Autor Subiect: B 98 EXE  (Citit de 78670 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #180 : Mai 03, 2011, 04:15:12 pm »
  facute de sinterom, unde fac acum bujii!  ;)

Offline Ionel GR 02 XPN

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 144
  • Trabantul este viata mea
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #181 : Mai 03, 2011, 06:36:53 pm »
Raul muta si tu picioarele alea de prindere din fata o gaura mai inapoi,adica fa rocada cu bara din spatele picioarelor de prindere :notworthy:

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #182 : Mai 03, 2011, 09:17:34 pm »
asa, sinterom. Oricum, eu am carat mult cu portbagaju ala si is facute cum simt de raspundere.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #183 : Mai 03, 2011, 09:26:37 pm »
   Ionel, eu asa l-am luat! plus de-asta, avand in vedere ca piciorul ala e indoit si "adaptat" sa se aseze chiar pe stalp, daca-l mut mai in spate, tot portbagajul va sta, evident, mai in fata si cred, dupa mine, ca deja va fi mult prea in fata... el si-asa nu esta la jumatatea plafonului si nu l-as vedea bine sa fie si mai in fata. si da, si din cate stiu eu, picioarele alea de sustinere sunt situate pe penultima pozitie la toate, dar acuma aia e. deocamdata il tin ca vreau sa aduc un raft metalic, sa-mi tin piesele din boxa mai ordonate. dupa asta va fi dat jos oricum!  ;)


Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #185 : Iulie 02, 2011, 02:01:01 pm »
DAA DAAAA. m-au sunat la 16:30 ca le trebuia traby IN ACEEASI ZI la orele 18:00.
Pe cine am "bagat in pita" ?? pe "parintelul" nostru  :whip2: i-au dat si un banut de weekend astia de la B1.
BRAVO Pater ...  :glasses2: :glasses2:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #186 : Iulie 03, 2011, 09:49:26 am »
Pai nu ziceti si voi sa urmarim? Vad ca nu este pana la capat filmul :( Masina lui ''Pater'', este cert cea mai vedeta dintre masini :P

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #187 : Iulie 03, 2011, 03:41:16 pm »
    a fost foarte din scurt; eu aveam maslu vineri si am gasit niste baieti sa-mi tina locul (fireste ca nu le-am spus pentru ce motiv ratez eu slujba...); apoi cum am ajuns acolo, am incercat sa fac nitel instructaj cu fata. Problema principala (care s-a vazut, dealtfel, si in filmari),  e ca ea nu conduce pe cutie manuala si, deci, habar n-are de jocul ambreiaj-acceleratie! culmea, la primul drum "de proba", n-a oprit motorul decat de doua ori; apoi a spus ca nu merge repede si ca e suficient sa stie doar viteza 1 si a 2-a. In film se vede ca mergea destul de repede si ar fi trebuit ori sa schimbe intr-a doua sau intra-a 3-a (nu am stat sa analizez prea bine care). Eu i-am spus la sfarsit sa c-a descurcat rezonabil, in sensul ca a reusit sa porneasca de pe loc, a reusit parca si o schimbare si nu s-a pierdut cu firea... Acuma, na, trebuie sa punem in calcul si faptul ca fata (natalia) chiar nu conduce masini de-astea si na... nu avea cum sa se priceapa! deci rezonabil e chiar spus sincer!
   in alta ordine de idei, am ascultat si ce au discutat pe parcurs si nu am retinut nimic ce sa-mi fi zgariat urechile; n-au facut misto de masina, n-au vorbit de rau "marca"... au facut haz de ineditul situatiei, in felul lor, na! per total, cum vad EU problema, am iesit mai bine decat cu adelina pestritu in iarna! si financiar vorbesc, deasemenea!   ;D
   ii multumesc lui gusteru si pe aceasta cale, ca m-a anuntat si ca tot la mine s-a gandit si de data asta, (ca doar am vorbit si la telefon cu el)!
   p.s. ca idee: dupa plimbarica asta, s-au desfacut suruburile de la galerie si s-a slabit toba din prinderea ei, ceea ce a rezultat intr-un sunet racing style, ocazie cu care am observat o imbunatatire considerabila a performantelor masinii, fapt ce ma duce cu gandul la traseu de evacuare infundat pe undeva. Acuma, rog pe cine mai citeste pe aici (si e , preferabil, din bucuresti), daca nu are cumva sa-mi dea/vanda o teava de legatura folosita, pe care s-o curat, s-o aranjez, ca la momentul oportun doar sa fac schimbul intre cea de pe masina si asta. Ma gandesc la teava pt ca finala are un an iar la primara inca nu vreau sa ma gandesc, stiind ca, desi se poate obtura si aia, e mult mai probabil sa fie din teava, totusi. asadar, daca are cineva si e dispus sa-mi dea una, primesc (chiar cu conditia sa i-o dau pe cea scoasa de pe masina dupa operatiune, deci un fel de schimb). Mentionez ca singura pretentie ar fi ca teava asta sa nu fie corodata unde se face prinderea cu primara, pt ca acolo apar adesea rupturi/ruginituri/fisuri datorate caldurii puternice. Va multumesc anticipat!
   p.p.s filmul complet e pe site-ul b1tv, in sectiunea "cancantv", emisiunea din 1 iulie, incepand cam cu minutul 41.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: B 98 EXE
« Răspuns #188 : Iulie 03, 2011, 03:59:02 pm »
Sa cresti mare  ;D (Timisoreana beau cand ne vedem  :occasion14: ). Pai da jos intermediara si arde-o .. ca acolo la cot se aduna calamina/depuneri etc. Si o bati binisor cu ciocanul si ... aia e.
PS  ... vezi ce bine ca iti mai conduce trabu' o pisi  :icon_geek: ... ca il zdrangane pe la incheieturi si afli baiurile  :icon_jokercolor:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: B 98 EXE
« Răspuns #189 : Martie 22, 2012, 08:15:59 pm »
De la mine pentru tine! Contra cost bineînțeles...  :P Man! Au ajuns! Trebuie să vii să le cântărim și să-ți alegi... Ale tale erau impecabile, deci le alegi pe alea impecabile! Poze la 2 din ele... alese la plezneală...  ;D



