..frei-ul sudat electric sau cu acetilena?
-simeringurile--schimbate sau doar scos arcul din mijloc, taiat un pic mai scurt si pus la loc???
..eee, la cutie mai era de zis..da' n'am avut timp...
trebuie atentie mare, daca la trenul mobil e uzura mare ( la ax-rulment) si iese rulmentul spre rotitza mare (parca) se departeaza pinioanele de sincron si sar bilele din cupla cu trei craci, sare si arcul de sub ele...cumva, daca se pierde-inlocuieste saiba aia otelita care e acolo, in capat-spre capac, pinioanele se deplaseaza nasol...in mers--> ramane blocata in a treia, face poc-poc-poc, cand bila(bilele) sarite se prind intre dintii pinioanelor...isi fac loc acolo...cred c'am aruncat cutia aia..TOTI dintii din ea erau ,,pocniti'', stirbi, de la bile...
..sa vezi palpator care si-a facut loc pe pana care il tine de tija de la schimbator..de dai la maneta in sus si jos la maxim, ca sa intre in vreo viteza...
..sa vezi furca rupta la un bratz...sau desprinsa din shuroape...bleaga...
..sau bila sarita din capatul tijelor baladoare--> sa vezi ce fuge afurisita..nici n'o mai vezi, daca n'ai noroc...
...sa vezi cum la model de cutie cu tripoda NU intra carcasa diferential de la ailalta si invers--stau pinioanele ca fortzate, daca se inchide cutia, NU se mai misca deloc (si totusi, au acelasi nr. de dinti...)
..mai sunt destule de zis...daca vrei(vreti..).
..uitam:
- cutia e bine sa fie desfacuta cu tija pusa in jos, dar pusa pe un scaunel sau o galeata din tabla sau o cutie de lemn, (ca nu cred ca are cineva stand de cutie sau motor...), sa nu se atinga de sol si sa se schimbe pozitia furcilor fata de cum s'a scos...
--nu sunt bune carpe, la sters pe labutze, ca sug oloiu'..numa' ziare..prefer ,,sportul'' pentru ca nu ma intereseaza si deci, nu am de ce sa m'apuc sa'l citesc in loc sa fac treaba..
--la final, oloiu' de cotie e cel mai greu de dat jos de pe labe --e mirositor si scarbos..trebuie dat la greu cu pur..apoi dero, ceva..la final cu sapun...cea mai mizerabila chestie e sa umbli la cutie, inauntru..