Autor Subiect: IF-01-RAW  (Citit de 99794 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #30 : Iunie 24, 2010, 12:26:34 pm »
Alex, lasa-ma sa te contrazic :D
Daca e facut cum trebuie si urmat pasii care trebuie la o lucraturi cu fibra sticla, tine o viata. Am vazut lucrari in fibra si am si la dacie facut "oala" care tine rata de rezerva, reparata cu fibra si e super tare, nu a crapat nu sa desprins nu nimic. Nu am facut eu ci un meserias care face toata ziua de asta. De aia zic, daca iti face cineva care stie ce si cum se face , atunci nu ai probleme.

Parerea mea, pe ce am vazut :D

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #31 : Iunie 24, 2010, 10:13:22 pm »
Am dat cu fibra la gauri si a iesit super ok. Peste fibra am dat cu chit cu fibra.
Am mai dat cu chit cu fibra la bord unde am montat suportu pentru cd-player si dupaia am dat cu chit de finisare, am slefuit si a iesit super.

Unde am dat saptamana trecuta de rugina pe la aripi acuma cand am curatat ca sa prinda fibra am gasit rugina sub grund  :-X . Ce banuiesc ca s-a intamplat e ca atunci cand am dat grundu era destul de urat afara...umezeala mare....si la vreo 3 ore a si plouat peste grund  >:( .
Ma gandesc sa curat din nou bine unde este rugina si sa dau cu grun din nou... Voi ce ziceti sa fac?

Cand o fi sa pun cartoanele ma gandesc sa dau cu silicon. Din ce am citit pe forum nu este recomandata.

     
Image Hosting provided by ImageBam
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #32 : Iunie 24, 2010, 10:20:49 pm »
ce ti-am spus eu mai sus...
dupa ce cureti totul, degreseaza cu diluant sau benzina apoi imediat (ca se usuca rapid) dai cu grund...altfel e munca de pomana. eu zic sa o iei de la capat si sa cureti, asta ca sa nu "cultivi" cu mana ta rugina si sa-i oferi conditii propice de a creste si a se intinde.

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #33 : Iunie 24, 2010, 10:26:03 pm »
Am degresat cu diluant si am inceput imediat sa vopsesc ca aveam grundu deja in pistol.
Oricum o sa reiau operatiunea cand prind o zi cat de cat cu soare.
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #34 : Iunie 24, 2010, 10:29:11 pm »
Cat timp faci treaba asta cu grund si antifon, de preferat ca masina sa fie la dos, ferit de vant (puternic) sau ploaie.
Decat sa o faci din nou aiurea, eu zic sa astepti putin sa treaca vremea asta care e acuma prin Romania, asta daca nu ai pe undeva un garaj.

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #35 : Iunie 24, 2010, 10:33:38 pm »
Da...astept sa prind o zi cu soare cat de cat si"sar" pe ea.
Garaju e langa Traby da e PLIN de tot felu de "troace" .
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #36 : Iunie 24, 2010, 10:37:07 pm »
Victor are dreptate, dar după ce îl ştergi cu diluant mai dă cu deruginol şi lasăl să acţioneze până devine alb (unde a mai rămas rugină) sau se formează un strat grii (unde era doar metalul curat), după aia aplică grundul (prinde mai bine, şi rezistă mai bine la rugină).
Faină treabă cu fibra de sticlă, a ieşi f bine. Spor în continuare.

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #37 : Iunie 24, 2010, 10:39:51 pm »
Si unde se face alb si gri nu trebuie sa curat din nou? sau dau grundu asa peste?
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #38 : Iunie 24, 2010, 11:20:18 pm »
Unde se face alb o ştergi puţin cu o cârpă cu diluant, unde se face gri stergi doar un pic, ca să nu ştergi jos tot stratul protector.

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #39 : Iunie 24, 2010, 11:28:39 pm »
OK, maine ma duc sa iau deruginol.
La becul de la semnalizare se duce un fir albastru cu galben dar se mai duce un fir negru cu galben parca. Asta unde ar trebui sa fie conectat?
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #40 : Iunie 24, 2010, 11:43:17 pm »
din cate stiu negru cu galben e masa...dar trebuie sa ma uit pe schema ...

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #41 : Iunie 27, 2010, 02:55:12 am »
Am luat Deruginul, este excelent!
Am acoperit gaurile de la pragul stanga cu fibra de sticla.
Mai ramane de facut pragu dreapta, bordul, oalele la faruri, lateralele spate, portbagajul si mici lucruri :) .
       
Image Hosting provided by ImageBam
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #42 : Iunie 27, 2010, 12:52:15 pm »
pfuii   stii testul "pisica" ?? pai fii atent: iei un pui de matz ... ai dai drumu in trabant ... si pe unde scoate animalul capul ... dai cu chit  :P :P :P  pragul tau arata ca si cascavalul de "firma"  8)  Era bine daca il puteai shimba . Nu te supara pe mine ... mai "glumam" si noi  :-*
« Ultima Modificare: Iunie 27, 2010, 12:54:06 pm de Gusteru »
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #43 : Iunie 27, 2010, 12:58:31 pm »
nenea...fibra de sticla e pentru a astupa gauri, pori in elemente de caroserie (fete usi , capota, etc) nu in elemente de siguranta cum e pragul. eu zic sa pui mana si sa sudezi la prag, nu sa astupi cu fibra ca aia nu prezinta rezistenta ca fierul. E totusi prag, adica e structura de rezistenta a masini, ce tine podeaua.
Ai cam facut degeaba cu fibra la prag, in max 2 ani tragi pe dreapta de tot masina.

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: IF-01-RAW
« Răspuns #44 : Iunie 27, 2010, 03:06:45 pm »
Stiu ca nu are rezistenta mecanica fibra. Ideea era doar sa acopr gaurile sa ia ITP-ul si sper ca inainte de iarna sa schimb pragurile si poate reusesc sa cumpar si un aparat de sudura MIG/MAG.
@Gusteru: Sigur ca nu ma supar :P . Buna asta cu matza =))
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670