Maşina nu are nevoie de un pic de sudare, maşina are nevoie de fff mult sudare, de exemplu o mare parte din întăririle de sub portbagaj lipsesc (a fost măncat de rugină), are o gaură în portbagaj cât o palmă bine crescută. Sub geamurile din spate peste o lună poti băga degetul, duroplasturile sunt lipite tare prost, pt că lateralu maşini e ff ondulat pe ambele părţi. Uşa stă să descompună, poţi băga mâna in el din dedesubt. În interior pe podea n-a fost curăţat rugina, ci a fost acoperit cu un strat gros de grund, care decojeşte acum. Are nevoie de ghedere noi la geamul din uşa. Căt despre partea din faţă... acela e cel mai trist. Probabil maşina a fost lovit, aripile sunt de 601, semnalizatoarele sunt improvizate, partea acea U din metal care este sub capotă e crapat şi deformat, ornamentele acele rotunde care sunt lângă semnalizatoare sunt în 90% deformate şi reparate prost. Contra ariple n-au fost reîndoite corect. Capota este aprope rupt în două, şi a fost reparat cu bucăţi de tablă, mai precis cu două cât palma, marginile se decompun. Maşina în timpul restaurări a fost acoperit cu câteva kg de chit, mânerele de uşă sunt duse. Cam asta sunt defectele care se pot vedea la prima vedere, şi încă nu ştiim nimic de partea mecanică.
Dacă n-ar fi fost restaurat aşa prost, şi s-ar putea vedea defectele eu aş fi cumpărat maşina când am fost acolo. Dar necesită ori o investiţie uriaşă, ori o carosere nouă.