Hai ca n-am mai scris de ceva vreme pe aici.
Saptamana trecuta a venit vremea unei revizii mai amanuntite a rechinului pe partea mecanica (asta si datorita unui vecin care, pensionar fiind, fost mecanic, mi-a oferit sprijin neconditionat).
Am pornit de la un cilindru de frana fata care curgea. Am comandat la Unix set fata st/dr. si i-am inlocuit pe toti. ce nu am avut si am pastrat de pe cei vechi, desi nu arata prea bine, au fost aerisitoarele. cei de la Samko nu dau si aerisitoare in pachet. Daca are cineva si ma poate ajuta cu unii buni sau chiar noi nu ma supar.
Dupa care am inlocuit conducte si furtun frana pe stanga si o conducta pe dreapta fata. Inlocuit si saboti frana dreapta fata si tija si arcul cu sigurante care tine sabotul de suport, care nu mai era - probabil cine a mai lucrat pe acolo nu le-a pus sau au scapat in timp, de-aia erau sabotii cam zdrentuiti. Inlocuit amortizoare fata (erau duse) cu cele cumparate de la Pater (apropo, chiar daca erau mai scurte cu aprox 1cm, au venit bine).
Schimbat si bucsi lungi la bascula din stanga si scurte la cea din dreapta.
Dupa care a venit randul casetei de directie care avea joc cu una de pe o masina donatoare, dar ok. Aici am o nelamurire: volanul nu a mai venit drept, este decalat cu cca 90 de grade invers acelor de ceas, cand rotile sunt drepte (nu se vede bordul). Banuiesc ca s-a umblat la capetele de bara si nu s-au reglat cum trebuie de cine a intervenit pe vechea masina? Astept si aici opinii, vreau sa remediez.
Si apoi am inlocuit si cutia de viteze, care incepuse sa aiba un zgomot in interiorul ei cu una la care se pare ca functioneaza si fraiul (cea pe care am dat-o jos de pe masina a avut fraiul sudat, de cand am cumparat masina).
Nu prea am avut timp sa probez asa cum trebuie ceea ce am facut zilele astea, dar urmeaza.