Autor Subiect: B-15-ZPR  (Citit de 35771 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #30 : Februarie 25, 2010, 10:40:32 pm »
Mersi! ;) Cred ca peste doua saptamani o sa jungem pe la tine la limuzina. Doar vine primavara ;D
poate faceti si voi ceva poze cu "interventia in grup"  la ZPR :P

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #31 : Martie 17, 2010, 05:44:17 pm »
o sa facem si cateva poze! acum asteptam sa se indrepte timpul si sa mai strang si io niste bani


Sper sa fie timpul frumos in continuare......ca sambata sa ma duc pe la trabi sa vad ce mai face (imi este dor de el) poate reusesc sa dau si o tura cu el (daca nu-i noroi).........si daca fac rost de bani peste 2 saptamani ma duc cu dl viorel sa-l reparam si sa-l aducem pe "linia de plutire" trebuie facute franele , motorul resegmentat curatat carburatorul schimbate platinile si multe altele............


Daca Gusterul si-a vopsit jantele,Pun si io o poza cu jantele mele vopsite cu bronz (am dat 3 lei pe o sticluta) dar au iesit foarte frumos (parerea mea)
Free Image Hosting by ImageBam.com
« Ultima Modificare: Martie 17, 2010, 07:11:16 pm de victor »
B-15-ZPR

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #32 : Martie 17, 2010, 07:50:28 pm »
dar unghiul din care ai facut poza nu arata bronzul asa cum trebuie , ai prins lumina in ea , dar a iesit bine ...
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #33 : Martie 18, 2010, 06:37:26 am »
da nu am prins prea bine .oricum poza este facuta in vara
B-15-ZPR

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #34 : Martie 18, 2010, 06:38:59 am »
uite o poza in care se vad bine jantele  
B-15-ZPR

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #35 : Martie 18, 2010, 11:17:13 am »
Aici e poligonul tau de teste?
daca peste tot arata asa cum arata unde stai cu masina (ma refer la starea drumului) e numai bun de invatat, testat etc. Arata bine jantele.

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #36 : Martie 18, 2010, 07:49:10 pm »
Da acest drum are cam 6 km mai ales vara drumul este "autostrada"
B-15-ZPR

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #37 : Martie 29, 2010, 02:47:07 pm »
Am fost sambata la tara si am reusit sa pornesc "racheta".Cand am ajuns am luat prelata dp masina si am observat ca roata stanga spate avea pana.Am inlocuit-o cu roata de rezerva ,i-am pus cureaua zimtata,i-am pus lichid de frana ( ptr ca am vrut sa airisesc franele si suruburile erau blocate) in fine am dat 4 5 ture cu ea ,si incepuse sa mearga intrun piston(mi-se ancrasase o bujie) am schimbat bujia, am venit acasa, si i-am legat turometru.in timp ce strangeam surubelul de la bobina l-am strans tare si l-am rupt cu totu din bobina.Am schimbat bobina ( am 4 de rezerva :D) si masina a mers. Am un releu nou de incarcare si am zis sa-l pun la trabant, dupa montarea sa, am pornit motorul si incepuse sa iasa putin fum din el , si l-am dat jos, si l-am pus pe cel care a fost pe masina ( care nu prea incarca) in rest masinuta mea functioneaza bine dar ( nu prea are frane :o) P.S Imi cer scuze fata de conducerea forumului pentru prostia facuta de mine!Promit ca nu se mai repeta !

Free Image Hosting by ImageBam.com


Dragii mei imi puteti spune si mie cum se regleaza releul de incarcare de dacie . Daca nu se poate regla am sa cumpar unul electronic si gata dar poate se regleaza asta ca e nou nout!

PS am uitat sa mai postez doua poze din "locul de sedere" a trabiului meu

Free Image Hosting by ImageBam.com
« Ultima Modificare: Martie 30, 2010, 09:53:08 pm de victor »
B-15-ZPR

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #38 : Martie 30, 2010, 01:19:18 pm »
Dragul nostru, se poate regla dar mai bine cumpara unul electronic ;)

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #39 : Martie 30, 2010, 10:30:55 pm »
Cum se regleaza ( releul este nou, si este pacat sa dau banii pe unul electronic(nici nu prea am) , cand il am pe asta nou)
B-15-ZPR

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #40 : Martie 30, 2010, 10:51:19 pm »
   Desfaci capacul (e prins in doua suruburi cu cap drept) si vezi ca o sa ai, pe o latura a lui, o cama cam ca la avansul de la delcou (tot la dacie); asa, cu zimti pe ea. aia e prinsa de corpul regulatorului printr-un surub ce se desface cu o cheie de 8. slabesti surubul si, cu masina pornita (dupa ce-o lasi sa se incalzeasca) si faruri aprinse, verifici cum iti incarca mai mult, rotind usurel de rotita aia dintata intr-o parte sau in cealalta. Cu grija, insa, ca lamela care este in contact pe rotita sa nu cada pe zimti, ci sa se mentina numai pe partea regulata. Iti trebuie un multimetru, ca sa verifici incarcarea; asa e mai sugur. Dupa ce-a ajuns la pragul dorit de tine (maxim 14,4 turata binisor), strangi la loc surubul, pui capacul si asta este! Spor!

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #41 : Aprilie 09, 2010, 01:10:45 pm »
dragi tovarasi si prieteni.... :) am ajuns in sfarsit acasa.Trabantul a mers stas pana  azi dimineata, cand mergeam linistit si deodata imi moare motorul....ce sa fie , ce sa fie. Am curatat bujiile..iam pus un pic de benzina-n bot si a ppornit 30 de secunde si apoi iar sa oprit.Am trecut pe rezerva si tot la fel ii puneam benzina-n bot si tot la fel.Deci nu se alimenta, am curatat paharelul de sub rezervor si tot la fel 30 de secunde si gata....am scos furtunele de la aparatul de consum instant, am suflat tare de tot in el ( cand suflam se auzea ca se invarte ceva) am pus furtunele si ppar..par...par am plecat....Din ce cauza am patit asa ceva ???
« Ultima Modificare: Aprilie 09, 2010, 01:19:09 pm de VLADB15ZPR »
B-15-ZPR

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #42 : Aprilie 09, 2010, 07:14:55 pm »
Ai rezervorul plin cu mizerii. Cand ai suflat, ai indepartat gunoaiele depuse pe sita din rezervor. Curata rezervorul ;)

Offline VLADB15ZPR

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 257
  • TRABANT RARA AVIS
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #43 : Aprilie 10, 2010, 05:39:00 pm »
Se poate demonta si curata traducatorul de consum instant(cel din dreapta de la motor in care intra 2 furtune) am vazut ca ies si 2 fire din el, iar cand am suflat in el se auzea ca se invarte un fel de motoras....
B-15-ZPR

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: B-15-ZPR
« Răspuns #44 : Aprilie 10, 2010, 06:10:12 pm »
Aia e elicea din el e normal sa faca asta adica se invarte ,oricum eu l-am deconectat. Indicatorul de consum instant functioneaza haotic insa mie imi convine doar de designe in viitorul apropiat poate il voi da lui andreiu sa mi-l puna pe leduri, legat de cablurile de pozitie.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”