Autor Subiect: Reconditionare, restaurare si tot ce intra in a aduce o masina in stadiul de NOU  (Citit de 167611 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Da, am mai vorbit si cu altcineva si se pare ca intradevar este pentru taiat. Dar din cate zici se poate si suda. Mersi. Am un tub de oxigen si nu gasesc mai ieftin si un generator sau butelie de acetilena. De asta ma gandisem la alta alternativa.

Offline mdv

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 507
are cineva idee cum se poate reduce ditanta dintre portiera si aripa din fata?am un Grand Canion intre portiera si aripa din fata de  un cm!intre portiera si aripa din spate spatiul este f mic.am schimbat portiera cu una putin mai lunga(am masurat cu ruleta) dar in loc sa se micsoreze spatiul de la aripa din fata, s a redus si mai mult la cea din spate.acum stau si ma gandesc si nu i dau de cap cum as putea muta portiera mai spre aripa din fata.o solutie ar fi sa mai pilesc cativa mm din balamale sau sa decupez spatiul unde se afla balamaua in stalp si sa l sudez mai in profunzime sau sa incerc sa l mai infund cu ciocanul sau cu o presa ceva....Voi ce parere aveti?
am un trabant si asta imi ocupa tot timpul!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Daca departezi balamaua, nu se va mai inchide. Va scapa ''rotita''.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Viorel poti incerca si cu butelie de aragaz din cate am inteles iti da ceva patai de cap pana reglezi flacara dar am inteles ca merge acum ce sa zic............ stiu ca un generator bun si etans e destul de costisitor,merge si de sudat dar tre sa si ceva mai atent .  Tinichigiul meu uita brenerul aprins in mana si se scarpina in cap si incepuse sa imi prajeasca duroplastul de la o usa asta dupa ce consumase cateva beri=))
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline mdv

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 507
Daca departezi balamaua, nu se va mai inchide. Va scapa ''rotita''.
as putea pune un adaos(saibe,etc) intre lacasul unde vine rotita si stalp,adica sa l mut putin mai spre fata masinii.nu a mai intalnit nimeni problema asta?din cate imi aduc aminte mai mentiona cineva problema asta intro discutie aici pe forum.
am un trabant si asta imi ocupa tot timpul!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Viorel poti incerca si cu butelie de aragaz din cate am inteles iti da ceva patai de cap pana reglezi flacara dar am inteles ca merge acum ce sa zic............ stiu ca un generator bun si etans e destul de costisitor,merge si de sudat dar tre sa si ceva mai atent .  Tinichigiul meu uita brenerul aprins in mana si se scarpina in cap si incepuse sa imi prajeasca duroplastul de la o usa asta dupa ce consumase cateva beri=))
Intre timp am facut rost si de un generator. Aveam numai tubul de oxigen. Oricum, mersi de raspuns. Acum ma rasfat cu amandoua variantele ;)
Daca departezi balamaua, nu se va mai inchide. Va scapa ''rotita''.
as putea pune un adaos(saibe,etc) intre lacasul unde vine rotita si stalp,adica sa l mut putin mai spre fata masinii.nu a mai intalnit nimeni problema asta?din cate imi aduc aminte mai mentiona cineva problema asta intro discutie aici pe forum.
Banuiesc ca masina a fost lovita si nu a mai fost trasa cum trebuie. Oricum este treaba de tinichigiu ;)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
dar daca s-ar apropia putin stalpul si popul de la parbriz? nu ar scadea "distanta" ?
Asta insa "costa" adica, nu va mai avea acea siguranta masina, pentru ca e "indoit" in anumite puncte.
Parerea mea.

Offline mdv

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 507
si cum s ar putea apropia?
am un trabant si asta imi ocupa tot timpul!

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 570
Eu am rezolvat problema cu un set de aripi fata noi care din fabrica au un surpus de material din care indepartezi cat ai nevoie.

Offline mdv

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 507
si de unde as putea lua astfel de aripi?
am un trabant si asta imi ocupa tot timpul!

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
din magazin de la scoartei sau fainari , sau din targuri, sau prieteni  care au surplus de fete de usi
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline mdv

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 507
Poate explica cineva cum se lucreaza cu chit de fibra de sticla?
am un trabant si asta imi ocupa tot timpul!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
nu stiu de ce, dar presimt ca iti va raspunde saptezeci =)))

Offline otty92HD03WPC

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 636
chitul are intaritor la  el ?
Attila

Offline mdv

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 507
70  sau altii care au lucrat cu asa ceva(stiu sigur ca sunt)dar numai sa aiba bunavointa de a scrie cateva randuri.
am un trabant si asta imi ocupa tot timpul!