Salut baieti !
Am lipsit o vreme de pe aici, din cauza mutarii cu serviciul si a altor probleme presante, dar am revenit.
Din pacate nu am cu ce sa ma laud, decat cu niste patanii: am recuperat vechii cilindri de frana-spate ai Submarinului si am zis sa ma apuc sa-i inlocuiesc. Ei bine, spuneam eu mai demult ca am niste pierderi de lichid, iar dupa ce am inlocuit pe dreapta, m-am bagat pe dedesubt ca sa am acces la piulitele excentricelor de reglare, ocazie cu care am lamurit misterul : curge lichid la greu pe la repartitor !
Deci, intrebarea 1 : a avut cineva o astfel de problema, iar daca da, cum a procedat si daca se gasesc elementele care trebuiesc inlocuite?
Intrebarea 2 : ma plangeam si de calitatea si modul de prezentare al sabotilor de pe spate, pe care eram de asemenea decis sa ii schimb. Ei bine, dupa ce am trecut si pe la Nenea, care zicea ca are si el ,,in exces" niscai saboti, am stabilit ca avea o pereche noua cu ferodouri gri, dar de fata, iar pentru spate unii folositi, culoarea rosie (eu am si gri si rosu, dar numai de fata). Pe cale de consecinta, a pus careva modelul de fata (cei ce au gaurile de centrare unite printr-o taietura in S, un adaos sudat pe capatul care se aseaza pe cilindru si gaura mare corespunzatoare pt surubul parghiei de la frana de mana) pe spate, iar daca da, au fost ceva probleme ?
Cat despre jantele compatibile, eu am intrebat si pe forum la Aro despre dimensiunea de 14 si nu am aflat exact daca si pe ce tip au fost puse. Nu as opta pentru cele de 16, caci la cat costa un JR, nu e nici o smecherie, iar pentru 5, treca mearga, dar nu late (la 65 KG cat pot sa aplic eu ,,servo-muschi" pe volan ... ca sa nu zic nimic despre altele - pret, posibilitatea de a atinge cauciucul pe ici, pe colo ...)
Despre Niva, fugiti cat puteti : tipul care m-a ajutat cu cauciucurile de 6.70/13 mi-a spus ca are cunostinte cu Niva care plang de ciuda, dar nu din cauza pretului, ci din cauza ca pur si simplu nu se gasesc (am omis sa spun, tipul este director de vanzari la Autosoft / Service roti si cred ca stie ce vorbeste).
Ramane varianta Volga sau Mercedes Sprinter seria 100.
In alta ordine de idei, joi incerc sa golesc Submarinul si ce mai am prin balcon/Wc-ul de serviciu/magazie fost loc de munca cu ajutorul lui Nenea, apoi la retur remorcam monstrul meu mecanic (nu mai am completat lichidul si nu am mai aerisit, caci nu avea rost, deci frane ...) si il ducem in poarta la Nenea, sa il ia el la bibilit cap-coada, ocazie cu care sper sa depistam si de unde vine bataia si socurile care apar in mers de parca ar avea o roata patrata Submarinul !
Ramaneti cu bine si multe succesuri !!!