Autor Subiect: Masina mea  (Citit de 40839 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pop_radu5

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 649
  • pasionat
Re: Masina mea
« Răspuns #45 : Septembrie 19, 2015, 07:59:25 pm »
Felicitari. iti urmaresc cu mare drag fiecare postare :D nu stau eu chiar zi de zi pe site, dar de cate ori intru admir mereu noile realizari. felicitari inca o data si va iesi masina de milioane. mult spor si voie buna :D

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Masina mea
« Răspuns #46 : Septembrie 30, 2015, 03:25:42 pm »
Felicitări! Incredibil de interesant proiectul, modul de lucru și „punerea în pagină”. Cam câte ore au intrat până acum în acest Trabant?
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Masina mea
« Răspuns #47 : Decembrie 23, 2016, 06:55:39 pm »
Scuze pentru lunga perioada de pauza, determinata in principal de mutarea mea din Bucuresti . Toate activitatile necesare aranjarii, inclusiv construirea noului garaj, au consumat foarte mult timp. Cu toate acestea intre timp am reusit sa sablez intreaga caroserie si sa o acopar cu un strat de grund. Daca toate vor fi bune ma voi ocula de el dupa ce finalizez proiectul inceput anterior, Fiat-ul 850 (pozat de GabiTrabi pe platforma). Sper sa mai stiu atasa pozele.

Sigur mai este de munca, respectiv de polizat toate sudurile, dar este un pas inainte.
Sa auzim numai de bine. Sarbatori Fericite si LA MULTI ANI.

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: Masina mea
« Răspuns #48 : Decembrie 23, 2016, 07:05:09 pm »
Am urmarit lucrarea îndeaproape.Felicitari!
Mai ales modul in cate lucrati,a fost unul tipicar si de calitate,asta da tinichigerie! :occasion14:
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Masina mea
« Răspuns #49 : Decembrie 23, 2016, 09:51:49 pm »
Abia acuma, dupa un an si trei luni, imi dau seama ca nu am raspuns la intrebarea lui George privind numarul de ore pe care le-am alocat pana acum lucrarii. Nu stiu daca apreciez foarte exect, dar cu siguranta sunt mai bine de 1500 de ore. Sigur ca este mult dar nici eu nu sunt de stricta specialitate si dureaza mult pana intelegi cum trebuie procedat cel mai bine, pana faci sablonul (de cele mai multe ori nu iese din prima) punctezi, corctezi, sudezi final, polizezi pentru a continua cu alt sablon etc. Pana acum, cu tot efortul, a fost, din punctul meu de vedere, o experienta frumoasa. Daca toate vor fi bune, vom continua, impreuna.

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Re: Masina mea
« Răspuns #50 : Decembrie 24, 2016, 01:04:52 am »

sfat din experienta proprie: protejeaza foarte bine zonele sudate, ca acum exista tot felul de solutii

am facut o lucrare de reparatie capitala in anul 2001, la fostul trabant (tot un combi), de aceeasi anvergula
ma rog, nu eu, ci un tinichigiu batran (care intre timp a plecat in locuri mai bune), dar privind pozele de mai sus, ma regasesc in totalitate
a lucrat cu foarte mare atentie, a croit partile necesare, a rigidizat inainte caroseria sa taie din ea, ca la carte
eu m-am ocupat de slefuire dupa si de protectie cu grund, vopsele, teroson, etc
la sfarsitul lucrarii l-am intrebat cat garanteaza reparatia: 6-7 ani a fost raspunsul
si fix atat a rezistat, pana sa inceapa rugina sa isi faca de cap in aceleasi locuri


e drept ca, la vremea aia se suda cu oxiacetilena si nu electric in mediu protejat de gaze
iar asta s-a vazut in timp: tabla, si asa nu cine stie ce calitate probabil, decalita cu aparatul de sudura, s-a deteriorat si mai mult
nici substante de protectie nu prea aparusera pe la noi, iar ce era pe piata erau scumpe
si banii erau cam lipsa (apropos de bani: am cumparat trabantul cu 1.500.000 lei iar la sfarsitul reparatiei totalul a fost de 9.800.000 lei vechi)


de asta repet: protejeaza cat mai bine poti, nu te baza doar pe grund
si i-ar prinde bine un garaj, cand o fi gata


in rest, spor la treaba sa ai
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Masina mea
« Răspuns #51 : Decembrie 24, 2016, 09:42:55 am »
Multumesc pentru sfaturi, masina este in garaj, alaturi de celelalte trei exemplare de masini de epoca pe care le am, si acolo va si ramane dupa finalizarea lucrarilor. Sigur ca in afara de grund voi aplica materiale de protectie. Voi avea nevoie de ajutor de la colegi in momentul in care va trebui sa montez elementele de caroserie exterioare. Ma refer la solutiile de lipire si tehnologia de aplicare. Dar pana acolo mai este . Asa dupa cum spuneam mai am de terminat o masina inaintea Trabantului .

