Mi se pare anormal că ambielajul ține așa puțin. Am Trabantul din 1994 (fabricat în 1990), ambielajul original m-a ținut 50650 km folosind ulei Arol 2T - 1 la 50 cum zice cartea tehnică.
Primul ambielaj, rectificat în Arad - 32840 km, ulei M20W40 - 1 la 40 cum zice cartea tehnică.
A doua rectificare, tot în Arad - 27688 km, ulei M20W40, sau M30 - 1 la 40.
A treia rectificare, în Arad, 12532 km, ulei M20W40 - 1 la 40 ( pe acesta l-am dat jos, așa de fițe, căci jocul la biele era insesizabil, dar am vrut să pun ambielaj rectificat în Ungaria deoarece fratele meu avea un astfel de ambielaj, model vechi, care era foarte silențios și pe care l-am recuperat, împreună cu setul motor-cota 74,5 (cota 10), când a dat mașina la REMAT.
A patra rectificare, în Ungaria, 41760 km, ulei L150 - 1 la 33 (300 g la 10 l). L-am dat jos în iulie 2016, vrând să montez ambielajul recuperat din din mașina fratelui meu, dar i-am schimbat doar rulmentul dinspre volantă și l-am montat la loc căci jocul la biele este insesizabil.
Merg în continuare cu ulei L150 - 1 la 33 și am convingerea că este în regulă.
Menționez că foarte rar depășesc viteza de 80 km/h și fără demaraje în forță. Probabil că problemele apar de la condusul sportiv.