Autor Subiect: Motor-Pt-Trabi  (Citit de 13716 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #60 : Februarie 22, 2013, 02:13:52 pm »
Se numește longitudinal, nu „în linie”, motorul a cărui arbore cotit este în lungul mașinii... Și cum a spus Remi, cel ce e de-a latul compartimentului motor, îi zice transversal. „În linie” se folosește la blocul motor în funcție de dispunerea cilindrilor. (în linie, în V, boxer, stea etc.)
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 318
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #61 : Februarie 22, 2013, 11:16:49 pm »
da asa este , sunt termeni asemanatori ,dar diferiti
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #62 : Februarie 22, 2013, 11:37:22 pm »
Fratilor intreb si eu ...a fost motor pe oltcit in 2 cilindrii?
eu stiu ca cel mai mic motor cu care a fost echipat oltcitul a fost cu 4 cilindrii de 1000cmc,iar cel in 2 cilindrii a fost pe LASTUN,nu?

Offline otty92HD03WPC

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 636
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #63 : Februarie 23, 2013, 10:47:59 am »
Ai dreptate Nello,nici eu nu am auzit de olcit cu motor in 2 pistoane !
Asta am gasit pe wikipedia 

    Special - echipat cu motorul de Visa și LNA, de 652 cm³
    Club - echipat cu un motor de 1129 cm cubi și o cutie în 4 trepte
    Club 12 TRS - dotat inițal cu un motor de 1200 cm³, dar a fost înlocuit cu un motor de 1299 cm³ și o cutie de viteze în 5 trepte; a fost un automobil destinat exportului în Franța, Olanda, Belgia, Ungaria, Cehoslovacia, Polonia, Iugoslavia, Argentina, Uruguay, Paraguay, Ecuador, Venezuela, Costa Rica, Columbia, Siria, Iordania, Egipt, Turcia, Bulgaria
    Club 12 CS - disponibil din 1993, camionetă cu două locuri; motor de 1299 cm³ și o cutie de viteze în 5 trepte, cu rapoarte care favorizează puterea
Attila

Offline otty92HD03WPC

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 636
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #64 : Februarie 23, 2013, 11:06:59 am »
Am citi a cuma pe un forum si cel special are motor in 2 cilindri !
Attila

Offline dalcaran

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 221
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #65 : Martie 09, 2013, 09:39:55 pm »
Legat de Oltcit si Lastun... Pentru motorul de special au "taiat" motorul de club in doua, practic au taiat carterul si ambielajul (ca oltcitul are ambielaj si nu arbore cotit) in doua pe longitudinal.
Pentru Lastun au taiat acelasi motor de club in doua dar pe transversal si au folosit partea care avea niste anexe, nu mai stiu sigur ce,pompa de ulei sau etc...
 Si uite asa dintrun motor au facut trei. un boxer in 4 cilindri,un boxer in 2 cilindri si un 2 in linie (twin)

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #66 : Iulie 09, 2013, 05:42:17 pm »
am fost azi cu victor si-al lui trabi la dezmembrari, am masurat, calculat si ne-a dat asa:

dimensiuni motor trabi:
- 64 cm max- inaltime;
- 40 cm max- lattime;
- 42 cm max- adancime.

dimensiuni motor tico:
- 60 cm max- inaltime;
- 39 cm max- lattime;
- 40 cm max- adancime.

dimensiuni motor matiz:
- 70 cm max- inaltime;
- 39 cm max- lattime;
- 42 cm max- adancime.

desi motorul de matiz e mai inalt cu 6 cm, vina o poarta galeria cu corpul de clapeta a injectiei, cred ca exista si cm necesari pentru a nu lovi in capota, asa ca motor de matiz am hotarat sa-mi pun...
Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 318
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #67 : Iulie 10, 2013, 01:24:21 am »
ahaa ,deci te specializezi pe transplant de cord , sper ca va fi cu tot cu , cutia de viteze ,ca sa lucreze ca si pe caroseria de matiz ,adica foarte bine ,impreuna
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline albert_md2004

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 141
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #68 : Iulie 10, 2013, 11:28:09 am »
remi, pt moment zic ca va fi pe cutia de trabi, e mai ieftin asa, dar nu se stie niciodata. oricum, estimez ca va trece cel putin 1-2 ani pana ii va ajunge randul. inaintea lui e o broasca si- o dacie.... 
Dr.A.M.D-XRayDoctor

Offline dorian

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 244
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #69 : Iunie 03, 2015, 09:50:37 pm »
... cine-mi da si mie schita flansa pentru adaptare motor tico,,, sau matiz...pe cutie trabi.
.............................BV 12 LCB.................................
            .               tel:0784.639.867

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 365
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #70 : Iunie 03, 2015, 10:16:26 pm »
... cine-mi da si mie schita flansa pentru adaptare motor tico,,, sau matiz...pe cutie trabi.

de pe la unguri luate pozele