Releul din schita de mai sus nu este decat un simplu releu, nu este nici de faza lunga nici de altceva. Clemele 85 si 86 sunt cele care alimenteaza bobina releului. Cele 3 cleme din mijloc, asa cum apar in schita, reprezinta circuitul de forta al releului adica cele care suporta 30, 40 80 A. Clema 30 este "comunul", 87a este "normal inchis", 87 este "normal deschis" adica: 1 - cand bobina releului este nealimentata clema 30 este "legata" la 87a => circuitul de faza scurta si 2 - cand alimentam bobina clema 30 este "legata" de clema 87 => circuitul de faza lunga. Acest releu montat in instalatie de Trabant nu este suficient pentru a forma un circuit de faza lunga, deoarece maneta de la volan are un contact fara retinere prin urmare bobina releului este alimentata doar atat timp cat tii maneta trasa. Alte masini au maneta de la volan cu retinere si nu mai este nevoie de altceva ca atare acest releu devine "releu de faza lunga". Pentru ca nu stiu cum este instalatia originala la Trabant eu voi gasi o alta solutie.