Cred ca pentru simetrie si cu scuzele de rigoare trebuie ca eu, care am iscat off-topicul, sa il si inchid !
Ultima observatie: azi, la 16,05 m-am convins de neseriozitatea celor de la Remat, pentru ca am sunat eu si am aflat ca deja sunt certificatele de distrugere la poarta, iar ei nu se sinchiseau sa dea telefon, sa annte, asa cum este scris in procesul-verbal de custodie.
Maine dis-de dimineata ma duc sa le iau si sa intru in procedura la Financiar si Circulatie, cu speranta ca pana seara le duc inapoi actele.
Revenind la topic, pe seara trebuie sa ma linistesc si eu si Nenea si sa ne apucam de bibilit la Submarin, ca sa fie gata de drumul pana la mare (evident, si inapoi !). Noroc ca am garnituri si un set de cilindri de frana de rezerva (pentru cilindri, recunostinta eterna bietului donator Casper !), iar pentru o pereche de saboti bunicei astept concursul si ajutorul lui Nenea.
Nu de alta, dar cilindrii noi si sabotii cu ferodouri roz (rosii) ma nemultumesc cumplit ca si calitate, sunt varza !
Ce mai ma pune pe ganduri este ca atunci cand am incarcat in Submarin motorul de la Casper, s-a lasat tare mult pe o parte(pe spate), ceea ce dupa cum spunea mai demult Draku si mi-a confirmat si Nenea, trebuie umblat la reglarea semipuntilor spate.
Una peste alta, vad eu ce il conving pe Nenea sa facem pentru binele Submarinului, iar ca test preliminar pentru o deplasare curajoasa, pe Litoral, se impune ca zilele astea sa fac un drum la mine la tara (150 KM dus intors) ca sa transport toate piesele de rezerva si alte dracovenii pe care le-am depozitat in el (unde este Casper, saracul !!!) si sa il las liber de alte sarcini si apt de voiaj.
Cat priveste observatiile celorlalti membri de pe forum, vreau sa subliniez inca o data ca m-as fi bucurat ca de undeva, cineva, sa fi venit cu o propunere constructiva pentru a-l scapa pe Casper de presa. Era foarte simplu ca in schimbul unui ,,cazan" care rugineste prin vecini sa il transfer unui doritor-iubitor de Barkas, iar cu un pic de efort, iubitorul ar fi pus mana si pe Dubita lui Nenea, care era PERFECT functionala. Din cele doua, doritorul ar fi putut face o masina cu care sa iasa la drum si sa ramana si cu piese de schimb !
Eu asta mi-as fi dorit pentru defunctele dubite si asta as fi facut eu, daca eram la inceput de drum (un calcul simplu si in cunostinta de cauza arata ca la 2500 lei cele doua, plus poate maxim 1500 lei piese noi, taxe, etc.), cu un minim deranj si poate ceva munca si timp alocate cu pasiune, ar fi largit numarul posesorilor utilizatori de Barkas.
Nu vreau sa supar pe nimeni sau sa intru in polemici, dar constat ca suntem trei (sau patru) barkasisti, care suntem urmariti de ceva lume si avem un spatiu destul de maricel in care ne-am manifestat, noi si cei ce ne urmaresc.
Oare nu ar fi trebuit ca deja sa mai fi contaminat pe cineva, ori care sa fie motivul pentru care nu putem sa ,,crestem" ? Lipsa resurselor materiale o resping din start.
Adevarul este ca sunt suparat (poate pe mine, in primul rand). Oameni buni, daca Dacia mai circula pe drum , sau o mai vedem pe marginea drumului, ca si Lada, ca si Skoda (desi mult mai rare), Barkas-ul este pe cale de disparitie !
Eu nu il voi lasa sa piara ! (i-am spus si sotiei mele - care ma indemna sa dau si Submarinul la program, pentru vaucer, ca mai intai mor eu si apoi va pieri Submarinul !).
Inchei printr-un indemn pentru cei care poate sunt mai tineri decat mine: fiti tari si luati decizii la momentul potrivit! Fiecare zi este iremediabil pierduta, ca si orice ,,fieratanie" care se distruge. Daca aveti un vis, puneti-l in practica, un pic cate un pic (pana si un zgarie-nori incepe cu o cazma infipta in pamant si o lopata de beton aruncata la baza unei fundatii).
Eu unul, prin copilul meu si ... prin Submarinul Galben, ma simt cu un pas mai aproape de a fi implinit.
Maine, este o noua zi si sunt dispus ca sa ramd chiar un pic de foame, pentru a demara ori a continua atingerea unui alt obiectiv sau o noua provocare !
PS: Accept critici daca unii vor considera ca am batut campii ori am fost patetic.
Eu cred ca am fost doar sincer.
Bafta tuturor si spor la lucru !