Autor Subiect: Problema Frana  (Citit de 4993 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline NuMereLiftu

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 57
    • YourSpace
Problema Frana
« : Mai 21, 2009, 08:42:17 pm »
Am avut o problema cu pompa de frana, scapa lichid... am schimbat garniturile si acuma frana ii foarte tare la apasare, adevaru-i ca prinde foarte bine... dar problema ii ca imi aprinde becurile de la frana si-mi gata bateria. Oare care ar fi problema? Frana are cursa foarte scurta.

Multumesc!

Offline Dragos

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 181
  • Go Trabi Go!
    • Pizza Cluj
Re: Problema Frana
« Răspuns #1 : Mai 21, 2009, 11:21:59 pm »
poate s-a blocat bulbul

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Problema Frana
« Răspuns #2 : Mai 21, 2009, 11:30:33 pm »
dupa ce ai rezolvat cu frana...iti tine franata roata?
ridico pe un butuc ceva...pune masina pe liber (daca e roata fata) lasa jos frana mana (daca e roata spate) si probeaza...
daca nu tine franat, atunci problema e la circuitu electric, undeva sa atins, verifica la capatul pompei de frana..unde's alea doua fire (asa e la mine) sa nu le fi lipit din greseala papuceii...daca tine franat atunci ceva nu e in regula cu butucul ala de la frana...
spune-ne si noua daca ai rezovat si cum ...ca sa stim si noi pe viitor...
spor

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Problema Frana
« Răspuns #3 : Mai 22, 2009, 10:24:30 am »
Ai niste reglaje(autoreglaje) la fiecare roata.Oala de franare trebuie sa se invarta cu usurinta ,poate cu putina rezistenta,dar sa se invarta. daca opune rezistenta,inseamna ca ceva nu e bine.De aceea ai rezistenta la franare.Nu ai cursa la unul sau mai multe roti.Verifica TOATE pistonasele,schimba garniturile de frana cu NOI.Curata interiorul cilindrului de franare cu smirghel fin pana nu mai prezinta rugina.Verifica frana de mana sa aiba cursa.Ea trebuie sa prinda cam dupa 3 dinti,nu la primul.Ai un reglaj dedesuptul masinii.Bulbul de frana are + si - . Atentie la legare. E posibil sa aiba scurt circuit.
PS Curata cu atentie la sistemul de franare (se aduna un praf rezultat din uzra ferodoului).
« Ultima Modificare: Mai 22, 2009, 10:29:25 am de Gusteru »
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Problema Frana
« Răspuns #4 : Mai 22, 2009, 12:46:13 pm »
gusteru, din cate am inteles eu (poate am inteles gresit) omu a avut probleme cu frana..deci a avut..nu mai are
acu singura lui problema e cu beculetu din bord...ai sta aprins sii papa bateria...
asta il supara pe om acuma...
am inteles eu aiurea? :D
luminatima ;))

Offline NuMereLiftu

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 57
    • YourSpace
Re: Problema Frana
« Răspuns #5 : Mai 22, 2009, 03:42:41 pm »
Nuuu... mie mi pompa sub presiune tot timpul. si am descoperit ca nu mai am bila in pompa :| ii problema mare?

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Problema Frana
« Răspuns #6 : Mai 22, 2009, 11:52:24 pm »
eu zic , ca trebuie sa fie si bila aia acolo,daca asa au gandit nemtii pompa ,are ea un rol important
« Ultima Modificare: Mai 22, 2009, 11:56:50 pm de remi »
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)