Autor Subiect: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat  (Citit de 7279 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« : Octombrie 11, 2009, 03:42:48 pm »
Am avut aceasta problema , eu am sa-i spun "gat de lebada" pt ca asa am auzit ca il cheama, fisurat pe ambele parti.
Mai jos prezint solutia mea la aceasta problema:
« Ultima Modificare: Octombrie 11, 2009, 03:45:39 pm de Andrei »

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Re: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #1 : Octombrie 11, 2009, 03:52:16 pm »
Am folosit teava patrat de 40*20mm, grosime de 1.5mm , 2 buc de cate 1m,
Turnat grund in ele lasat la uscat, decupat de sub gat de labada intaritura de fabrica curatat si sudat teava cu priza pe partea frontala  si laterala si prelungita pana la traversa de la mijlocul podelei pt o mai buna rezistenta.
Grunduit tot din nou , suflat cu grund in gatul de lebada, si urmeaza antifonat si poate si vipsit exterior, suflat cu ulei in interior pt protectie.
Sper acum sa nu se mai rupa si eventual pe viitor sa imi tina si motorul de 353  ;D,
Dupa ce pun totul sus am sa mai vin cu detalii.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #2 : Octombrie 11, 2009, 10:40:53 pm »
este un fel de lectie si pt. nemti , care din fabrica nu au facut si ei asa , sa le fie rusinica   ;D  , mie nu mi-a trecut prin minte asa ceva , e f bine ce ai facut
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Re: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #3 : Octombrie 12, 2009, 02:43:14 pm »
pai spor la treaba cu motoru de 353 si la intrarea in posesie a flanselor pentru motor
« Ultima Modificare: Octombrie 12, 2009, 02:48:08 pm de horatiu601 »
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #4 : Februarie 10, 2010, 12:09:33 am »
off topic: renunt la proiectul 353 , se amana cu cel putin 1 an... ma rezum doar la motorul de trabi deocamdata.
Inatritura se prezinta foarte bine dupa 2000km de la interventie.

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #5 : Februarie 10, 2010, 02:57:22 pm »
Sper sa nu ai probleme la ITP. Au niste normative destul de stricte in ceea ce priveste structura de rezistenta la caroserie.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #6 : Februarie 10, 2010, 11:25:17 pm »
hai ca nu se uita ei sub caroserie
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #7 : Februarie 11, 2010, 02:20:29 pm »
Se uita in mod sigur. Nimeni nu risca sa-ti dea un ITP daca de exemplu ai un lonjeron gaurit de rugina. In metodologia RNTR 9 si RNTR 11 sunt obligati sa verifice intreaga caroserie. Singurul lucru bun in toate normativele astea, este ca din vara anului trecut un autoturism poate avea 30% dezechilibru la franare ;)

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #8 : Februarie 11, 2010, 04:00:21 pm »
Desigur, se uită şi dedesubt la un trabant oarecare, dar la unu pus la punct ca de exemplu RED nu se uită, + dacă mergi cu cunoştinţe... ;)

PS. nici eu n-am avut probleme, a mers ca şi uns ;D

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #9 : Februarie 12, 2010, 01:30:30 pm »
dupa ce se prafuieste si se murdareste se va confunda usor cu caroseria, eu mai stiu trabi cu intarituri asemanatoare(poate nu asa rigide) si e asa de cam 5 ani si nimeni nu a reclamat aceasta problema.
Eu unu nu imi fac griji din punctul asta de vedere pentru ca nu se leaga de asa ceva daca masina e in regula si arata bine, se leaga de becuri, frane , etc dar de asa ceva nu cred si daca ma respinge unu pe tema asta ori ma duc la alt ITP, ori "rezolv" situatia.

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #10 : Februarie 12, 2010, 05:42:23 pm »
''Lonjeroanele'' tale nu fac rau. Orice intaritura este bine venita. Sper sa treaca neobservat, cum ai zis. Pana la urma daca nu te lasa le dai jos si gata. La alta statie ITP nu poti sa te duci. In momentul in care te baga in retea stiu ca exista o perioada de timp destul de mare in care nu poti sa schimbi statia.

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Re: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #11 : Aprilie 01, 2019, 10:45:52 pm »
:) update: :)) dupa 10 ani, de la aceasta postare, intariturile sunt tot acolo bine merci, a cam inceput sa rugineasca restul :)), dupa 5 itp-uri , 0 (zero) probleme pe gatul de lebada si ITP.  Cand  voi avea ocazia revin cu poze.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
« Răspuns #12 : Aprilie 02, 2019, 12:04:26 am »
:) update: :)) dupa 10 ani, de la aceasta postare, intariturile sunt tot acolo bine merci, a cam inceput sa rugineasca restul :)), dupa 5 itp-uri , 0 (zero) probleme pe gatul de lebada si ITP.  Cand  voi avea ocazia revin cu poze.
daca a fost facuta cum trebuie treaba, de ce sa nu tina.