Autor Subiect: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP  (Citit de 8170 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline AmbulanceTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 167


     Salutare! Dupa cum am promis ,am reusit sa fac cateva poze si sper ca am si reusit sa le incarc pe imagebam cum trebuie! Desi vad mereu anuntul Gusterului cu "folositi IMAGEBAM" ,si mereu ma enerva ,azi am cautat vreo 5 minute si nu am gasit nicaieri :P
    Buunnnn ,asta e masina ,deci. E luata de la un user de pe forum ,o stiti probabil din topicul de la "vanzari".
    A costat 400 E ,nu am negociat ,nu m-a interesat acest aspect ,ba chiar am si rezervat-o pentru inca o suma modica pentru ziua in care puteam sa o iau.
    Pana acum are parte de aproximativ 30 de ore de munca cu din partea minunatilor colegi de pe forum din Bucuresti ,Remi ,Tudor(saptezeci) si ViorelBalmez (stiu ca doar ai dat idei ,dar stiu si ca esti foarte ocupat) si nu in ultimul rand parintele Rafael!
    A primit o baterie noua ,un alternator nou (de trabant) ,rulmenti si balama de planetara noi....si cam atat. Porneste bine ,merge ok ,si am mers pana acum 600-700 km cu ea! O sa revin cu detalii cat de curand! acum ,iesim la o plimbare  ;D


___________________________________________________________
editat de victor
motiv: ti-am aranjat eu pozele. Vezi al sectiunea recomandari ca ai un
topic special "cum se incarca pozele" si acolo vei afla pas cu pas cum
se face acest lucru. Oricum, se copie doar ce este in casuta BbCode
si se pune pe forum.Mai mare atentie pe viitor
____________________________________________________________
« Ultima Modificare: Februarie 08, 2011, 11:06:07 pm de victor »

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
daca nu te superi, te ajut si eu cu poza, facuta la prima cunostinta a noastra, si inca ceva , pe image bam, sa dai copy la bbcode , nu la link ,si se va vedea asa mica aici pe forum, dar si setarea de dim. la 180 pix., si la famili ,o sa te prinzi tu

 
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Ti-am editat eu. vezi in sectiunea Recomandari useri ca ai acolo un topic care te invata pas cu pas cum sa incarci pozele cu imagebam.com
Frumoasa masinuta. Ce planuri de viitor ai?

Offline AmbulanceTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 167
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #3 : Februarie 09, 2011, 03:05:33 am »
   Multumesc de sfaturi ,si masina iti multumeste pentru aprecieri!...
     In primul rand am de gand sa nu schimb nimic in ceea ce priveste partea de mecanica. Imi place motorul asta ,asa cum este...desi ,toate reglajele ma innebunesc! Eu merg mult ,chiar si pentru un hobby. Vorbeam si cu Tudor ieri...eu sunt user. Daca masina merge ,eu merg. E a 3-a ,cea mai putin confortabila ,nu cea mai economica ,dar de departe cea mai draga...asa ca in afara orelor de job ,merg cu trabi. Norocul meu ca stau aproape de Tudor pentru ca mereu se mai intampla ceva....
    Pana acum am readus la original partea de electrica. Am verificat electromotorul cu ajutorul lui Rafael ,si am ajuns la concluzia ca vechea baterie era "omorata" de catre alternatorul de dacie pus pe masina. Incarca 16+ ,aproape 17 ,iar mie dupa cum bine stiti imi trebuia maxim 14. Deci cu ajutorul lui Rafael si Tudor am pus alternator de trabant in stare destul de buna (doar un carbune era dus ,si am improvizat dintr-unul de masina de spalat pentru ca nu ni se parea prea ok sa mergem 2 ore pana in Rahova sa luam) ,si acum pot spune ca am electrica ok ,cat de cat.
    Sunt inca in dubii daca sa pastrez platinile sau nu....(aaaahhhhhhh REGLAJELE!! :violent1: ) ,imi place cu ele dar....stiti voi ,nu reincep topicul aici.
    Deasemenea i-am schimbat rulmentii si o balama la planetara dreapta ,si am de gand sa fac acelasi lucru si cealalta....
    PE scurt ,masina ,tehnic ,vreau sa se prezinte foarte bine. Deja merg zilnic cu ea ,seara ,si nu mi-e teama ca "ma lasa" ,dar am de gand sa ma "burdusesc" cu piese esentiale de 601 ,si sa tin mereu mecanica in cea mai buna stare.
    In ceea ce priveste interiorul si dotarile....cuvantul de ordine va ramane CLASIC.
    Imi place masina ,aspectul ei robust ,simplu ,eficient si simpatic. Nu ma omor dupa eleroane ,garda la sol joasa ,etc. Masina va primi prin primavara-vara ,un tratament binemeritat anti-rugina ,antifonare ,curatare si....vopsire! Da ,stiu ,omorati-ma. NU SUPORT ACEASTA CULOARE LA TRABANT!....Daca va place asa mult ca e originala ,va dau elementele de duroplast ,si voi mi le dati pe ale voastre.....! ,masina va fi visiniu-inchis ,metalizat ,vopsita profesionist la cuptor si....punct! :P
    Deasemenea nu ma omor dupa imbinarea de look 50-60's a masinii si elementele de anii 80 cum ar fi volanul de plastic ,jentile ,etc. Voi adauga niste elemente cromate ,unde voi putea (bare ,oale faruri ,etc) si sper sa gasesc capace de roti metalice . opace si cromate).
    Probabil scaunele le voi schimba...din ratiuni anatomice. Eu sunt prea inalt pentru ca sa am confort mai mult de 30 minute in ceea ce ofera trabant ,stock. Caut niste scaune mici,dar mai comode,tot din clasa supermini dar cu un aspect cat de cat clasic ,ori daca nu...macar sa fie foarte fine si elegante. Am vazut ceva ce mi-ar placea pe fiat seicento ,modelul de prin 1997 ,trebuie sa caut la dezmembrari.
    Interiorul va fi tapisat si retapisat unde exista deja tapiserie intr-o culoare deschisa. Probabil nu piele ,pentru ca trabantul nu face caldura grozav...si A/C nici vorba ,asa ca pielea ar fi doar un chin.
    Apoi ,intr-un final (pe la finele lui 2011 ,sper) masina va fi in mare parte "gata" si o voi putea folosi zi de zi. 8-10.000 km/an. O sa caut cand voi avea bani piese si accesorii in stare buna pentru ea ,si sper sa reusesc sa o mentin functionala mult timp!...cam atat pana acum ,ce idei vor mai veni si progresul inregistrat vor aparea aici ! promit

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #4 : Februarie 09, 2011, 03:52:35 am »
   bine c-ai scapat de improvizatii! Releul regulator nu-l da, ca te mai poti folosi de el la un caz de forta majora! Deasemenea, nu uita sa faci garantia la baterie! Mai ai o saptamana jumatate! Platinile, daca vrei, le poti schimba! Electronica este muuult mai fiabila, mai sigura si fara nici un fel de bataie de cap! P-aia daca o montezi, o reglezi la ceas (deci "ca la carte"), nu mai umbli la ea pana trebuie sa desfaci din nou motorul! Zic unii ca cica ar aduce si economii de combustibil, in tandem cu carburatorul 28 h 1-1, dar eu nu bag mana in foc; chestii d-astea se intamplau cu piese noi, motoare noi, cu toate reglajele facute in fabrica. Plus ca am vazut ca tie iti place sa si mergi mai antrenat, asa ca un carburator tip nou, din punctul asta de vedere, sigur nu ti-ar placea; e mai lenes! Daca te hotarasti inspre electronica, ma suni si stabilim o intalnire pt montaj/reglari.
   deasemenea ai varianta montarii a doua bucati aprindere tranzistorizata pe bobine, pt amplificarea scanteii si reducerea uzurii contactelor platinate )deci se subintelege ca aste e varianta in care preferi pastrarea platinilor, dar cu un plus de anduranta si intretinere mai rara). Totusi, distanta va trebui reglata perodic, precum si pasla unsa. Platinele sunt mai pretentioase fata de electronica, dar, tot unii zic, fac motorul mai silentios si cu un mers mai "rotund". Nici pt asta nu bag mana in foc, ca eu nu vad nici o diferenta!
  iar argumentul principal pe care-l invoca majoritatea in favoarea aprinderii clasice, ca are avans variabil functie de ture, nu tine, din pacate. Dupa studierea mai multor documente (puse cu atata migala de administratorul nostru la dispozitia tuturor), am ajuns la concluzia ca aprinderea electronica nu are nevoie de avans reglabil, de vreme ce in curba de avans nu se produc nici un fel de inadvertente vizavi de urmarirea miscarii circulare a ambielajului(asta datorita principiului functional, bazat pe senzor magnetic-hall, deci fara atingere intre ambielaj si platou). Acest lucru nu se poate spune si despre platini care, datorita necesitatii pastrarii in permanent contact a "picioruselor" pe cama, la anumite turatii intervin fluctuatii pe curba, ruptoarele nementinand corect traseul camei. aici apare avansul centrifugal, care corecteaza aceste erori.  Scuze de paragraful tehnic, dar sper sa te fi lamurit intrucatva asupra aprinderii asteia. Oricum, daca ramai pe platini, treci o data pe luna pe la mine si ai terminat cu toate durerile de cap!

