Valeu, ce mai avalansa, parca am ajuns sa vorbim de-odata si ne intelegem separat!
Apropo de sirocco - ACUM daca apas pe buton (pe unul dintre cele carora nu le-am gasit intrebuintare inca!) nu se intampla nimic. Ca sa nu ma luati la alergatura, primul care pune ,,geana" pe el, precizez ca nici macar priza din interior nu este cuplata. De fapt, am gasit-o asa, am cuplat-o cu stingatorul de incendiu langa mine, am apasat iar pe butoane si pentru ca nu am sesizat ca s-ar intampla ceva deosebit, am scos-o si am renuntat momentan la a-mi bate capul cu ea (recunosc, momentanul asta dureaza de ceva - muuulta - vreme! E bine ca se gasesc musterii care sa acorde concurs la depanat, dar va previn ca s-ar putea sa fie ceva ,,mate" incurcate, caci am demontat, cu grija totusi, niste relee de sub bord care cred ca erau pentru girofaruri (la nascare Submarinul a fost Salvare).
Ca sa eliminam confuziile, nu am doua sirocco-uri, caci Casper saracul nu a avut. Cred ca l-a dat jos Nenea (pe vremea cand era proprietarul lui, adica acum vreo 10 ani), astfel se poate intelege de ce la capitolul ,,maruntisuri" mi-a spus ca are prin magazie doua siroccouri cam disponibile.
Cat despre vopseaua Submarinului,a contat si cine a ,,aruncat-o",dar si cine (si nu spun in cat timp) a pregatit-o
insa tot era loc de mai bine!
Iar cat despre usi, si laterala si cea din spate, se deschid in exterior, au opritoare sa nu se dea peste cap si c-mi place in mod deosebit este dimensiunea lor; ori elefantul, ori elevatorul cu un europalet cu BCA, intra la fel de usor!
La parada, cu draga inima, dar ... mai vedem cu ITP si asigurarea (stiti melodia rap ,,E foame de bani" mare!