Au un rol foarte important acele racorduri flexibile din cauciuc.In carte se specifica clar,ca dupa 5 ani se înlocuiesc iar dupa 10 ani se înlocuiesc si conductele de frana.Eu am avut o problema in trecut cu un Trabant la care din senin se infranau rotile,dupa ce am schimbat,pompa de frana, garnituri, pistonase, cilindrii, parghii si mai tot dar fara rezultat,am luat toate la mana.Conductele se prezentau bine insa când am ajuns la racorduri, era jale...
Toate cele patru racorduri erau infundate,practic nu se putea sufla prin ele, nici macar cu pompa de aer.Doar presiunea pompei de frana reusea intr-un fel sa bage lichidul prin ele dar era imposibil sa mai revina inapoi.Am citit ca s-a eliminat si aceasta presupunere,ele fiind noi,dar spun si pentru altii,care se mai confrunta cu probleme asemanatoare.
P.S. Eu am montat la toate, racorduri noi si nu am avut pic de infranari,mie mi s-a intamplat pana sa schimb, racodurile astea.Dar cei drept, probleme pot aparea in fiecare moment.