Autor Subiect: Trabant GTI  (Citit de 48130 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Trabant GTI
« Răspuns #30 : Aprilie 24, 2012, 02:44:55 pm »
nenea dragosdinulescu , daca tot vorbi asa

tu vorbesti de o dif de greutate de vreo20 de kg la cutie, iar trabantul cu motor opel corsa pe injectie , motor puternic are cutia de opel , in orce concurs unde am participat (ca eu sunt in categoria peste 900cmc pana in 1300) lam batut (vezi intalnirea trabantistilor din covasna , numai stiu ce ani cred ca am pus pozele aici pe forum) ca lui patineaza mai mult roata pana pleaca de pe loc

despre cauciucuri , nu stiu la ce te referi "potrivite" dar ca sa sti cu cat e cauciucul mai mic (orig trabi)derapeaza mai repede, si mai subtire are aderenta mai mica , de obicei iau cauciucuri de marca

nu stiu ce frane adevarate vrei sa pun , tu vreodata ai franat cu trabantul de la 140KM la ora pana sa te opresti???? iti spun, e infricosator se franeaza un timp dupa aia nimic , apesi din nou franeaza un pic dupa aia nimic asta faci pana se incetineste cam pe la 60 KM la ora si de acolo simti ca vrea sa se opreasca, dar o o senzatie nedescris de buna , asta la cei care ii place senzati tari:)

da ammers cu un opel calibra , facuta la comanda in fabrica , era a unui prieten care a venit acasa din legiunea franceza , tot un motor 3000, cutia in 6 trepte , am mers cu masina 270 pe ruta SF Gheorghe , Brasov , in trepata a 5-a , si mai mergea , avea ceasul la 370 KM/h, dar de la 170 la ora frana in 5-10 meri pana la 70 la ora , aveai o senzatie de voma , mai ales celui din masina (pasageri) care nu era pregatit de franare.

precizezi , nu am zis ca nu merita bani proiectul , nu merita pt un motor asa de mare , nu am negat niciodata ca nu e o senzatie placuta , cand treci pe langa o masina scumpa , si sa vezi fata soferului cand se uita ca e depasit de 1 trabant , pacat ca nu am bani sa pun o camera in geam sa va pot arata

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #31 : Aprilie 24, 2012, 04:53:29 pm »
Hai ca facem praf topicul omului! Daca vrei, facem topic separat, ca sa iti spun parerea mea, apropo de cauciucuri, dimensiuni, calcule...

Despre masina lui Baxi, imi mentin parerea. O sa iasa ceva misto!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #32 : Aprilie 24, 2012, 05:53:05 pm »
puteti discuta despre asta tot aici, in sectiunea Tuning e un topic, http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1824.0.html (click)

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #33 : Aprilie 25, 2012, 12:14:52 am »
Mai trebuiesc clarificate cateva aspecte ... senzatia de franare dispare??? de ce? pe trabantul asta vor fi cauciucuri de 195 sau 205 deci treaba cu aderenta pica ,alunecatul masinii spre exteriorul curbei...probabil cu cutia de trabant ,nu spun nu...sistemul de franare ....va garantez ca va fi mai performant decat la multe masini de serie (gti-ul donator are tamburi pe spate si-l opream de la 150-160 fara pb ,trabantul va avea discuri si pe spate ...deci ...ok fiecare are parerea lui si totodata dreptul de a si-o exprima ,la 140 trabantul pluteste??? eu unul nu cred  din 2 motive 1 masina va circula in suedia (lucru mai putin important) iar garda la sol va fi de max 8-10 cm iar argumentul nr 2 este cel mai plauzibil si totodata ceea ce m-a determinat sa bag bani intr-un proiect de genul asta -am un prieten care are un yugo(un fel de trabant fabricat in fosta yugoslavie) kilometrajul la masina aia seamana f mult cu ceasul de la dacia 1300.Are gradatie pana la 180 ...eee,eu am condus masina aia cu mult peste 180 ,ceasul la kilometraj se da paste cap si se reazema de cuiul din dreptul indicatiei 20 km-mentionez ca masina nu mai are motorul si cutia originala ,au fost schimbate cu un pachet motor de la un fiat coupe -250 cp,franele de la o alfa romeo cu discuri pe spate ,si ca sa nu deviez de la subiect ,da,o opresc fara pb de la 150-160 DECI acelasi nr de kg aprox acelasi sistem de franare ,aceasi garda la sol si doar jumatate din puterea lui yugo ...comentarile sunt de prisos
inca ceva ,pentru mine nu este foarte importanta plecarea de pe loc -ruperea de ambreiaj-cum obisnuiesc eu sa o numesc ,mai mult ma intereseaza raspunsul la acceleratie in trepte superioare de viteza 3-4 iar problema cu consumul ....este ultima si cea mai mica ,cumpar benzina la jumatate de pret -nu va ganditi la prostii,de la mine de la munca -lucrez la dezmembrari ,iar cu masina aia nu o sa umblu zilnic ...sau da? =))

