Salut! Eu zic sa o iei usor cu primii pasi, nu te arunca cu puteri pana nu stii ca e facut totul ca la carte sau macar binisor!
*Masori intai tensiunea la bornele acumulatorului, 12,x V motor oprit si 14V sau 13,x V pornit, de regula!
*Verifica conectarea cablului de alimentare de putere cu borna acumulatorului, eu am avut probleme, scantei de la firul de contact al masinii si borna + , curatate total si tot nu faceau bine contact si imi tacanea la porniri, deci nu e joaca!
Cauta sa ai papuci,mufe bine sertizate pe cablul care-l ai astfel incat sa faca foarte bine contact cu borna!
*Amplificatorul/ele banuiesc ca il/le tii in spate, daca da, firul de masa automat trebuie sa fie scurt/gros si bineinteles prins foarte bine prin surub de carcasa metalica a masinii! Dupa ce ai conectat aceste 2 cabluri le verifici cu aparatul de masura, firul de masa in primul rand , si apoi sa ai tensiunea acumulatorului la bornele amplificatorului. Sa nu uiti de siguranta de pe cablul de alimentare, aceasta ori vine cu setul cumparat si e ok, ori o dimensionezi tu astfel incat sa asigure un amperaj corect (putin peste suma totala a valorilor sigurantei/lor din amplificator/are)pentru amplificator/are, acea siguranta va sta la motor, inseriata pe cablul de alimentare, cu conexiuni bine facute iar rolul ei este sa protejeze cablul, sa nu ia foc in caz de scurt-circuit; sigurantele normale de scurt-circuit sunt pe amplificator!
*Cablul Remote se conecteaza de la borna remote a amplificatorului la firul albastru al playerului (masurat sa iasa 12V din el si masa la pornirea playerului) sau pe contact.
*Playerul trebuie legat la fel la bornele acumulatorului prin 2 cabluri de grosimea celor din mufa dedicata sau mai groase dar nu cu mult, cu siguranta la motor inseriata pe cablul de alimentare (de regula 10A,12A sau 15A) in functie de player si daca folosesti iesirile de putere ale playerului! atentie mare la, legaturi conexiuni, multe firme de tuning fac tiganii cu fire si banda de izolat ca automat sa se intoarca lumea la ei si ma rog sunt si ciobani printre ei, nu lua exemplu si nu te grabi! Si raman cablurile RCA, de semnal audio intre player si amplificator! Eu am avut experienta cu,cabluri RCA luate din piata si stiu ca e cea mai mare prostie, ori ti le faci tu frumos cu totul cumparat si dimensionat corect ori cumparat ceva calitativ!
In momentul cand ai facut tot ce am zis mai sus, pornesti motorul si pornesti playerul (cu aparatul de masura pe bornele acumulatorului), aparatele trebuie sa functioneze daca ai o tensiune corespunzatoare masurata la borne, care evident scade putin in momentul sarcinii (Cand incepi sa dai volum si vrei putere) si bineinteles daca acumulatorul e in stare buna! Trebuie sa porneasca! Daca observi ca tensiunea scade sub 12V cu motorul pornit NU E BINE!
Daca tot nu functioneaza, deconecteaza toate difuzoarele din player,amplificator inclusiv semnalul audio si porneste din nou!
Si nu te grabi cu puterile alea, sau cel putin gandeste-te ca o mare parte din fiecare putere (150W,60W,30W...) este degajata pe radiator deci nu cumva sa faci calcul gen stiti mi se aude de 5000W in masina!