Enjoy  :laughing7:
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline otty92HD03WPC

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 636
Re: B 98 EXE
« Răspuns #190 : Martie 22, 2012, 08:43:16 pm »
Faine rau ,cat face o pereche ? sau de unde le-ai loat ?
Attila

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: B 98 EXE
« Răspuns #191 : Aprilie 16, 2012, 10:10:56 pm »
   O sa va prezint, in cateva poze, evolutia trabiului meu de cand n-am mai postat nimic....
-a primit white-top, cum ziceam, inca de la sfarsitul verii trecute, lucratorul fiind bunul meu amic Mircea, alias "autom";
-a primit un ochelar de crom ruginit dupa ce, intr-o ruta bucuresti-ramnicu sarat, l-am pierdut pe cel albastru, perechea lui :D ;
-schimbat amortizoarele pe spate cu unele noi, nemtesti; credeam ca asa corectez unghiul de cadere a semipuntilor, insa n-a fost sa fie; oricum, amortizoarele sunt bune!
-intre timp, iarna, zapezi, masina circuland zilnic (am ramas numai cu trabi, pt ca a trebuit sa dau dacia), au mai aparut pete de rugina, am mai patit diverse accidente, s-au adunat; acum, bara fata trebuie musai sudata la prinderea de pe partea dreapta, ca o s-o pierd daca nu. bara spate trebuie inlocuita dupa ce, accidental, m-a lovit cristi pe cand il tractam;
-zapada si-a spus cuvantul si in zonele la care nu am lucrat niciodata de cand am luat masina; prin urmare, in vara asta trebuie scoase aripile fata-spate pe partea dreapta si lucrat la contraaripi. nu e o treaba deosebit de presanta, dar trebui facuta, sa nu se intinda "cancerul"'
-dupa multe chestii, am reusit si eu sa inlocuiesc ambii ochelari cu unii cromati, foarte draguti, dealtfel, facuti de george la un atelier;
-vara trecuta, cam prin august, actually, credeam ca e nevoie de schimbat ambielaj; desfac si constat un joc foarte mare numai sus, la biela, unde stratul cementat se dusese si coliviile cu ace facusera pata de contact in biela. solutia a fost bucsare preferentiala (dimensiunea exterioara a bucsei a foast mai mare, datorita uzurii masive) cu bucsi din bronz grafitat, executate de un nene, la un pret total de 70 de lei (material plus manopera). de atunci am parcurs distanta totala de apro 15500 km fara nici un fel de incident si fara observarea unei cresteri semnificative a jocului; a crescut numai proportia de ulei, fireste! :P
-acum vreo doua saptamani am inlocuit setul motor cu altul, cota 0, dupa ce constatasem ca aveam joc la imbinarea pistonului in bolt si, culmea, aveam uzura vizibila a boltului pe locul de contact cu bucsa. setul asta se comporta splendid, cu observatia ca are un tacanit enervant cam dupa 800 de ture in sus, tacanit ce se atenueaza dupa, sa zic, 60km/h, in viteza a 4-a, deci pe la 1800-2000 de ture?! (se atenueaza si in celelalte viteze, functie de turatie, dar am zis asa, ca sa aveti o idee, eu neavand turometru). Am fost destul de circumspect, nestiind sa-l identific, insa m-am lamurit ca motorul merge ireprosabil si trage fantastic! Merge, in linie dreapta, cu 100km/h la doar un led rosu aprins! Si, la 70km/h, daca accelerez, chiar simt cum ia viteza! Sunt inca foarte mirat de cat de bine merge!  :D
