Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 342688 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #15 : Iunie 17, 2010, 03:23:07 pm »
cel din poza este de trabant
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #16 : Iunie 19, 2010, 06:59:08 am »
Crazy:,,Astazi m-a vizitat la ,,pravalie" vechea mea cunostinta, i-am spus ce ,,minuni am mai facut", si/a bagat si el nasul pe acolo, a verificat la mana aprinderea (cautand cu o surubelnita PMS/ul) si ce pot spune este ca la platini nu a umblat, ci doar la fisele bujiilor- capatul dinspre bobine, din care a taiat si curatat, apoi la nivelul carburatorului, pe care l-a trecut iar la 7/8 mm(eu il dusesem la aprox 13). Cert este ca Submarinul porneste la ,,sfert", se tureaza bine la ralanti,dar observatia mea a fost ca totusi galopeaza! Nu am avut nici timp sa il incing la o tura prin imprejurimi, dar am facut cateva manevre fata-spate de pe loc si pare sa traga.
Am totusi dubii si rezerve asupra viitorului motorului meu, asa cum spuneam anterior, iar acum sunt mai determinat pt ca a mai aparut un inconvenient - presetupa pompei de apa se pare ca aproape a cedat si scapa serios lichidul de racire.
Nenea mi-a promis ca se uita prin garajul lui sa vada ce are pe acolo (zicea ca are vreo doua chiuloase), dar era rezervat cu privire la calitatea acestora (sa vad si ce pret imi face)
Cred ca luni voi suna la Tgv si daca tu ori draku mai aveni nevoie de cate ceva, poate facem o combinatie la o expeditie.
Sa nu uit: mi-am tras si portbagaj de la ,,nenea" - 100 lei. Nu este nemaipomenit, dar pot sa il mai bibilesc eu un pic si va fi destul de sic si practic.
nu stiu daca am mai postat, dar m-a rugat sa mentionez ca are doua Wartburguri cu motor de 1300 IFA - berlina si breck si vrea sa le marite (le-a ,,etalat" la Pantelimon/Morarilor)

Intrebare: stie cineva cu certitudine daca prin schimbarea carburatorului original cu unul de Dacia se schimba in bine parametrii functionali (reglaje mai bune, consum diminuat, pornire mai usoara, etc) ?

Asadar, pe ... poimaine !,,
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline DJ_Boss

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 131
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #17 : Iunie 19, 2010, 11:26:57 am »
Fratilor cand mai veniti prin Targoviste, dati si voi un semn de viatza, ca vreau si eu sa vad masinutele voastre......si plus de asta mai stam si noi de vorba. (imi cer scuze pt offtopic)
0726872055

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #18 : Iunie 19, 2010, 11:41:34 am »
Hihi.....de obicei venim cu alte masini decat Barkas. Drumul e lung pana acolo.....
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #19 : Iunie 19, 2010, 01:11:04 pm »
Citat
dar m-a rugat sa mentionez ca are doua Wartburguri cu motor de 1300 IFA - berlina si breck si vrea sa le marite (le-a ,,etalat" la Pantelimon/Morarilor)
Unul este combi bleu , arata super  :-*
Das  auto

0733825596

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #20 : Iunie 20, 2010, 06:53:48 pm »
Salut !
Am reusit sa intru,dar de pe alt calculator. Ramane sa vad sa vad care-i problema cu calculatorul meu.
Apropo de Wartburg-uri cel bleu este cum este, dar mie imi place tare mult cel alb.
Am mers cu el si duduie.

Sa ne auzim cu bine ! 

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #21 : Iunie 21, 2010, 06:58:07 am »
Doamneeeee, bine ca ai reusit sa te loghezi. Inca un pic si cred ca ma faceam cu totul de bacanie la admin. Bine ai venit.
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #22 : Iunie 21, 2010, 09:02:36 am »
 =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #23 : Iunie 25, 2010, 08:55:31 pm »
Pana reuseste sa se logheze Crazy ( barkas submarin) si sa scrie aici, mai redirectionez eu.


