sfat din experienta proprie: protejeaza foarte bine zonele sudate, ca acum exista tot felul de solutii
am facut o lucrare de reparatie capitala in anul 2001, la fostul trabant (tot un combi), de aceeasi anvergula
ma rog, nu eu, ci un tinichigiu batran (care intre timp a plecat in locuri mai bune), dar privind pozele de mai sus, ma regasesc in totalitate
a lucrat cu foarte mare atentie, a croit partile necesare, a rigidizat inainte caroseria sa taie din ea, ca la carte
eu m-am ocupat de slefuire dupa si de protectie cu grund, vopsele, teroson, etc
la sfarsitul lucrarii l-am intrebat cat garanteaza reparatia: 6-7 ani a fost raspunsul
si fix atat a rezistat, pana sa inceapa rugina sa isi faca de cap in aceleasi locuri
e drept ca, la vremea aia se suda cu oxiacetilena si nu electric in mediu protejat de gaze
iar asta s-a vazut in timp: tabla, si asa nu cine stie ce calitate probabil, decalita cu aparatul de sudura, s-a deteriorat si mai mult
nici substante de protectie nu prea aparusera pe la noi, iar ce era pe piata erau scumpe
si banii erau cam lipsa (apropos de bani: am cumparat trabantul cu 1.500.000 lei iar la sfarsitul reparatiei totalul a fost de 9.800.000 lei vechi)
de asta repet: protejeaza cat mai bine poti, nu te baza doar pe grund
si i-ar prinde bine un garaj, cand o fi gata
in rest, spor la treaba sa ai