Da, exact se numeste aprindere tranzistoriala, si trebuie 2 bucati pentru ca logic sunt 2 bobine.
Pretul de 80 de lei cred ca ti l-au facut pentru aprinderea aia care elimina platina pentru dacia, aia nu merge la trabant pentru ca platina de pe platoul de trabant nu prea seamana cu aia de dacia.
E buna aprinderea asta tranzistoriala pentru ca elimina curentul daunator platinilor care vor ramane curate pentru un timp indelungat.
Aprindere de trabant pe platina reglata corespunzator, cu platinele bune, unsa pasla + 2 module gotronic AT01, mergi la sigur cu trabantul! Un relanti frumos, un consum decent, chiar merita.
Am dicutat de curand si cu Gusteru care mi-a spus ca de 20.000km de cand are aprindere tranzistoriala, nu a mai umblat pe la nimic, gen reglaje sau sa-i faca probleme.
La fel de mult merita si aprinderea electronica originala a trabantului. Problema ei cea mai mare este vechimea, la 20 de ani + nu stii cand i se duce vreun tranzistor si ramai cu trabantul pe dreapta.
Eu personal o sa-mi pun tranzistoriala, iar electronica o pun la portbagaj. In caz de ceva, pun electronica si merg mai departe.
A da si inca ceva, modulul asta se gaseste la magazine de piese auto dacia. Poate vanzatorii nu stiu de tranzistoriala, dar spuneti ca vreti "electronica aia mai mica pentru dacia", si o sa stie ei despre ce e vorba.