Daca pui asa, fara segmenti, distrugi rulmentii centrali si bolturile suberelor, cel putin intr-o parte, pt ca ambielajul isi va modifica pozitia si rulmentii or sa frece de bolturile alea. am patit-o cand nu stiam diferente si chestii; am scos segmentii si=am inchis ambielajul: FAIL! solutia propusa de Ursuleac (si care mi se pare singura viabila) este sa se dea cel putin cate o gaura in fiecare jumatate de carter, in dreptul canalului fiecarui rulment si acolo sa se infiga un bolt mic (un cap de burghiu, de exemplu, ca e tare), care va intra pe canalul ala si va fixa rulmentii pe pozitie. altfel, pa-pa! dar si asta s-a mai discutat p-aci, ceva mai incolo... Oricum, am scris ca sa nu te apuci sa=i dai cheie asa si sa-ti plangi banii dati pe bunatate de ambielaj!
Sau, Liviu, in cel mai bun caz, o fi incurcat termenii si el voia sa zica ambielaj nou in carter vechi (desi stiu ca ambielajul pe care l-a cumparat e model vechi...)
Oricum, daca e cum ai zis tu, desfa-l inapoi si remediaza urgent!!! NU-L PORNI ASA!