Autor Subiect: Tunning Sound Trabi  (Citit de 7528 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Tunning Sound Trabi
« : Decembrie 28, 2009, 09:53:22 pm »
 Baieti tin sa va anunt ca mi-am achizitionat un Clarion(Cd Player) si un tubb de bass Pioner de 300 W reali si zilele astea am pus o statie Apline pe el de 2x150W reali,sunetu nu e bestial e the best pentru un trabi,se intoarce toata lumea dupa el si ma simt asa bine:D,daca vreti idei si ajutor pentru tunning o sa va ajut.O sa vin curand si cu ceva poze si cu o filmare sa auziti putin sunetu.......aaa mai am un pioner tot de 300 de wati si ma bate gandu sa le pun pe amandoua...hmmm oare tine cartonu?...In interior am 2 medii de 30W si tiutere si am de gand zilele astea sa ii pun medii de 60W..sper sa iasa bine.
 Salut din Far
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #1 : Decembrie 28, 2009, 11:49:10 pm »
... tatii ... vezi sa nu umplii localitatea de Duroplast la power-ul ala.   :D

Acu' ... la obect' ... pune si tu date concrete (o schita de interconectare statie ;mp3 ; boxe ; detalii ... nu doar te da mare. Hai sa invete si poporul din topicul asta.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #2 : Decembrie 28, 2009, 11:54:36 pm »
 ;D asta a fost buna gustere mi-a placut mult am capat de ras.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #3 : Decembrie 29, 2009, 12:03:57 am »
alex..de unde "capeti" tu ras? :)))
poate crapi :P

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #4 : Decembrie 29, 2009, 12:18:06 am »
... na ' ... Doctoru' te-a "ginit" ca esti "R"-rait   :) ;D :o ::)  
Vezi ... ce Moderator Global cu ochi de soim avem ?? nimeni nu scapa de mana lunga si paroasa a legii ... forumului.   8)

-------------
Edit by admin : off topic Gustere
« Ultima Modificare: Decembrie 29, 2009, 12:23:04 am de Gusteru »
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #5 : Decembrie 29, 2009, 12:39:23 am »
Nu sunt rarait parol ,doar ca nu am fost atent, oricum a fost buna asta nota 10 gustere,
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #6 : Decembrie 29, 2009, 08:56:31 am »
 Pai sa o luam usor...va trebuie 20 de m de cablu de boxe,10 metri de cablu gros,ideal e cel de curent ce il folositi si la intrerupatoare,casu se leaga direct pe baterie..de pe cas legam tiuterele pe 2 iesiri si medile pe 2 iesire..neaparat casu sa aiba 2 iesiri pentru statie sau macar una..ca am terminat de legat firele la cas si functioneaza trecem la statie..statile in general o sa vina cu 3 fire la alimentare..Gdm e minus..bateri e plus si remote vine intodeauna firul albastru al casului,se leaga remote sa nu iti stea statia mereu pornita...asa porneste si se opreste odata cu casul.statia vine cu 2 iesiri dar are un secret..legi plus plus si ai double power:D..asa am facut eu.Statia se leaga deasemenea si ea direct pe baterie cu firul gros..de ce firul gros?Consuma ff mult si nu ai vrea sa vezi la un moment dat flacari sub capota,atentie!!!..izolati cu atentie sa nu faceti un scurt langa rezervor.Statia dupa ce ati facut toate astea se aprinde becul rosu si cand dai drumu la cas se aprinde verde si cosmaru incepe...pentru vecini:))
 Daca mai e ceva ce am omis va rog intrebati,hai numai bine
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht

Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #7 : Decembrie 29, 2009, 12:17:52 pm »
 Scuzati off topicul dar se pare ca am intampinat o problema cu statia,merge cand e motorul oprit si azi cand am pornit motorul ramane in stenby,oare din cauza fluctuatiei de curent,am nevoie de un deparazitor,aici sunt in ceata,daca opresc motoru totul e bine si frumos dar cand il pornesc merge doar casul si el destul de greoi,toate sunt de firma,am respectat plusurile si alimentarea...Ce mai e de facut daca stie cineva help pls
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht

Offline Andreiu

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 94
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #8 : Decembrie 29, 2009, 01:20:17 pm »
Salut!  Eu zic sa o iei usor cu primii pasi, nu te arunca cu puteri pana nu stii ca e facut totul ca la carte sau macar binisor!