-Undeva prin toamna am montat si un mp3 player, in locul destinat tinerii mainilor, in fata pasagerului din dreapta;
-am reusit dobandirea a 4 anvelope pneumant, cu uzura decenta; din pacate una este de nefolosit, deoarece, la umflare, s-a crapat in mai multe locuri pe laterala interioara; deci inca mai caut una, sa am pt parade!
-am facut si fac o groaza de drumuri, cu predilectie in oras, in bucuresti, dar am mers si in "nebunii" pe aiurea: am plecat, de trei ori, in trei destinatii atipice- la ora 22, inspre brasov, 5 insi! la ora 21, tot 5 insi, dar de data asta la sighisoara; si la ora 22.30, de data asta numai 3, la rouse, in bulgaria! toate drumurile s-au facut fara nici un fel de problema, in ciuda greutatii, oboselii mele sau mai stiu eu... Asadar, trabi e masina ideala pt student! :P
-uitam: am inlocuit semipuntile spate cu una noua, dar fara platou (pe care l-am luat de la a mea, de pe masina - grea treaba cu desfacerea niturilor alora...) si inca una in stare buna, luata de la remi. Motivul pt inlocuirea primei era ca mai aveam putin si-o pierdeam, fisurandu-se la prinderea interioara cu caroseria. din pacate, era ruginita si-n rest, deci, dupa scoaterea platoului si a butucului, a mers la fier. Dupa ce-am inlocuit-o, am observat o imbunatatire serioasa a asezarii rotii respective, motiv pt care am tinut musai s-o schimb si pe cealalta. Asta nu era ruginita la prideri, insa avea aproape gauri pe bratul profilat, deoarece dragutii de constructori nu s-au gandit la gauri de scurgere a apei/condensului. Am inlocuit-o si pe asta si acum pot spune ca nu voi mai avea probleme cu tocirea rotilor pe exterior.
 Cam astea sunt "noutatile"; sper sa nu plictisesc pe nimeni, prea tare. Vara asta urmeaza sa fac un drum la Sofia, asta fiind un cadou pt o amica, urmeaza o colantare publicitara, temporara si, dupa asta, catre sfarsitul caldurii, o vopsire si tinichigerie; vopsesc aproape complet, exterior, fara plafon, care ramane alb. Enjoy the photos! Ultimile-s  de la plimbarea la ai mei bunici, impreuna cu un bun si vechi prieten; am mers pe niste drumuri teribile acolo! Trabi rules, oricum! :)



Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: B 98 EXE
« Răspuns #192 : Aprilie 16, 2012, 11:01:35 pm »
Un trabantist adevarat ! 8)  Foarte tari becurile alea galbene  :love10: ..vreau si eu  :occasion14:
Das  auto

0733825596

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: B 98 EXE
« Răspuns #193 : Aprilie 16, 2012, 11:46:32 pm »
 :toothy10: iti pui poza cu kilometrajul la 120km/h si imi zici mie sa il las mai usor pe Toderut  :P
Bravo domle' ... la mai mare si "felicitoase"  :glasses9:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline AmbulanceTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 167
Re: B 98 EXE
« Răspuns #194 : Aprilie 17, 2012, 12:36:16 am »
  Trebuia musai sa zici ca te-am pocnit cand ma tractai?  :pain10: :P ,ti-am luat bara noua ,ce dracu'? :))  ,in fine ,ma bucur ca porti si tu pe masina in poze ceva de la mine :D ,si nu ma refer la ceva urme de vopsea! Trainice sforile alea pentru portbagaj ,nu?
  PS: E asa de Pater-like faza cu pozele de grup unde tu ,imbufnat ,esti undeva in spate dregand ceva  :munky2: