am observat faptul că topic-ul este deschis de mult și nu s-a deranjat nimeni să răspundă, dar poate scriind aici, răspunsul poate fi util pentru alții.
1. service-urile se fac foarte ieftin și ușor. eu am schimbat garnitură de chiulasă 40 ron (cred), ulei Eneos din gama premium 75 ron, filtru de ulei champion 20 ron, curea de distribuție Contitech 32-36 ron, curea de accesorii q-fit 12 ron. poți să te duci la orice magazin de piese auto și să ceri piese de trabi 1.1 , apar și în sistemele Unix și Szakal Metal.
2. cred că răspunsul e cuprins mai sus.
3. piese de caroserie nu știu dacă se găsesc noi, dar se găsesc SH din dezmembrări. în afară de bări, capotă, grilă și aripa spate de pe partea pasagerului piesele sunt identice de pe orice trabi din '63 până în '91, cele menționate potrivindu-se dar fiind nevoie de mici adaptări ca să fie ok treaba.
4. aprinderea este electronică, deci nu trebuie reglată, șocul este electronic și automat deci nu trebuie să-ți faci probleme, iar carburatorul se reglează relativ ușor, iar dacă te plictisești de carburator se potrivesc diverse sisteme de injecție de VW, cu adaptările aferente (pompă de benzină electrică etc).
de asemenea se potrivesc și motoare de VW dacă se strică motorul, direct bolt-on, dacă este de 1045cmc nu contează de pe ce mașină e luat sau ce an de fabricație, la RAR se trece în carte fără artificii (am verificat la RAR București). evident că se potrivesc și mai mari direct bolt-on, dar nu se pot omologa pentru că trăim într-o țară în care lumea votează PSD. la cutii de viteze este mai dubios. se potrivesc, dar nu bolt-on, suporții fiind atipici iar cutia fiind de fabricație IFA, nu VW, sau sub licența VW. cu niște suporți custom, timonerie custom și planetare custom se potrivesc și alte cutii de VW.