Autor Subiect: B 601 FUM  (Citit de 4039 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
B 601 FUM
« : Septembrie 19, 2018, 11:04:41 am »
Salut forum !

Recent, fiind fără de trabant iar aproape un an, timp în care am făcut lucruri nefirești cu alte mașini, am zis că e momentul să revin asupra problemei, raritatea și prețul crescând la mașinuțele astea.

Așa că m-am înțeles cu Cosmin, fostul proprietar, și i-am săltat gunoiul înainte să prindă rădăcini în parcarea subterană în care zăcea de vreo 2 ani.

Mașina are o prezentare  aici, cu poveste, cu dramă, topic-ul are vrep 6-7 ani :)) , așa că o să încep direct de la mine.

Din partea mecanică a mașinii am păstrat motorul și pompa de frână, restul au ajuns la GUNOI și s-a pornit de la 0.

Toate lucrările au fost făcute, documentate și pozate la Trabi Garage https://www.facebook.com/Trabi-Garage-472755326482338/  , absolut impecabil.

Avem : cutie, fuzete, planetare etc tip nou
arcuri custom
amortizoare scurte sport
pivoți reglabili
butuci golf, etrieri golf, etc, totul NOU, comandat kit din Germania.
semipunți spate complete 1.1 cu bucși noi
baterie noo
trapă de twingo.
jante renault fuego
aprindere electronică

posibil să mai fi ratat ceva, dar ați prins ideea.

În acest moment mai trebuie să schimb rulmenții spate , iar mașina din punct de vedere mecanic este nouă, în limita existenței pieselor să faci un trabant nou...

Nu prea am apucat să fac mare lucru cu mașina, doar am aranjat-o puțin, i-am tras un ITP, un sistem audio de bun simț, făcut de fostul proprietar și un drum până la mare, așa de control.

Vă las cu niște poze.

Pentru cei interesați, mașina păstrează numerele, nu le schimb cu ceva BNG :))




If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline marcel

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 227
Re: B 601 FUM
« Răspuns #1 : Septembrie 19, 2018, 02:52:52 pm »
Superb!Daca nu-i suparare sunt curios cam cat a costat totul?

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: B 601 FUM
« Răspuns #2 : Octombrie 09, 2018, 12:39:56 pm »
Superb!Daca nu-i suparare sunt curios cam cat a costat totul?

Costul e greu de cuantificat, mai ales fiind vorba despre o mașină pentru care nu poți să intri în primul magazin și să cumperi orice piesă dorești la orice calitate îți permiți, așa că totul ține de cât de bine te descurci să faci rost de anumite piese la o calitate excelentă și un preț bun (piese DDR noi păstrate în condiții cât mai bune). Dacă le ai deja pe stoc, nu e cazul să dai bani pe ele și să pierzi timp, care și ăla e scump cel puțin la mine, pentru a face rost.

Pentru tine, ar avea relevanță faptul că eu am căutat de mi-au sărit mucii o cutie tip nou în stare cât mai bună, simeringuri noi ddr păstrate în condiții ideale, o rolă de la tripodă, apoi am dat 15 lei pe sano forte să o curăț și 60 de lei pe 2L de ulei de cutie Elf, 30 de lei pentru burdufe de planetară noi etc etc ?

Ca idee, am dat 100 de euro pe jante pentru că astea mi-au plăcut, 500 ron pe cauciucuri noi, 60 pe montaj, apoi am constatat că datorită et-ului am nevoie de distanțiere ca să nu atingă în fuzete , așa că am mai dat 300ron pe distanțiere și prezoane lungi, în condițiile în care deja plătisem 150 de lei pentru un set de 16 prezoane noi. Puteam să folosesc table de 200 de lei cu et potrivit, cu cauciucuri sh și un pumn de prezoane pe 50 de lei de la dezmembrări.

Poți să pui motor de Wartburg într-un mod mediocru cu 4-500 de lei și nu o să meargă niciodată bine, sau poți să-l pui cu 5-600 eur cum trebuie.

Am înșirat tot cârnatu' ăsta în speranța că nu mă mai întreabă nimeni cât m-a costat, pentru că de când am făcut mașina m-au terorizat oamenii cu întrebarea asta. Dacă era Subaru, vă trimiteam link-uri cu piese.

Singura metodă să afli cât te costă să faci ceva custom, în felul în care vrei s-o faci este să iei legătura cu persoana care face , să-i explici ce ai deja, ce vrei să devină, apoi se fac calcule și se face un preț. Există foarte multe variabile. În acest caz se poate da un mesaj paginii Trabi Garaj , iar Cristi vă va răspunde cu multă răbdare.

Pentru albumul Trabi Garage cu mașinuța și modificările aferente, https://www.facebook.com/pg/Trabi-Garage-472755326482338/photos/?tab=album&album_id=509185872839283&__xts__%5B0%5D=68.ARBDx82F-oTwLITexABhHNtlEntLC6-b232SFzCZK99Y7qH6iTUWUFsshBU32gFjvehPqIRdSpEC72n3n_RLWgncMx21nhXAAQNIPjE1vC7BMyomNwyyU6V8aV2cJU-TEbTX87d3PWwXsOB-bWVHs-jtEslHebT-SIVf-Gd55EAG-AGUhIAF&__tn__=-UC-R
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline raresvintea

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 84
Re: B 601 FUM
« Răspuns #3 : Octombrie 16, 2018, 10:41:45 am »
Munca si alergatura dupa piese nu poate fi cuantificata. Bravo si spor la treaba! :wav:

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: B 601 FUM
« Răspuns #4 : Mai 13, 2019, 01:08:36 pm »
The saga continues !

