Autor Subiect: B 601 REM  (Citit de 58422 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 22 RFF
« Răspuns #105 : Aprilie 20, 2014, 10:10:58 pm »
Incepe sa prinda ideea de frane pe disc, cred ca voi trece si eu pe acest sistem. Astept cu interes finalul, mai ales pe spate
Spor!

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 22 RFF
« Răspuns #106 : Aprilie 21, 2014, 01:05:24 am »
-da , macar nu mai apare dezechilibru la apasarea pe frana ,dupa ce sta masina un timp
-ma gandesc ca acum , nu mai face figuri majore frana (asta daca se foloseste periodic), si usor pregatesc toate piesele ( pt fata si spate ), si la prima neplacere legata de frana , jos cu fuzetele cu saboti ,si sus cu cele cu discuri ,la fel si la puntile spate
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 22 RFF
« Răspuns #107 : Februarie 07, 2015, 09:20:32 pm »
Ieri ,vineri ,am fost cu trabi la munca , pus jurnalierul la zero ,masurat benzina din rezervor (8 litri), plec, pe centura bucurestiului ,pana la podul otopeni , ajung la destinatie ,masor benzina , arata 7 litri si 31 de km parcursi. La intoarcere , acasa ,masor la fel , arata 5 litri si 62 km la jurnalier ,deci in regim de jumate oras ,jumate drum lung ,ar veni 1 l la 20 km ,deci 5 la suta , pare incredibil pt, ca am si carburici model vechi ,si la un moment dat ma uitam la vitezometru si era la 85 la ora , cand eu stiam ca dabia ajungeam cu trabi la 75 ,parca se desfundase traseul de depuneri (desi e f. bun tot sistemul de evacuare) ,sa sper ca se mentine asa (si cu precizarea ca de 4-5 ani ,nu am demontat carburiciul sa il spal sau sa il reglez ,are relanti si tot ce trebuie ,porneste la prima cheie ,chiar si dupa ani de nepornire), buna masinuta asta trabi , nu se lasa cu una cu doua   :tongue3:
-si acum poze de sezon cu snow man ,piciulica al meu ,si trabiurile   :icon_smile:
-prima e cu prima zapada , iar bulgarele ala mare ,asa faceam eu cand eram mic , erau alte vremuri (faceam cazamate cu 2-3 randuri de bulgari daia mari ,si eram doua echipe ,ne jucam cu bulgari ,era misto),acum , nu mai sunt nici copii asa multi sa se poata juca

trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 22 RFF
« Răspuns #108 : Februarie 07, 2015, 11:37:45 pm »
sa iti traiasca piciul si frumos consum

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Re: B 22 RFF
« Răspuns #109 : Februarie 08, 2015, 09:03:27 am »
legat de consum...mie in oras mi se invarte pe la 7...8 cu carb tip vechi,iar cu carb tip nou 15 dar nu prea sta nimeni dupa mine :) in schimb cand am fost la mare,2 persoane ,in spate la scaune doar bagaje iar in portbagaj piese...am avut consum de 5(carb tip vechi) :)
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 22 RFF
« Răspuns #110 : Februarie 08, 2015, 02:52:50 pm »
cum se zice ,deci nu este imposibil ,eu gandesc ,ca astea se datoreaza tuturor anexelor ,bine reglate ,montate,si in parametri normali de functionare ,mai ales cu , carburici model vechi ,care din carte spune ca va consuma cel putin 7 ,deci viata bate gandirea inginerilor din fabrica (de la acele vremuri) ,atunci ,cand ne-o fi mai rau, asa sa ne fie   :tongue3:
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 22 RFF
« Răspuns #111 : Iunie 06, 2015, 11:53:37 pm »
Azi dupa o tura pe strazile din apropiere , opresc in fata portii ,si zic ,sa mai ma uit si eu dupa 2-3 ani de neumblat la motor. Dau masca jos ,si ma las pe vine , si vad cureaua pe jumate rupta , ma apuc si dau jos anexele dupa el sa pot schimba cureaua (carcasa filtru aer , tabla de pe motor ,slabit ventilatorul ,slabit alternatorul ,scos firele de jos de la delcou) ,apoi scos cureaua ,bagat alta noua ,si montat in ordine inversa, apoi am facut o tura sa vad cum merge , este foarte bine ,dormim linistiti

trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 22 RFF
« Răspuns #112 : Iunie 07, 2015, 12:06:22 am »
Operatiunea asta o am si eu programata luni. Umblu de multa vreme cu actuala curea care am observat ca e toata crapacita, vreau sa iau una zimtata ca rezista mai mult decat una plina. Care era lungimea, 109 nu?

Offline popeyej

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 346
  • DB 01 JWS, DB 11 JWS
    • panouri solare
Re: B 22 RFF
« Răspuns #113 : Iunie 07, 2015, 01:42:43 pm »
1000 x 8mm?
Vodafone 0723454235

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B 22 RFF
« Răspuns #114 : Iunie 07, 2015, 08:29:56 pm »
Am eu modelul ala, zimtii aia sunt pentru ventilatie sa nu se incinga si sa crape in caz ca patineaza, e destul de ok nu am avut pb cu ea.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 22 RFF
« Răspuns #115 : Iunie 07, 2015, 10:11:54 pm »
eu am pus ce am avut disponibil ,cred ca este modelul vechi pt. dinam ,ca este fixa ,a intrat cu alternatorul la minim ,si intinsa usor prin rotatia fuliei , macar stiu ca este de trabi ,ca are P pe ea ,de la DDR PIRNA
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 570
Re: B 22 RFF
« Răspuns #116 : Iunie 08, 2015, 10:26:59 am »
Sau P de la Pneumant

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: B 22 RFF
« Răspuns #117 : Iunie 08, 2015, 11:05:38 am »
Mai probabil asa, astia erau ca cauciucaraiele.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 22 RFF
« Răspuns #118 : Februarie 21, 2016, 10:49:52 pm »
-azi am avut timp sa schimb bucsile la pivotii pe dreapta ,dupa 7-8 ani de cand e la mine , nu facusem nimic atata timp...
-am vrut sa desfiletez surubul de 10 care strange camasa pivotului pe boltul care intra prin bucsile mici ale basculei , dar capul a cedat si s-a rupt
-am avut noroc , ca era surubul mai lung , ca am facut cu flexul doua laturi la capatul celalalt , pana am bagat cheia de 6 fixa , si am desfiletat invers , a mers foarte greu (daia s-a si rupt capul cu hexagon), dar pana la urma am reusit (dat si cu degripant)
-apoi am bagat tarodul de M 10 sa rectifice filetul (ca nu mai vroia sa intre alt surub nou), si gata problema
-am schimbat si amortizorul pe partea aia ,apoi a venit noaptea ,si pauza
-mai urmeaza si alte interventii ,si pe partea stanga

trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 22 RFF
« Răspuns #119 : Februarie 22, 2016, 12:20:03 pm »
cred ca acolo nu se umblase de cand iesise din fabrica masina. Nici nu are cum sa fie altfel, de la atata mizerie pe drumuri, balti si praf, e inevitabil.

Spor la mestereala!