s-o iau pe rand! in primul rand, tin'-te bine, ca n-o sa-ti placa ce-o sa auzi!
-de ce te apuci sa faci chestii daca nu stii nimic?! nu trebuia sa umli, pt ca este absolut clar ca nu stii cu ce se mananca deloc motorul de trabi!
-in piston, biela nu se plimba pe bolt stanga-dreapta, pt ca pistonul este fix pe camasa cilindrului si nu are unde sa se deplaseze! carevasazica, totul e ok si cum trebuie sa fie, acolo!
-jocul sus-jos este cel de care trebuie sa te ingrijorezi, da, dar oricum n-ai ce sa-i faci! jocul il puteai depista si fara sa desfaci motorul, actually! :| invarteai de turbina de racire si-ti dadeai seama daca, cat si cum!
-nu freaca nici un ambielaj de carter!!! Doamne Dumnezeule! acolo freaca suberele, sertarele care inchid si deschid alternativ canalele de comunicatie ale admisiei pt fiecare cilindru in parte! asa trebuie sa arate acolo!!!
-depuneri sunt, pt ca vorbim de motor 2T, cu cine stie ce ulei si cine stie cat pus, cat mers in oras, cat pe afara, etc.. nu e mult, nu e ingrijorator, e normal, again!
-ai garnituri si sus, la chiulasa, si jos, intre carter si cilindru! pay attention!
repet, ideal e ca atunci cand un lucru functioneaza, nu incerca sa-l repari! sau incearca, dar nu va mai merge ca inainte, la expertiza ta...da, e bun lucru ca vrei sa-ti bagi mainile si sa rezolvi, dar intai citeste, cauta, vezi cum functioneaza, cum merge, ce trebuie sa faci daca, etc.. nu asa, aiurea-n tramvai! imi pare rau, nu te supara, dar ai procedat foarte prost!