Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 342825 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #750 : August 30, 2011, 12:43:48 pm »
Cu placere. Draku,e un manual in limba rusa gasit de mine pe net. L-am trimis share lui vodoleha si autom. Ia legatura cu ei sa ti-l dea si tie.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #751 : August 30, 2011, 02:10:45 pm »
a, ok
nu prea le am cu limba rusa, asa ca nu cred ca ma ajuta prea mult
doar daca are poze
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline dtomcat

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 12
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #752 : August 30, 2011, 05:19:11 pm »
buna ziua,

Daca vreti sa ma ajutati si pe mine cu o schema de conectare a alternatorului. Multumesc frumos.

Si eu trebuie sa ii refac franele (am la a 2-a pedala) si trebuie sa fac ITP-ul.

Daca e cineva care se ofera sa ajute (si locuieste pe langa Ploiesti)  e binevenit si nu o va face pe gratis.


In general - ca si teorie pentru vodoleha - nu e recomandabil sa plecam la drum dupa interventii tehnice - fara probe - dar toti vrem (inclusiv eu) sa pacalim timpul.




Numai bine si multumesc anticipat,

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #753 : August 30, 2011, 10:02:03 pm »
manualul si schema electrica se gasesc chiar aici, pe forum
in principiu, alternatorul original are doua fire. cel subtirel, cu un papuc normal, merge la becul din bord iar cel mai gros, cu un papuc inel, merge la plusul instalatiei. la unele merge chiar pe plusul electromotorului, pe firul gros care vine de la barerie (incarcand bateria prin acesta)

pentru frana, daca pompa este ok, vezi ca ia mult timp sa scoti tot aerul din instalatie, intrucat conductele sunt lungi
asa ca trebuie multe "pedale" ca sa il scoti pe tot
iti spune unul patit, care anul trecut a incercat 3-4 pompe de frana si pana nu am pus una noua, nu am rezolvat nimic. si chiar dupa aia am avut 4-5 "reprize" de scos aerul din toata instalatia ca sa am frana la prima pedala
si tot ar fi loc de mai bine

PS
se pare ca, circuland zilele astea cu masina, frana pe stanga si-a revenit. poate am noroc si scap de desfacut roata
printre altele am facut comanda ca d-na Voicu de capete de bara, sa vedem ce iese cand o sa le schimb....
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #754 : August 31, 2011, 08:22:13 am »
Eu la franele am procedat in felul urmator. La mine au ruginit toate aerisitoarele (si nici nu stiu cu ce cheie se desface, nu am reusit sa potrivesc nimic, nici in toli) si am desfacut tamburul, am dat la o parte sabot de pe ultimul cilindru, am scos pistonasul si usor mi-a dat pedala cineva. (Sa nu uiti sa umpli mereu lichidul) Se apasa usor si se ia piciorul usor. Dupa ce vezi ca nu mai iese aer (lichidul o sa curga si jos pe pamant) bagi cu pedala apasata (ca sa fie cilindrul umplut) pistonasul inapoi. La mine a fost frana dupa asta - BETON!!!! Am descris frana pe fata. Pe spate nu am avut probleme.

dtomcat, nu e bine sa plecam, dar daca asa s-a intamplat? A fost totul la urgenta. Si mai bine sa regreti ca ai incercat si n-ai reusit decat nici n-ai incercat.
« Ultima Modificare: August 31, 2011, 08:31:53 am de vodoleha »

Offline dtomcat

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 12
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #755 : August 31, 2011, 03:13:26 pm »
A fost totul la urgenta. Si mai bine sa regreti ca ai incercat si n-ai reusit decat nici n-ai incercat.


Da - sunt de acord - cu admiratie - mai ales ca ma re-vedeam pe mine cand am  facut un drum de 340 de Km cu un 311 in 1995 - dar a fost frumos !

Va tin la curent cu ce am facut - acum sunt in lucru cu "Daciana" la care mi s-a blocat stanga fatza de vreo 2 sapt si nu am timp sa o remediez total. Mai am si un amortizor rupt pe spate (din cauza de arcuri de break) si de ieri porneste foarte greu (cred ca e de la bujii).

Barkasul porneste bine - cu asta nu am avut probleme - doar ca uneori se "supara" si nu mai vrea sa mearga decat in "2 pistoane". Dupa un timp isi revine.

« Ultima Modificare: August 31, 2011, 03:18:40 pm de dtomcat »

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #756 : Septembrie 04, 2011, 01:08:35 am »
Clatire de retina - gasit pe net - frumoase pozele  :toothy10: :toothy10: :toothy10:

=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #757 : Septembrie 04, 2011, 09:16:11 am »
MAtale mai bine cauta una cat de cat ok, ia-o pe numele tau si fa-te barkasist.............


Numai cu dube ai gasit poze? Camionetele ce au? Sunt mult mai frumoase ca astea de au tabla multa pe ele.......

Ps. Multumim mult pentru ajutorul dat cu documentatia  :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #758 : Septembrie 04, 2011, 09:56:26 am »
Salut baieti !
Am lipsit o vreme de pe aici, din cauza mutarii cu serviciul si a altor probleme presante, dar am revenit.
Din pacate nu am cu ce sa ma laud, decat cu niste patanii: am recuperat vechii cilindri de frana-spate ai Submarinului si am zis sa ma apuc sa-i inlocuiesc. Ei bine, spuneam eu mai demult ca am niste pierderi de lichid, iar dupa ce am inlocuit pe dreapta, m-am bagat pe dedesubt ca sa am acces la piulitele excentricelor de reglare, ocazie cu care am lamurit misterul : curge lichid la greu pe la repartitor !
Deci, intrebarea 1 : a avut cineva o astfel de problema, iar daca da, cum a procedat si daca se gasesc elementele care trebuiesc inlocuite?
Intrebarea 2 : ma plangeam si de calitatea si modul de prezentare al sabotilor de pe spate, pe care eram de asemenea decis sa ii schimb. Ei bine, dupa ce am trecut si pe la Nenea, care zicea ca are si el ,,in exces" niscai saboti, am stabilit ca avea o pereche noua cu ferodouri gri, dar de fata, iar pentru spate unii folositi, culoarea rosie (eu am si gri si rosu, dar numai de fata). Pe cale de consecinta, a pus careva modelul de fata (cei ce au gaurile de centrare unite printr-o taietura in S, un adaos sudat pe capatul care se aseaza pe cilindru si gaura mare corespunzatoare pt surubul parghiei de la frana de mana) pe spate, iar daca da, au fost ceva probleme ?
Cat despre jantele compatibile, eu am intrebat si pe forum la Aro despre dimensiunea de 14 si nu am aflat exact daca si pe ce tip au fost puse. Nu as opta pentru cele de 16, caci la cat costa un JR, nu e nici o smecherie, iar pentru 5, treca mearga, dar nu late (la 65 KG cat pot sa aplic eu ,,servo-muschi" pe volan ... ca sa nu zic nimic despre altele - pret, posibilitatea de a atinge cauciucul pe ici, pe colo ...)
Despre Niva, fugiti cat puteti : tipul care m-a ajutat cu cauciucurile de 6.70/13 mi-a spus ca are cunostinte cu Niva care plang de ciuda, dar nu din cauza pretului, ci din cauza ca pur si simplu nu se gasesc (am omis sa spun, tipul este director de vanzari la Autosoft / Service roti si cred ca stie ce vorbeste).
Ramane varianta Volga sau Mercedes Sprinter seria 100.
In alta ordine de idei, joi incerc sa golesc Submarinul si ce mai am prin balcon/Wc-ul de serviciu/magazie fost loc de munca cu ajutorul lui Nenea, apoi la retur remorcam monstrul meu mecanic (nu mai am  completat lichidul si nu am mai aerisit, caci nu avea rost, deci frane ...) si il ducem in poarta la Nenea, sa il ia el la bibilit cap-coada, ocazie cu care sper sa depistam si de unde vine bataia si socurile care apar in mers de parca ar avea o roata patrata Submarinul !
Ramaneti cu bine si multe succesuri !!!

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #759 : Septembrie 04, 2011, 10:33:48 am »
ia uite ce am gasit pt retina ta  :glasses9: plac ?

=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #760 : Septembrie 04, 2011, 11:19:36 am »
Eee ... va mai stresez cu niste poze barkas duba care imi plac mie cel mai mult. Si gata ... nu mai imi bag nasul in discutiile voastre  :P :-*

=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #761 : Septembrie 04, 2011, 04:28:35 pm »
si un bonus pt cine are chef,rabdare,timp sa isi faca un barky cartonat  :icon_tongue:

=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #762 : Septembrie 04, 2011, 09:19:10 pm »
 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :icon_cheers: :icon_cheers:
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #763 : Septembrie 05, 2011, 09:26:28 am »
Catonasul e superb. Sunt de mult indragostit de ala din a 4-a si din a 7-a poza.
Iar asa arata al meu cand l-am cuparat.


Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #764 : Septembrie 05, 2011, 02:14:11 pm »
multumim pentru poze si pentru manuale
 :occasion14:
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....