TRABY CLUB ROMANIA
Tehnică => Mecanică => : autom April 06, 2014, 03:18:32 PM
-
Am gasit un material interesant.
Cine vrea (din Bucuresti) sa reconditioneze asa ceva, ii dau ulei de transformator.
(http://thumbnails111.imagebam.com/31919/5dc734319181410.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5dc734319181410)
-
oare ce ulei ar trebui sa folosesc ca sa intaresc un pic amortizoarele???:)
-
Ulei mai vascos. Cred ca este bun cel de servodirectii.
-
sau 15w40???:)
-
depinde cât de mult vrei să le întărești, un pic mai tare decât cel original 10w40, mult mai tare decât cel original 70w80 (asta nu prea se poate folosi pe stradă)
-
buuun:) 70w80:)...mi se pare ca ATF ul este 70w80
-
ulei de cutie de viteze ;) dar acolo va trebui să întărești un pic și arcurile
-
Stie cineva ,amortizoarele de tipul nou se pot reconditiona? :icon_rr:
-
Da,se pot reconditiona daca le poti desface.
-
în București sunt mai multe ateliere care fac asta. 100 ron\bucata, cu garanție.
eu am avut 2 amortizoare scurse, iar unul dintre ele avea tija ruptă. am dat pe recondiționat (schimbat oringuri de etanșare, ulei, etc) și făcut altă tijă la strung 240 ron. cam ăsta e prețul.
se poate face și acasă, dar dacă doar se schimbă\completează uleiul, fără să se ia în seamă garnituri sau ce mai e pe acolo se face cam degeaba operațiunea.
-
Sa traiesti boierasule ,daca i-mi dai si un numar de telefon de la atelierul ala ,ma rog penru sanatatea lu matale :icon_rr:
-
Sa traiesti boierasule ,daca i-mi dai si un numar de telefon de la atelierul ala ,ma rog penru sanatatea lu matale :icon_rr:
0763.353.845
0763.119.228
atelierul este în zona autogării filaret.
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2398081&d=1334236577 (http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2398081&d=1334236577)
ca operațiuni, se pot recondiționa cât mai aproape de original ca duritate, se pot face foarte dure, se pot scurta tijele și cam orice alte idei nebune. pentru detalii de preț exact etc. se discută la telefon.
spor la treabă !
-
Merci bongule,raman dator.Am ceva cunostinte de mecanica si multa experienta in ale trabantelii :icon_rr:
-
Aveam un amortizor-spate defect(Trabant combi). L-am scos de pe mașină și... surpriză - era capsat(deci nedemontabil) spre deosebire de cele de la Trabant limuzină care sunt demontabile. Având un cilindru exterior de limuzină, urma să folosesc doar componentele așa că am tăiat cilindrul exterior și... din nou surpriză - avea filet pe interior, deci puteam să-i pun un capac filetat pe care-l aveam. Până la urmă am reușit recondiționarea(înlocuit segmentul de pe piston care era sfărâmat și simeringul) dar am compromis cilindrul exterior.
-
Știe cineva dacă amortizoarele-spate originale, de la Trabant combi, sunt capsate ?
Pun această întrebare deoarece azi am demontat al doilea amortizor(tot capsat) și, studiindu-l mai atent, am ajuns la concluzia că ambele au fost recondiționate, acesta fiind motivul pentru care erau capsate.
Argumente: - ulei foarte vâscos;
- tija pistonului, polizată la capătul superior pentru a intra mai ușor simeringul;
- simering neincripționat(diametru interior, diametru exterior, înălțime);
- simeringul celuilalt amortizor avea inscripționat 12x24x7 deși tija pistonului are diametrul de 14 mm(aspect pe care nu l-am băgat în seamă când l-am demontat).
-
Oare chiar să nu știe nimeni cum arată un amortizor-spate original de Trabant combi ?
-
din ce stiu eu , sunt cu piulita , demontabile si reparabile , in limita permiterii uzurii.
-
Mulțumesc. Așa cred și eu, având în vedere că partea filetată de pe cilindrul exterior este mai scurtă(la capsare „s-a furat” din partea filetată.