Va salut din nou. Am mai apucat sa lucrez cate ceva la masina si anume :
- Am cositorit gaurelele aparute dupa operatia de sablare. Era vorba despre gaurele ce nu necesitau lucrare de tinichigerie / sudura si conform principiului meu de lucru nici nu puteau fi umplute cu rasina, mastic, teroson etc. Apropo de "principii de lucru" deoarece vreau sa invat si pe altii ceea ce stiu sau am invatat singur o sa fac o prezentare a "artei" de incarcare cu cositor, aparuta demult in industria auto, anterior aparitiei chiturilor sau a rasinilor de umplere. Ulterior cositoririi si slefuirii am sigilat zona de lucru prin aplicarea unui nou strat de grund.
- Am polizat suduri facute la lucrarea de tinichigerie si la care timpul nu mi-a permis sa intervin. Am lucrat o multime de timp (si dupa cum am mai scris in prezentare stiti ca urasc partea asta a lucrarii). La unele portiuni (din fericire nu foarte multe) trebuie sa intervin ulterior polizarii cu slefuire cu disc abraziv moale. Este nevoie pentru ca stratul de chit sa fie cat mai subtire. Din nefericire sunt zone mai putin accesibile, la care nu am acces cu polizorul unghiular si atunci voi confectiona o adaptare la acesta ce imi va permite asta. Dispozitivul va face obiectul unei prezentari separate.
- Am sigilat zonele de imbinare cu mastic pensulabil, pentru ca sa nu mai intre acolo umezeala.
- Am reparat partea de jos a usilor prin cositorire, aplicare de grund si teroson spray.
Si acum gata cu vorba, iata imagini.