Autor Subiect: Concurenta din vest - Vw Polo mk1 S 'Typ 86' , pe cale de disparitie  (Citit de 2645 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 570
Din februarie in garajul meu a venit si Vw, pentru a face concurenta fratilor lui din est,  Trabant 601 din 1969 si Trabant 1.1 din 1990. Din 2014 Polo nu a mai circulat si fiind depozitat in aer liber de fostii proprietari a intrat intr-o stare de degradare accentuata.



Acum,  dupa aprope 2 luni arata ca in pozele de mai jos: itp trecut,  transcrisa si munca continua cu verificarea tuturor sistemelor si inlocuirea pieselor defecte.  Pana acum am facut schimbul de ulei, filtre,  bujii si capac distribuitor aprindere, reconditionare carburator, revopsire capota fata si aripi in culoarea originala  MalagaRed,  cat sa trec revizia, reconditionare partiala scaune ce va continua, revizie evacuare si inlocuire toba finala cu toti suportii de cauciuc si coliere,  revizie sistem franare (discurile de la Ferodo nu corespund dimensiunilor,  fiind nevoit s a le schimb cu Zimmerman) ,  iar acum este in lucru sistemul de suspensie.
Din ce am observat,  cel mai greu va fi cu elementele de caroserie,  care nu se mai gasesc.








Starea actuala se poate vedea mai jos


Offline matei-traby

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 191
  • În căutare de bolid ;)
Re: Concurenta din vest - Vw Polo mk1 S 'Typ 86' , pe cale de disparitie
« Răspuns #1 : Aprilie 18, 2017, 01:14:27 pm »
Frumos! :icon_thumleft: S-o stăpâniți sănătos! Arată foarte bine acuma! Trabi 1.1 are motor de Polo, din câte știu. Ați vopsit-o la vopsitorie, sau acasă? Dacă s-ar strânge toate mașinile vechi și s-ar recondiționa , s-ar putea crea un parc auto mai diversificat și de calitate. Oricum, am început să văd tot mai multe mașini noi ruginite, dovadă a calității... :laughing7: oricum, succes în continuare!

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 570
Re: Concurenta din vest - Vw Polo mk1 S 'Typ 86' , pe cale de disparitie
« Răspuns #2 : Aprilie 18, 2017, 03:01:28 pm »
Multumesc pentru urari. Toate reparatiile le fac acasa,  in atelierul meu. Trabantul 1.1 are motorul copiat dupa cel de VW din 1987-1990 cod HZ,  de 1043 cm 3 cu tacheti hidraulici. Cel de Polo Mk1 este putin diferit, de 1093 cm 3 si tacheti cu simpli,  fara autoreglare.

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Concurenta din vest - Vw Polo mk1 S 'Typ 86' , pe cale de disparitie
« Răspuns #3 : Aprilie 19, 2017, 09:17:26 pm »
..asta e cu electronica? :icon_scratch: ca la trabi stiu ca e cu electronica cu senzor hall.. stiu, pt ca merge modulul si la busul meu.. e compatibila cu bosch, telefunken si inca vreo 2 modele. :icon_thumleft:
popandau de trabante

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 570
Re: Concurenta din vest - Vw Polo mk1 S 'Typ 86' , pe cale de disparitie
« Răspuns #4 : Aprilie 20, 2017, 12:26:43 am »
Este cu platina! Singurele piese electronice sunt la radio,  in rest nimic. Pana si pompa de strop gel e la picior,  manual.