Mașina, așa cum o luasem eu, era cam obosită.

Proprietarul anterior o vopsise recent „cu vopsea Standox”, dar de la mai puțin de 2m se vedea cât de bine fusese vopsită. Făcând mai multe investigații, am decojit vopseaua cu unghia și apoi când am băgat aer sub presiune a început să sară. Ca să aflu mai apoi că mașina fusese vopsită la -2 grade. Din categoria hai să facem ceva de dragul de a o face, nu ca să iasă bine.

Așa că am zis să fac treaba cum trebuie și să o colantez frumos. Colantul alb este Diamond White de la Avery Dennison iar cel negru nu-mi vine exact acum, dar e cam cel mai bun colant negru lucios simplu de pe piață. 

Desigur, operațiunea s-a făcut cum trebuie, nu cum se colantează taxiuri pe 1000 de lei. Mașina a fost făcută bucăți, s-au schimbat chedere cu unele noi, bările cu unele recondiționate impecabil, etc. Eu când zic chedere, nu mă refer doar la chederele care țin geamurile , ci la TOT. Inimă ornament aripă, culise geam, perii geam, cheder hayon, garnituri far\stop, TOT este nou.

De asemenea, mașina are alte câteva detalii greu de observat pentru necunoscători : faruri noi, semneale noi, sticle stop noi,ornamente polishate, folie 78%, șuruburi pentru ornamente NOI din oțel inoxidabil

Colantul este un alb perlat care la soare e criminal, dar în poze e greu de prins să se vadă cum trebuie, cel puțin cu telefonul, dar așteptăm pozele profesioniste, poate poate se vede cum trebuie și dacă nu...până la urmă tot e ok că păstrăm privilegiul persoanelor care au noroc să prindă mașina live pe undeva.

Încă nu m-am apucat de interior, iar roțile încă sunt cele „provizorii”. Urmează, în limita bugetului și a timpului să mă apuc și de interior iar roțile „care trebuie” sunt deja în garaj, trebuiesc vopsite și încălțate.
P.S. Dacia sport  prezentă în weekend la Streetmaniacs Rooftop meeting era prea tare să nu o share-uiesc



If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline JetSS

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 433
  • B-885-DDR
Re: B 601 FUM
« Răspuns #5 : Mai 15, 2019, 10:57:47 pm »
tare,  o sa vin sa o vad live ca asa ...

jantele nu imi plac , sunt ciudate pt masina asta .

bafta

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: B 601 FUM
« Răspuns #6 : Mai 29, 2019, 12:10:19 pm »
tare,  o sa vin sa o vad live ca asa ...

jantele nu imi plac , sunt ciudate pt masina asta .

bafta

Se face luna de când mă ameninți că mă vizitezi. Te aștept oricând, soare să fie că altfel vii degeaba.

Dacă astea nu-ți plac, să vezi ce urmează. O să ți se facă rău   :merror:
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 601 FUM
« Răspuns #7 : Iunie 30, 2019, 01:07:13 pm »
 Să ai la-n-demână puțin oțet, să își revină...  😁
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: B 601 FUM
« Răspuns #8 : Iulie 01, 2019, 11:02:51 pm »
Am mai umblat puțin la mașină. Era cam joasă, iar din păcate drumurile patriei nu-mi permiteau să merg lejer, așa că am ridicat mașina la un nivel acceptabil, încape și evacuarea originală sub mașină, nu mă mai afum și nu mai fac haos.
Acum e relativ joasă, cam -14 sau -15cm față de stock. Suspensia funcționează excelent la înălțimea asta. Am nimerit câteva cratere pe DN1 și nu i-am dat capăt, ba mai mult, e extrem de comodă mașina. La cât de joasă e, e chiar surprinzător, cu toate că ajută și scaunele.

Am plecat sâmbătă pe DN1 cu câțiva prieteni în coloană...plănuind să mergem la Râșnov la eventul Speed and Sound. Cu vreo 30km înainte de Sinaia mi-a bubuit galeria de evacuare. Era crăpată, dar eu trecând de la nenorocirea pe care o aveam înainte la o evacuare stock nici nu am sesizat că e o problemă  :merror: . Efectele le cunoașteți...nu reușeam să trec de 60, mai era și coloană, așa că am decis să rămân în Sinaia. Ironia e că inițial AEM D:sign, care a avut vernisaj la Concursul de Eleganță împreună cu BMW mă invitase să fac traseul ăsta deci am avut și activitate și anturaj. Practic am fost cu japca la acest event și mi-a plăcut.

Fix la timp, eventul fiind spre final, a apărut Trabi Garage cu o galerie de evacuare. A fost tare, că paznicii m-au lăsat să trec de bariere, fiind mașina veche și în stare bună, așa că eram parcat fix la intrarea în event cu mașina bucăți. S-a băgat lumea în seamă, poze etc. La anu intru cu japca peste ei și garantat se adună lumea ca la urs :))

La Speed and Sound eventul a fost cea mai tare ediție de până acum. 270 de mașini. Câteva mașini chiar interesante, ZERO țărani. Am stat la cort, am băut am făcut party și a bubuit muzica efectiv non stop, pentru că risc de urși și mașini de mulți bani.

 
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!