*Masori intai tensiunea la bornele acumulatorului, 12,x V motor oprit si 14V sau 13,x V pornit, de regula!

*Verifica conectarea cablului de alimentare de putere cu borna acumulatorului, eu am avut probleme, scantei de la firul de contact al masinii si borna + , curatate total si tot nu faceau bine contact si imi tacanea la porniri, deci nu e joaca!
Cauta sa ai papuci,mufe bine sertizate pe cablul care-l ai astfel incat sa faca foarte bine contact cu borna!

*Amplificatorul/ele banuiesc ca il/le tii in spate, daca da, firul de masa automat trebuie sa fie scurt/gros si bineinteles prins foarte bine prin surub de carcasa metalica a masinii! Dupa ce ai conectat aceste 2 cabluri le verifici cu aparatul de masura, firul de masa in primul rand , si apoi sa ai tensiunea acumulatorului la bornele amplificatorului. Sa nu uiti de siguranta de pe cablul de alimentare, aceasta ori vine cu setul cumparat si e ok, ori o dimensionezi tu astfel incat sa asigure un amperaj corect (putin peste suma totala a valorilor sigurantei/lor din amplificator/are)pentru amplificator/are, acea siguranta va sta la motor, inseriata pe cablul de alimentare, cu conexiuni bine facute iar rolul ei este sa protejeze cablul, sa nu ia foc in caz de scurt-circuit; sigurantele normale de scurt-circuit sunt pe amplificator!

*Cablul Remote se conecteaza de la borna remote a amplificatorului la firul albastru al playerului (masurat sa iasa 12V din el si masa la pornirea playerului) sau pe contact.

*Playerul trebuie legat la fel la bornele acumulatorului prin 2 cabluri de grosimea celor din mufa dedicata sau mai groase dar nu cu mult, cu siguranta la motor inseriata pe cablul de alimentare (de regula 10A,12A sau 15A) in functie de player si daca folosesti iesirile de putere ale playerului! atentie mare la, legaturi conexiuni, multe firme de tuning fac tiganii cu fire si banda de izolat ca automat sa se intoarca lumea la ei si ma rog sunt si ciobani printre ei, nu lua exemplu si nu te grabi! Si raman cablurile RCA, de semnal audio intre player si amplificator! Eu am avut experienta cu,cabluri RCA luate din piata si stiu ca e cea mai mare prostie, ori ti le faci tu frumos cu totul cumparat si dimensionat corect ori cumparat ceva calitativ!

In momentul cand ai facut tot ce am zis mai sus, pornesti motorul si pornesti playerul (cu aparatul de masura pe bornele acumulatorului), aparatele trebuie sa functioneze daca ai o tensiune corespunzatoare masurata la borne, care evident scade putin in momentul sarcinii (Cand incepi sa dai volum si vrei putere) si bineinteles daca acumulatorul e in stare buna! Trebuie sa porneasca! Daca observi ca tensiunea scade sub 12V cu motorul pornit NU E BINE!

Daca tot nu functioneaza, deconecteaza toate difuzoarele din player,amplificator inclusiv semnalul audio si porneste din nou!

Si nu te grabi cu puterile alea, sau cel putin gandeste-te ca o mare parte din fiecare putere (150W,60W,30W...) este degajata pe radiator deci nu cumva sa faci calcul gen stiti mi se aude de 5000W in masina!



Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #9 : Decembrie 29, 2009, 05:13:10 pm »
 Baieti totul e legat bine si e in regula,in neregula e ori releu de incarcare ori alterantorul,am masurat bateria si pe loc fara sa fie motoru pornit am 16 volti si 19 cu el pornit,cine are sa imi dea un alternator sau un releu mecanic...sau ce e de facut..zicetimi releu e incorporat in alternator si cum imi dau seama daca e mecanic sau electric..deci cand nu e motoru pornit am muzica de merge traby din inertia basului,dar cand ii dau cheie incepe blestemu.
 Multumesc de intelegere
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #10 : Decembrie 29, 2009, 05:21:14 pm »
vad ca deja sa raspuns...
eu is de aceasi parere...
tensiune...
cred ca tie dus alternatorul sau iti baga aiurea

Offline Andreiu

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 94
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #11 : Decembrie 29, 2009, 05:37:29 pm »
Cu toata stima nu poti avea 16V la borne cu motorul oprit! hai 13.2V dar nu am mai auzit asa ceva, unde-si tine aia 16V?

Pe releu scrie 14V fix deci cu motorul pornit 19V e un dezastru, risti instalatia audio care tehnic duce maxim 18V din sursele mele!(ca despre asta vorbim)(iti pica un releu de remote de 12V si s-a terminat smecheria).

Releul de incarcare la mine cel putin este incorporat in alternator: cum te uiti din fata masinii in dreapta(opus bobinelor) pe coltul alternatorului 15% din carcasa,este un capac pe forma lui, tinut de un surub mititel, il desfaci scoti capacul si gasesti releul(electronic) infipt acolo, il scoti cu mare grija la fire si-l schimbi!         

Scuze pentru offtopic, am observat dupa, ca subiectul e continuat la electrica!
« Ultima Modificare: Decembrie 29, 2009, 05:42:20 pm de Andreiu »

Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #12 : Decembrie 29, 2009, 06:05:17 pm »
 Baieti am masurat cu aparatu de la lucru se pare ca a meu are nevoie de baterii..deci e 12,6 cu motoru oprit si cand il pornesc imi face aparatu ca pomu de craciun...am toate valorile posibile..ce e de facut..nu incarca constant parerea mea...adica is fluctuatii imense...cand e 9 cand e 13..nici de cum sa imi stea o valoare anume..subliniez aparatu e pus pe dcv din cate stiu eu masoara curentul continu nu acv care e alternativ...daca gresesc corectatima...ce e de facut..sa pun un deparazitor.un condesantor de dacie,ce as putea face sa dea curent constant?ma innebunit problema asta nu stiu ce e de facut mai ales ca is trabantis de o luna dar imi place sa ma implic si sa invat,tin la trabica si vreau sa imi dau tot interesu sa arate bine sa mearga bine si cel mai mult sa se aude bine...Help pls
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht

Offline Andreiu

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 94
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #13 : Decembrie 29, 2009, 06:40:26 pm »
*Uitate bine la firele care vin de la alternator, cel rosu, albastru si masa  sa fie in perfecta stare sa faca contact cum trebuie! Nu trece peste detaliul asta ca oricand sub orice mufa de conectare poti gasi un cablu care se tine in 2 lite, eu am patit-o de 3 ori!

* Schimba releul de incarcare!

Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Răspuns: Tunning Sound Trabi
« Răspuns #14 : Decembrie 29, 2009, 09:23:43 pm »
 Baieti...imi vine sa ma dau cu capu de pereti,ma enervez de ii invat toata mecanica la traby si partea electrica...Una la mana nu gasesc releu de incarcare..am dat masca jos si firele intra direct in spatele alternatorului care are un capac de plastic si langa alternator numa carburatoru ii care imi cam musteste un pic nu stiu de ce,cred ca nu e strans bine vreun cablu...intrebare acuma..alternatoru nu trebuie sa aiba si un condesator sa nu am fluctuatile alea de curent si releu nu ar trebui sa aibe niste diode si s-ar putea sa se fii dus diodele alea..intreb si eu...si firele numa alea de pe electro motor le vad...are careva o schita:((..va rog eu ca imi prind urechile si nimeni nu se baga la trabi si nu stie..ceva ideei cum sa dau ala jos si sa ma uit.Deci totul merge la masina asta mai putin muzica cu motoru pornit,faza lunga,becurile,tot merge..
 Stima si respect
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht