Salut forum !
Pe scurt, am reușit performanța să-mi iau un trabant (iar).
Negăsind un Trabant în stare bună la un preț decent, cam tot ce e până în 1500 lei sunt gunoaie pe motiv că la remat face 6500, m-am dus spre Vest să-mi caut mașinuța.
Aici trebuie să-i mulțumesc lui Lehel pe care l-am sunat într-o zi (fără a mai vorbi vreodată cu el sau a ne cunoaște) și i-am zis „salut. sunt Bong de pe forum și vreau să mă ajuți.” El fiind băiat bun m-a ajutat în comunicarea cu un dealer din Ungaria.
M-am urcat în Suzuki-ul meu cu încă 3 prieteni, între care și user-ul Cottoninio de aici de pe forum și blindați de cola și țigări ne-am luat-o ușor spre Ungaria.
După un drum plin de nebunii, mașina mea fiind destul de joasă, am ajuns la fața locului, ne-am orientat către un trabi Combi pe care l-am plătit, m-am urcat la volan și am plecat spre casă. Într-o seară de luni pe la 22:30 am plecat din București și am ajuns acasă miercuri la 5:15 dimineața, după aproximativ 1300km. Fără dormit, fără stres...mers la pas, chiar și 140 km\h cu trabi pe autostradă.
140 indicați de Swift (care e foarte precis), trabi-ul fiind un 1.1 în toate mințile lui, dar cu vitezometru de 601, care era mult peste cap.
Mașina are multe bube, mai bine zis o parte le avea.
Pe drum a explodat carcasa termostatului, care a fost reparată, termostatul eliminat, și na surpriză că merge.
Probleme minore precum înlocuirea oglinzilor originale hidoase cu unele ce par a fi aluminiu, ce merge polishat „oglindă”, astupat găurile unde erau oglinzile și vopsit, reglat ambreiaj, frâna de mână (care nu mergea deloc inițial), modificarea admisiei au fost efectuate cu ajutorul lui Cotto, tot la mine în garaj, unde a fost construit 601 FUM al lui.
Trabi-ul meu încă are numere de zoll de Ungaria (cu care intenționez să merg până în ultima zi, că am dat 100 de euro pe ele, ce pielea mea), urmând cât de curând să fie înmatriculat pe București, de preferat cu B 601 BNG, presupunând că nu dă cineva dovadă de insolență și îl ia până atunci.
Modificări vor urma gârlă în viitorul apropiat, fiind multe în plan, banii sunt, piesele nu (dar se fac rost), modificări astronomico-masive pe termen lung în plan cu o parte din piese deja contabilizate. Toate ca toate, dar trabi-ul va fi cel mai bătrân (ca aspect, nu ca an că e '90) membru al LOW Society, deci trebuie să se poarte ca atare.
https://www.facebook.com/OfficialLowSocietyPână una-alta, trabi-ul este cerut pentru a fi „mascota” trupei BASSKA
https://www.facebook.com/pages/Basska/236092213218096?ref=br_tf , urmând o ședință foto cu membrii trupei și acesta.
Cu Low Society, cu Basska și cu un proprietar ca mine nu cred că o să ducă acest trabant lipsă de notorietate și de atenție.
Vă las cu ceva poze mai mult sau mai puțin relevante și o piesă din partea tovarășilor de la Basska, muzică direct din balcani !
https://www.youtube.com/watch?v=hleHSnf9wR8