Offline tzitzi_84

  • BESTIA VERDE
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 504
  • CJ 09 DJW
Re: Masina mea
« Răspuns #52 : Decembrie 25, 2016, 01:13:49 pm »
super
if you want something you've never had
you most do something you've never done

Offline andreiandrei53

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 533
Re: Masina mea
« Răspuns #53 : Decembrie 25, 2016, 05:23:18 pm »
Spor la treaba in continuare, si eu urmaresc topicul cu interes.  :icon_salut:
Andrei

Offline raresvintea

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 84
Re: Masina mea
« Răspuns #54 : Martie 08, 2017, 12:58:46 pm »
Ceva update-uri?
Munca dvs merita un respect deosebit!

Offline matei-traby

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 191
  • În căutare de bolid ;)
Re: Masina mea
« Răspuns #55 : Aprilie 13, 2017, 02:54:56 pm »
Bravo! :icon_thumleft: Tot respectul! :sign13: Abia aștept să-mi iau și eu mașinuță, :blob7: este la noi în cartier un Trabi mai ruginit ca al tău, cel puțin pe exterior.Are stopurile aproape căzute și sub ele se vede măcelul făcut de rugină. :icon_silent: Poate pun poze. Spor la treabă!

Au fost lucruri la care nu ma-m lămurit...Tu ai făcut șabloane pentru fiecare piesă (de ce, cum și din ce? ) Ai făcut acele îndoituri complicate de la podea, de la suportul pentru roata de rezervă și de la suspensii cu dornul? În manualul te Tehnologie avem toate SDV-urile, dar cred că undeva ai folosit ceva ce nu apărea acolo...Abia aștept să văd topicul despre tinichigerie. :wav: Oricum, lăudabilă MUNCĂ!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Masina mea
« Răspuns #56 : Iunie 04, 2017, 07:48:14 pm »
Tutorialul despre tinichigerie este prezentat la pagina "Tutoriale mecanica si intretinere". Tot acolo sunt prezentate si sculele cu care am lucrat. Vei vedea ca nu am scule extraordinare (cu exceptia catorva dedicate). Aproape am terminat Fiat-ul 850 si apoi, daca toate vor fi bune, voi incepe Trabantul. Pentru toti colegii care chiar au pasiunea masinilor, nu numai a Trabantului, voi pune poze cu masinile mele. Scuze pentru ca am mai facut promisiunea asta, dar ziua nu are ore destule si eu nu mai pot lucra asa sustinut (varsta de, si nu glumesc). De vreo patru luni am largit colectia si cu un exemplar pe doua roti. Desigur tot vechi (fabricatie 1985). Voi pune poze si cu ea.

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Masina mea
« Răspuns #57 : Octombrie 23, 2017, 09:17:05 pm »
Buna seara

In sfarsit am pus pe pozitie de lucru Trabantul. Etapa urmatoare este definitivarea polizarii unor suduri care au scapat nefinisate, apoi montarea elementelor de duroplast, terosonarea si trimiterea la vopsitorie. Va solicit ajutorul cu un sfat. Ce mastic folosesc la lipirea elementelor de duroplast ? Anterior intrebarii am cautat pe forum, dar in afara de o denumire (sika flex sau sika bond) nu stiu nimic. (ce tip, indicativ etc.). Pe site-ul "trabantweld" am gasit la vanzare pentru lipirea elementelor Forch. Rog colegii sa ma scuze daca, totusi, nu am cautat mai bine pe forum (vreo indicatie privind lipirea) si astept un raspuns pentru a putea cumpara ce trebuie.
PS. Eventual va rog spuneti-mi si de unde ati cumparat produsele, cantitatea necesara etc.
Multumesc, toate cele bune.

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Re: Masina mea
« Răspuns #58 : Octombrie 23, 2017, 09:27:35 pm »
Eu am folosit cu succes masticul ,,Sika Flex 11 FC'' ,asta e denumirea scrisa direct pe tub.Se aplica cu pistolul de silicon. Are o aderenta foarte buna,ramane elastic in timp ,nu crapa si nu se exfoliaza.
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Masina mea
« Răspuns #59 : Octombrie 24, 2017, 02:23:03 pm »
Se gasesc prin dedeman ,au 3-4 variante , cred ca cel cu utilizare  generala este foarte bun , culoare gri
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)