? Lipsa resurselor materiale o resping din start.
Adevarul este ca sunt suparat (poate pe mine, in primul rand). Oameni buni, daca Dacia mai circula pe drum , sau o mai vedem pe marginea drumului, ca si Lada, ca si Skoda (desi mult mai rare), Barkas-ul este pe cale de disparitie !
Eu nu il voi lasa sa piara ! (i-am spus si sotiei mele - care ma indemna sa dau si Submarinul la program, pentru vaucer, ca mai intai mor eu si apoi va pieri Submarinul !).
Inchei printr-un indemn pentru cei care poate sunt mai tineri decat mine: fiti tari si luati decizii la momentul potrivit! Fiecare zi este iremediabil pierduta, ca si orice ,,fieratanie" care se distruge. Daca aveti un vis, puneti-l in practica, un pic cate un pic (pana si un zgarie-nori incepe cu o cazma infipta in pamant si o lopata de beton aruncata la baza unei fundatii).
Eu unul, prin copilul meu si ... prin Submarinul Galben, ma simt cu un pas mai aproape de a fi implinit.
Maine, este o noua zi si sunt dispus ca sa ramd chiar un pic de foame, pentru a demara ori a continua atingerea unui alt obiectiv sau o noua provocare !

PS: Accept critici daca unii vor considera ca am batut campii ori am fost patetic.
Eu cred ca am fost doar sincer.
Bafta tuturor si spor la lucru !  :icon_salut: :icon_salut: :icon_salut: