Si ca sa nu credeti ca proiectul a fost oprit, prezint in continuare cateva lucrari, respectiv poze :
- Am ridicat masina pe capre si am inceput sa aplic ceara de cavitati prin toate orificiile, fantele, deschiderile etc. Ca o paranteza, si totodata un sfat colegilor care intentioneaza sa faca operatiunea asta, trebuie sa aveti presiune mare (mai mare de 3 bar, respectiv 5 - 6 bar) in cazul in care aplicati ceara cu ajutorul tubului prelungitor, pentru ca altfel nu faceti treaba buna. De asemenea incalziti flaconul cu ceara lichida in baie de apa fierbinte si agitati bine pentru omogenizarea continutului. Cand spun agitat inseamna asa cum spun instructiunil, adica 2 - 3 minute.
- Am montat (nu eu ci un specialist ) tapiteria plafonului (acelasi specialist a si executat-o dupa sablon). Arata foarte bine si este perfect intinsa.
- Am sablat, grunduit, vopsit si lacuit trenul posterior (mai putin arcurile spirale, din cauza ca am gasit diferente majore de lungime.Trag nadejde sa se rezolve cu ajutorul unui coleg de forum, in sensul gasirii unei perechi in buna stare. Amortizoarele urmeaza sa le cumpar noi, pentru ca unul era complet blocat, iar unul se misca total liber).
- Am demontat total scaunele si banchetele, aflate in stare nu foarte buna. Urmeaza, daca toate lucrurile vor fi in regula, sa cumpar tapiterie noua pentru ele.
- Am dus o gramada de "piesulici", adica maruntisuri, la zincat si pasivat. Sper sa se rezolve corect din punct de vedere tehnic. Daca DA, atunci mai duc si altele (tijele de mentinere a bateriei si rezervorului, respectiv coarba de cric / piulite roti). Sigur, functie si de banii pe care ii dau la etapa I de zincare.
- Am dat la facut izolatia insonorizanta a capotei motorului (sper ca este o denumire corecta). Daca iese ca si originalul ma laud cu ea si va dau si reteta, iar daca nu iese, ei bine, ma voi preface ca uit de explicatii. Glumesc, desigur, dar cred ca am gasit materialele corecte, ca cele originale, iar pretul este foarte bun. Totodata am dat la facut sacul pentru cric si coarba, dupa modelul original (aflat intr-o stare atat de proasta ca imi era frica sa respir complet in apropierea lui).
Si acum pozele (sper sa mai tin minte modalitatea).
https://ibb.co/K5MDVZLhttps://ibb.co/st5T5FChttps://ibb.co/njhRZByhttps://ibb.co/zh9q5kR