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #34 : Aprilie 25, 2012, 02:39:58 am »
Dragul meu indian,

Imi e greu sa ma stapanesc, nu pot sa nu iti raspund...Nu stiu ce sa cred despre tine... esti teribilist, esti visator...

Povestesti de ispravile tale teribile cu Opel Calibra...Dragul meu, modelul Calibra a fost un fiasco total al marcii Opel!  :BangHead: Masina asta nu s-a fabricat cu motor mai mare de 2,5l V6, iar viteaza MAXIMA declarata (dar nu realizata) este de 240km/h. Tu zici de 270km/h...zici de motor de 3000, care n-a fost pus niciodata pe Calibra... Mai zici de drumul Sf Gheorghe-Brasov... Dragule, am mers si eu de multe ori pe acolo...ala nu e un drum pe care sa mergi mai tare de 130-140km/h, pentru ca e atat de denivelat, si atat de ingust, si trece prin atatea localitati ... Imi e greu sa te cred! Nici daca o iei pe Ozun, sa fie mai drept, si tot nu ai unde sa mergi nu cu 150km/h, daramite cu ...270!  :icon_thumleft:

 Hai, te rog, revino la realitate! Nu ne-am nascut ieri!

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Trabant GTI
« Răspuns #35 : Aprilie 25, 2012, 10:50:06 am »
Hai ca facem praf topicul omului! Daca vrei, facem topic separat, ca sa iti spun parerea mea, apropo de cauciucuri, dimensiuni, calcule...

Despre masina lui Baxi, imi mentin parerea. O sa iasa ceva misto!

Despre masina lui Baxi, imi mentin parerea. O sa iasa ceva misto!


nu am zis ca nu va fi misto!!

-lucrez la dezmembrari ,iar cu masina aia nu o sa umblu zilnic ...sau da? =))

sunt si eu curios astept si eu sa fie gata si sa descri comportamentul masinutei :)

PS: parca asa stiu ca in suedia nu au voie sa circule masini mici care nu au o greutate anumita???


Dragul meu indian,

dragul meu dragosdinulescu

hai ca ai gasit in persoana mea cu  cine sa porti discuti de gen cum ai postarile aproape  peste tot in acest forum sa pui la indoiala ce scriu parteneri!

in primul rand , nu am scris unde a fost facut la comanda , pentru ca nici nu stiu , exista o gramada de ateliere de tuning in germania , eventual sa cauti si sa te interesezi ce au scos dintrun dacia logan intrun atelier asemanator tot in germania.