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #5 : Februarie 09, 2011, 07:28:06 am »
Imi place proiectul tau,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea,dupa mine daca ar fi resurse si as putea intretine 2 masini as cumpara una pe care sa o pot folosi zilnic(dar ma rog la ce pret are benzina,nu cred ca ar mai avea nici un rost)iar trabantul sa il folosesc doar sambata duminica.
Dupa cum bag de seama acest lucru se cam intampla pentru ca am ajuns sa scot masina cam de 3 ori pe luna,singurul lucru care imi lipseste pentru o mai buna protectie a ei este un garaj.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline AmbulanceTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 167
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #6 : Februarie 09, 2011, 11:11:03 am »
  bine c-ai scapat de improvizatii!
  Aaaaa....nu chiar!...Suportul ,carbunii si cablul de la alternator sunt improvizatii :P
   Da ,si eu as vrea electronica...in plus ,daca tu ai electronica ,remi si Gabi...(masini in care m-am suit) ,mi-a placut mai mult cum se aude/merge decat la mine...:)

iar trabantul sa il folosesc doar sambata duminica.

   Pai....voi spuneati ca trabantul trebuie sa mearga! Altfel se strica!...deci mai buna protectie decat garajul este...traficul! :) nu?
« Ultima Modificare: Februarie 09, 2011, 11:30:29 am de victor »

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #7 : Februarie 09, 2011, 03:55:31 pm »
-pt. cristi : daca pui aprindere electr. , nu cred ca scapi de sunetul ala de la motor, asa este el ,numai dupa ce se va strica, si pui alt motor, atunci da ,va fi alt sunet,ti-am zis ,avea actualul meu nas, trabi ,din 80 , si era cota 4, si se auzea mai strident ca la tine, asa banuiesc si la tine ,ca motorul este cota mai mare ,dar nu bag mana in foc (pt. ca de ex. la cota 3 nu am auzit vre-un motor ca sa compar,dar asa cum e la mine ,sau cum aveam mai demult ,primul trabi, motorul se auzea asa frumos,asta inseamna cote intre zero si 2 ,deci cote mari nu am auzit sa mearga asa frumos ,fiind vorba de un tarait in plus,care se aude la al tau),dar nu e problema,mergi asa cu el, si la urmatoarea schimbare a motorului ,vei avea sunet mai frumos
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline saptezeci

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Sink deep in the rust
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #8 : Februarie 09, 2011, 04:48:44 pm »
Ee nu e chiar "improvizatie", ca nu e chiar asa. Ce era inainte era o mare improvizatie cu nu stiu cate relee si tampenii.
Inainte, acolo era pus alternator Dacia, pe suport de dinam, si intinzator de dinam.
Eu i-am adus suporul si alternatorul, originale de trabant, am desfintat ce era acolo si le-am pus.
Problema e de curea, care e lunga, si risca sa se atinga palele de intinzatorul de dinam, bineinteles, asta in momentul in care e intinsa cureaua. Pentru a evit asta, am pus un surub de 6 mai lung, cu 2 saibe, si am tinut cu o mana intinzatorul cat mai in sus. Cu cealalta mana, strangeam surubul ala cat Cristi tinea cureaua intinsa  si o cheie inelara de 10 contra pe surub. Totul strans bine, deci nu e asa mare improvizatie, sta bine, si nu deranjeaza cu nimic.
Suportul de la baza e original, are si stiful ala de la surub pus.
Carbunele, nu am gasit pe magazinul din Fainari, dar am luat carbuni folositi la masinile de spalat. De 3 ori mai lungi si mai lati. Am luat din ei cu smirghel, am taiat sa fie pe dimensiune,  l-am cositorit si aia e. 
Cablul, intradevar nu e al lui. Am pus un cablu din cupru, folosit pe la instalatii electrice. I-am facut ochi, l-am strans cu 2 saibe la alternator si la fel si la electromotor.
La final, am pornit masina, care initial nu incarca mai deloc, ca inca nu calca carbunele nou pe rotor. Dupa un drum de 10-15km, am masurat din nou. De data asta, la relanti, aveam 13.8 volti, deci e in regula.

