vaaai, dar nu-ti scimba prioritatile cum bate vantul, te rugam!
ideea era, in ceea ce ma priveste pe mine, cel putin, ca, in gama de preturi ce mi-o permit, o electronica statica-originala mi-e mai mult decat satisfacatoare. plus de-asta, sunt genul de om tipic, clasic, daca vrei, care prefera ca tot ce tine de el sa fie facut de el, nu sa depinda de te miri ce integrat dubioso-complicato-digital... d-aia, daca am platina, stiu ca o reglez si asa ramane (si aia e si variabila), stiu ca se uzeaza piciorusele ruptoarelor in x kilometri in functie de y ulei pe care-l torn pe pasla. deasemenea, cu electronica stiu ca, daca pun ceasul pe cilindri si dupa 2-5-10 ani, sa zicem, tot acolo ramane, ca nu are uzura si nu trebuie nici sa butonez mereu la ea. eu sunt, am auzit eu un cuvant, "mecanicos"- nu stiu daca e in DEX, dar suna cel mai aproape de cum m-as descrie pe mine insumi. per total, urasc sau prefer sa nu depind de automatizari. sau, daca sunt, sa fie cat mai simpliste si usor de intretinut si operat. in consecinta, d-aia te-am indemnat si ti-am spus ca existau metode muult mai ieftine decat ce-ai ales tu. dar, na, pe de alta parte, tu esti tu si ai alte asteptari, so, guess it's ok!
p.s. Alex, electronica originala are avansul FIX, adica nu se regleaza SINGUR in functie de nici un parametru ce tine de motor. asadar, faptul ca tu poti misca platoul stanga/dreapta nu se cheama ca e reglabil ci doar ca, normal, pot stabili o pozitie pentru paltou. atat. aprinderea cu platina are avans variabil cu contragreutati pe arcuri, ce se modifica in functie de turatie, dar aia e alta mancare de peste. deci e FIX, mare atentie!