da bine ai citit 270 am mers pe ruta specificata , si aici 2 chesti sa precizezi , nu cred ca tu ai fost vreodata pe ruta asta , ca daca ai fi fost ai sti ca de zeci de ani sunt 4 benzi 2/2 pe sensi de la harmani , mai bine zis de la pod inainte de harmani, deci multe ???????? din asta . asa , pe portiunea de drum cu 4 benzi niciodata nu au fost denivelari , pt ca ceausescu a facut din beton inca de atunci , mici gropi care erau imediat astupate , singurul lucru care era deranjant pe portiunea aia era loviturile alea la roata cum trecea de pe o placa pe alta . maideparte , nu am scris ca am tinut viteza de 270 din centru pana in centru intre orase , am scris ca am mers cu 270 , si aici eu pun la indoiala ca tu ai mers vreodata cu o masina puternica , dece?? pt ca la o masina despre ce vorbesc eu (si vad ca numai eu nu si tu) nu are nevoie zeci de kilometri sa atinga 270 la ore , eventual la un volvo vechi de 56 de cai:) , si sati mai spun ca la viteza aia daca mai acceleram te impingea in scaun , , pe traseul ala se circula cu foarte mare viteza , cine avea deja masini mai performante ca dacia 1300 , circula cu minim 140 la ora pana in 170 , numai dupa ce a fost dotat politia cu radare noi , ma refer mai noi ce a ramas din timpul lui ceausescu , au inceput sa mai reduca viteza participanti in trafic , si asa de un timp a fost bagata multe restricti pe portiunea aia ,  cum ai scris tu e o portiune de drum drept ca sageata , acuma numai e voie nici sa depasesti, din acauza a multor accidebte mortale ,  nu sunt asa de multe localitati , de la lunca calnicului pana in brasov , drum drept de vreo 20 de cilometri, o singura curba e pe care linistit poti sa iei cu 140 la ora , acum 1 ani au facut 2 sensuri giratori , si cam atat .

a si mai am ceva de adaugat tot la viteza pe traseul ala acum vreo 3 saptamani am fost cu 1 prieten la poiana bv , si am venit spre casa cu 180 la ora cu opelul meu cu motor 1.8 , iar el cu un wv de 2.5 tot pe benzina golf , si asta chiar peste tot in afara localitatilor , deci se poate si cu o masina de familie , da apoi cu o masina facuta pt vitezomani???:))

_________________________________
editat de victor
motiv: am unit postarile, ai facut 2 una dupa alta
si am editat la ce ai dat Citat.
cand mai dai , nu sterge codul ala "quote" , lasa-l asa cum apare
si scrie dedesubt ce doresti sa scrii. Mai sus ai dat citat pentru Nello dar ai sters si nu mai aparea mesajul lui
________________________________
« Ultima Modificare: Aprilie 25, 2012, 11:32:03 am de victor »

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #36 : Aprilie 25, 2012, 11:26:06 am »
va rog eu, postati la topicul cu modificari trabant pentru rally, aici faceti praf topicul omului
si pastrati un "ton" civilizat, adica discutam ideea nu oamenii. Fiecare isi spune ideea si daca celalalt nu o accepta, argumentam frumos si elegant dar nu o impunem. Mai ales, nu vreau jigniri pe forum, nu se merita, suntem oameni diferiti si poate uneori cu idei diferite (tuning) asa ca ne respectam.

citat din Regulament :

Citat
Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti la frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.
Considerăm că e destul de vizibil şi voi, curioşi din fire fiind, puteţi să pierdeţi câteva minute pentru a citi prezentul regulament.
Acest FORUM a fost creat pentru a facilita comunicarea intre toti cei pasionati de Marca Trabant.
Prezentul regulament doreste sa pastreze comunicarea in limitele decentei si bunului simt.

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #37 : Aprilie 25, 2012, 09:20:08 pm »
 :pain10:  Uuuu. Deci unde am ramas??? Eu sincer nu ma bag dar daca vorbim de lucruri non sens este un exemplu bun: viata.Ne-am nascut si murim. Ce sens are sa lucrezi si sa aduni si sa ai o viata normala?Doar nu o duci cu tine. NU putem trai toti asa.Mai suntem uni asa mai "anormali" si investim in masini.Un mare pilot de Formula 1 a spus la o expozitie de tuning: Tuningul este un lucru fara sens dar toti o vrem. Tuningul in afara de bani nu are alte limite.Deci se poate adauga la Trabant un blocaj de diferential niste slicuri (cauciucuri) si multe alte. Ca sa ai si sa conduci o masina urata veche si putrnica este un stil de viata.In lume se produc zilnic zeci de masini cu motoare peste normal (aici ma refer la Hot Road-urile din america si de Musclecar-uri ) si au limitare de viteza pe autostrazi mai severe decat in Europa. Au sens acele motoare imense?? Dar sunt frumoase, si suna bine un V 8. Concluzia mea este si ramine ca va fi Ok Trabantul GTI. Nu va fi Rapid ca un Ferrari nici scump ca un Veyron nu o sa fie frumos ca un Pagani Zonda si nici asa patratos ca un Agila, El o sa fie masina care aduce zambetul pe buzele multora.Sper ca nu am suparat pe nimen,si sper ca nu se transforma acest topic din Trabant GTI in Viteza maxima intre blocuri de la chiosc pana la bloc.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #38 : Aprilie 25, 2012, 09:38:27 pm »
Hei, omule! Nu te supara! A fost o mica alunecare de la subiect.


{sters}


Acum, hai sa revenim la GTI-ul in discutie.
Eu unul, ard de nerabdare sa-l vad terminat, pentru ca ar fi cazul ca la intalniri, sa apara de-acum si Trabanturi "altfel" decat cele de serie.

____________________________
editat de victor
motiv: offtopic
____________________________
« Ultima Modificare: Aprilie 26, 2012, 07:32:56 am de victor »

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Trabant GTI
« Răspuns #39 : Aprilie 26, 2012, 10:42:07 am »
:pain10:  Uuuu. Deci unde am ramas??? Eu sincer nu ma bag dar daca vorbim de lucruri non sens este un exemplu bun: viata.Ne-am nascut si murim. Ce sens are sa lucrezi si sa aduni si sa ai o viata normala?Doar nu o duci cu tine. NU putem trai toti asa.Mai suntem uni asa mai "anormali" si investim in masini.Un mare pilot de Formula 1 a spus la o expozitie de tuning: Tuningul este un lucru fara sens dar toti o vrem. Tuningul in afara de bani nu are alte limite.Deci se poate adauga la Trabant un blocaj de diferential niste slicuri (cauciucuri) si multe alte. Ca sa ai si sa conduci o masina urata veche si putrnica este un stil de viata.In lume se produc zilnic zeci de masini cu motoare peste normal (aici ma refer la Hot Road-urile din america si de Musclecar-uri ) si au limitare de viteza pe autostrazi mai severe decat in Europa. Au sens acele motoare imense?? Dar sunt frumoase, si suna bine un V 8. Concluzia mea este si ramine ca va fi Ok Trabantul GTI. Nu va fi Rapid ca un Ferrari nici scump ca un Veyron nu o sa fie frumos ca un Pagani Zonda si nici asa patratos ca un Agila, El o sa fie masina care aduce zambetul pe buzele multora.Sper ca nu am suparat pe nimen,si sper ca nu se transforma acest topic din Trabant GTI in Viteza maxima intre blocuri de la chiosc pana la bloc.

eu am adus zambet la gura oamenilor doar cu simplul fap ca am vopsit in unele locuri exteriorul in roz :), cine avea curaj sami spuna ceva ma intreba dece am vopsit in culoarea chiloti:))

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #40 : Aprilie 26, 2012, 11:27:36 pm »
off topic
eu am o SUZUKI VITARA  roz -nu vrei sa stii ce comentarii imi baga mie lumea  =)) =)) =))

Offline indian

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 46
Re: Trabant GTI
« Răspuns #41 : Aprilie 27, 2012, 01:17:07 am »
off topic
eu am o SUZUKI VITARA  roz -nu vrei sa stii ce comentarii imi baga mie lumea  =)) =)) =))

cred ca au imaginatie ???::)  zi

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #42 : Mai 01, 2012, 10:57:28 pm »
Si intrerup discutia Vitarei Roz cu o stire buna. Am reusit sa cuplam caseta de directie cu o coloana de directie de Golf modificat pt Trabant.Si functioneaza. Nu e mare schimbare ca si pana ce a avut caseta de Trabant daca roteai volanul se invarteau rotile din fata in stanga si in dreapta.Dar acuma are caseta si volanul de Golf functional  :headbang: Articulatia cardanica de Golf III este exact intre pedalele de ambreaj si frana,si nu deranjeaza funtionarea pedalelor.Coloana de volan de Golf am scurtat cu 7 cm,iar articulatia cardanica am scurtat cu 5 cm.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #43 : Mai 01, 2012, 11:08:43 pm »
Bravo ,dar vrem poze ,BAXY,poze.....

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #44 : Mai 02, 2012, 10:31:54 am »
Asa, asa, asa! Pozeeeee! (unde-i emoticonu` ala care saliveaza, ca nu-l gasesc...)