Felicitari Cristi, Trabantul tau e super intretinut, ne vom ocupa de el si asa va ramane!
Ma ai pe mine oricand ai nevoie.

O sa si povestim intamplarile noastre cu Trabantul, mie imi face deosebit de mare placere sa iti fac orice la masina, ne ajutam unul pe celalat, si iti stau la dispozitie oricand ai nevoie.
Pai ori suntem trabantisti, ori numai suntem

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #9 : Februarie 09, 2011, 07:37:24 pm »
Da e adevarat daca sta cade mai repede decat ar rula,ideea era una de genul cum sunt familiile din SUA au doua masini una moderna care este folosita zilnis si una clasica care sta in garaj la care se bibileste si se iese la o plimbare la sfarsit de saptamana. ;D
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline saptezeci

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Sink deep in the rust
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #10 : Februarie 27, 2011, 11:31:57 pm »
Se spune ca 2 lucruri nu se imprumuta in viata: nevestele si masinile.
In cazul meu, nu a fost asa :D.
Cristi mi-a imprumutat Trabantul lui vineri. Am mers Bucuresti - Breaza, pe toate conditiile de la drum de zi, la drum de noapte cu ninsoare abundenta si viziblitate redusa. Masina s-a comportat exemplar si nu mi-a facut absolut nicio problema tot drumul. Si la consum am stat foarte bine, caldura in cabina, tot ce vrei.
La viteza am mers: 90% din drum 60-70, si o scurta portiune 80-102.
Am mai fost cu un prieten care l-a condus si el vreo 10km.
La ora 11 si ceva noaptea am revenit in Bucuresti.

http://www.youtube.com/watch?v=9xrdxmqBk4U
Pai ori suntem trabantisti, ori numai suntem

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #11 : Februarie 28, 2011, 10:15:55 am »
foarte frumos   :)
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #12 : Februarie 28, 2011, 10:23:44 am »
 :icon_jokercolor: :icon_jokercolor: :icon_jokercolor: Frumos . :sunny:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #13 : Martie 01, 2011, 11:19:07 am »
   Lucruri care nu se imprumuta niciodata: nevasta, masina, coasa, sapunul, prosopul, scula (d-alea de fier!  :P) si tot ce mai tine de bunul propriu si mai intim omului! Scuzati de off-topic!

Offline AmbulanceTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 167
Răspuns: BT 03 WVD (momentan :D ) ,o sa fie probabil B 601 URS ,sau B 601 IEP
« Răspuns #14 : Martie 01, 2011, 11:24:48 am »
   Lucruri care nu se imprumuta niciodata: nevasta, masina, coasa, sapunul, prosopul, scula (d-alea de fier!  :P) si tot ce mai tine de bunul propriu si mai intim omului! Scuzati de off-topic!
   Pater ,dupa ce totusi mi-ai imprumutat masina ta (cand am fost cu Tudor dupa baterie) ,vreo 15 km ,asa , as avea nevoie si de nevasta...sau ,daca chiar nu vrei ma descurc cu coasa  :P (GLUMA)
   EU dau trabantul oricarui trabantist care ma ajuta. Masina aia e si a lui Tudor avand in vedere cata pasiune si munca a pus in ea ;) ,si a ta daca ai nevoie. Am mai vorbit noi despre un lucru pe care l-ai putea imprumuta lui Tudor si ce s-ar putea intampla. Si tu ai fost de acord ca baiatul asta mai bine isi vinde un rinichi si se achita de orice datorie de genul asta decat sa ramana in aer.
   Acum sa revenim la masina. De vreo 2 zile merge foarte inecat. Ori sunt eu duda rau la pornirea la rece...ori nu stiu. Ieri i-am curatat bujiile de vreo 5 ori pana sa mearga normal ,si azi chiar nu am mai reusit. Mi-am facut treaba ,pentru ca totusi plecasem la drum ,dar am mers intr-o bujie si am afumat totul pe o raza de 2 km in jur....Bine ca aveam un ulei de culoare rosie ,zici ca era fum de avertizare :)
   Trebuie neaparat sa ne adunam intr-o zi cu soare cu sculele si resursele necesare si sa il facem functional 100%. Macar 3 zile consecutive :P