Crazy:,,am avut niste probleme de rezolvat si la ora asta nu mai am tupeu sa te sun.
maine trebuie sa plec la tara asa ca mai trece o zi, dar de data asta vreau sa fiu sigur ca nu mai o ,,comit", asa ca nu ma grabesc
Astazi m-a vizitat la ,,pravalie" vechea mea cunostinta, i-am spus ce ,,minuni am mai facut", si/a bagat si el nasul pe acolo, a verificat la mana aprinderea (cautand cu o surubelnita PMS/ul) si ce pot spune este ca la platini nu a umblat, ci doar la fisele bujiilor- capatul dinspre bobine, din care a taiat si curatat, apoi la nivelul carburatorului, pe care l-a trecut iar la 7/8 mm(eu il dusesem la aprox 13). Cert este ca Submarinul porneste la ,,sfert", se tureaza bine la ralanti,dar observatia mea a fost ca totusi galopeaza! Nu am avut nici timp sa il incing la o tura prin imprejurimi, dar am facut cateva manevre fata-spate de pe loc si pare sa traga.
Am totusi dubii si rezerve asupra viitorului motorului meu, asa cum spuneam anterior, iar acum sunt mai determinat pt ca a mai aparut un inconvenient - presetupa pompei de apa se pare ca aproape a cedat si scapa serios lichidul de racire.
Nenea mi-a promis ca se uita prin garajul lui sa vada ce are pe acolo (zicea ca are vreo doua chiuloase), dar era rezervat cu privire la calitatea acestora (sa vad si ce pret imi face)
Cred ca luni voi suna la Tgv si daca tu ori draku mai aveni nevoie de cate ceva, poate facem o combinatie la o expeditie.
Sa nu uit: mi-am tras si portbagaj de la ,,nenea" - 100 lei. Nu este nemaipomenit, dar pot sa il mai bibilesc eu un pic si va fi destul de sic si practic.
nu stiu daca am mai postat, dar m-a rugat sa mentionez ca are doua Wartburguri cu motor de 1300 IFA - berlina si breck si vrea sa le marite (le-a ,,etalat" la Pantelimon/Morarilor)

Intrebare: stie cineva cu certitudine daca prin schimbarea carburatorului original cu unul de Dacia se schimba in bine parametrii functionali (reglaje mai bune, consum diminuat, pornire mai usoara, etc) ?

Asadar, pe ... poimaine !,,



marianz: ,,Va salut ! Sunt posesorul unui Barkas SMH 3 fosta salvare. Este un Barkas suprainaltat, ai loc sa stai in picioare in el fara sa atingi tavanul. Usa din spate este din fibra de sticla si se ridica cu totul ,ca un hayon. Nu este prea aratos si de accea as vrea sa-i schimb caroseria cu una de microbuz. Va rog sa-mi dati si mie nr. de telefon al tipului din Targoviste. Sa auzim de bine!,,


Crazy: ,,Fratele nostru ar trebui sa se intereseze la RAR de taxe inainte, sa nu pateasca vreun pocinog sau sa fie deziluzionat ca si mine.
Oricum, legat de omologare, din cate am intrebat eu (foarte aproape de ,,sursa") daca te prinde cu motorul schimbat si neomologat, se ridica CI, se da amenda (parca vreo 360 RON) si trebuie sa te prezinti la RAR pt a omologa masina. Surpriza este ca nu iti interzice nimeni sa pui vechiul motor la loc si sa mergi la RAR, care este obligat sa iti dea OK cum ca masina este in regula.
Daca ai ceva banuti la buzunar, dupa ce iti recuperezi CI, pui din nou motorul ,,mesterit" si o iei de la capat, si iara, si iara ...

Autom2, am reusit sa intru pe traby dar cum ziceam, de la calculatorul altcuiva.
Se pare ca asa terbuie sa patesc pana pe 5 iulie, pentru ca inginerul cae mi-a asamblat si instalat calculatorul meu este plecat (mi-a zis ca trebuie sa-mi faca up-grade de Widows si sa-mi reseteze optiunile de internet)
Deci, tot asa o tin pana atunci,,


marianz:,,Stati asa ca nu m-am exprimat cum trebuie. Deci Barkasul meu este trecut in carte ca autoturism cu 8 locuri insa fostul proprietar i-a desfiintat banchetele si i-a astupat geamul de la hayon cu o tabla. Acel geam nu o sa-l gasesc nicioadata in romania. Modelul acesta de Barkas este foarte foarte rar, a fost folosit in RDG ca ambulanta. Motorul este original si este refacut de mine, merge super bine (i-am dat maxim 100km/h) este superb de condus mamutul.Cand am fost sa-i fac identifiacarea am dat peste un inginer mai idiot la RAR Pitesti care mi-a cautat nod in papura si mi-a gasit( lipsa banchete pt. 8 locuri, lipsa centuri de siguranta pt toate cele 8 locuri si geamul astupat pe spate). M-a informat ca trebuie sa-mi modifice in carte si sa-mi treaca mamutul ca autoutilitara. Eu am refuzat si i-am urat de bine. Omul era foarte ofensat deoarece initial m-am oferit sa-i arat unde sunt seriile iar el foarte arogant a refuzat..... si l-am lasat sa le caute. a ras tot RAR-ul de el , se tavaleau de ras toti. La final , ca sa nu moara prost i le-am aratat. Deci tot ce vreau este sa transform mamutul (chiar arata ca un mamut) intr-un minibus Barkas. O sa pun si o poza cu mamutul,,

marianz:,,Din pacate masina nu a fost ingrijita de fostul proprietar. Un mare carpaci care a rezolvat orice problema cu barosul si cu sarma. Partile bune ar fi urmatoarele:
1. structura " sasilul" in stare foarte buna ( nici un merit al fostului proprietar)
2. motorul original si la cota nominala (probabil un mic merit are si fostul, adica nu a mers prea mult cu ea)
3. cutia originala functioneaza ok
4. ITP valabil pana in 2011
5. frane foarte bune refacute de mine
Acum partile rele:
1. toata tabla este lovita si ondulata si incarcata cu chit
2. nu a mai ramas nimic din interiorul original
3. hayonul este din fibra si este spart
4. instalatia electrica este distrusa de fostul maestru
5. radiatorul improvizat
6. nenumarate improvizatii
Cel mai mult ma doare ca are tablaria ondulata si lucrata oribil
Gata , nu mai zic nimic, ca am poluat topicul omului si nu vreau sa fiu injurat
P.S. Mi-am facut cont si pe traby.ro,,

autom:,,1. Citeste mesageria personala.
2. Astept sa discutam pe forumul dedicat.
3. e perfect ca ai itp pana in 20100
4. Daca partea mecanica e buna, e PERFECT. E simplu de facut recarosarera fiindca e simplu de shimbat carapacea. Seria de sasiu este pe lonjeron deci nu se ,,mestesugeste,, home made.
5. In mod normal, in 24 de ore trebuie sa pleci cu masina ok de la recarosare.
6. Omul din Petrosani este si vopsitor dci, poti pleca cu duba vopsita cap coada. Calitatea vopselei cade in seama ta.
7. Nu-i bai ca scriem aici desi pe forumul dedicat era si mai bine. MA BUCUR CA NE_AM GASIT !
8. E mare pacat ca nu pastrezi masina ca autosanitara. E relativ tanara sa fie trecuta ca retromasina ( trebuie minim 30 de ani).
9 . tablaraia o vei scoate numai la un tinichigiu bun.
10 toata piesele improvizate la gasesti la meseriasul meu cu izoterma.
11. Geamul se poate face din plexiglas.,,

Crazy:OK, mie chiar imi place sa improvizez ca sa mearga treba bine (sa nu uitam si vorba aceea ca romanul improvizeaza ca sa mearga, iar daca merge, poate sa ramana si asa! - glumesc, Doamne fereste!)
Nu stiu cum li se pare altora, dar mie din poza chiar mi-a placut Barka verde.
Om bun, depinde ce vrei sa faci cu ea, dar parerea mea este sa o pastrezi chiar asa cum este si sa o aranzeji (ca rulota ai avantaje considerabile, pe de alta parte este ,,personalizata" cum nu prea am vazut, iar cu munca de restaurare facuta cu simt de raspundere si o culoare verde lamaie cruda, rupi gura targului).
Cat despre banchete, centuri, interioare, cred ca glumesti, nu?
Fuguta la Remat, pe la vechituri, mai vorbesti cu prietenii si iese treba!!!
Sfatul meu : GRABESTE-TE (FOARTE) INCET !
P.S. Apropo de aranjat interioare, in afara de ,,ocaziile" din targul Vitan unde etaleza concetatenii nostri din zona Pitestiului, cele mai bune preturi la materiale de tapiserie le-am gasit la un mic magazin din centrul vechi (Bucuresti), prin spatele magazinului Cocor.,,

,,bag seama ca toata lumea lucreaza de nu mai trece nici pe aici nici pe traby de o vreme.
nu-i bai ca si eu lucrez, dar mai dau de cate o problema, asa ca:
1. Revin cu intrebarea daca cu carburator de Dacia se schimba ceva la motorul de Wartburg (eventual ce este bine si ce este rau)?
2. cum se leaga egalizatorul acela de presiune la pompa si la carburator?
3. Am demontat cilindrii de frana spate si inca nu am reusit sa ii curat suficient de bine ca sa vad daca mai pot face ceva cu ei (erau blocate pistonasele cu depuneri). Ca sa fie tacamul complet, cilindrii au acelasi sistem ca si la Dacia (deci nu cum am mai vazut, cu garniturile inelare, cum se gasesc inca pe la magazinele din Bucuresti).
Ce fel de garnituri se potrivesc pe acest sistem, ca sa nu fiu nevoit sa cumpar cu totul alti cilindri?

Astept informatiile calde, bafta voua !!!,,



http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=769524
« Ultima Modificare: Iunie 25, 2010, 08:57:59 pm de autom »
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #24 : Iunie 26, 2010, 12:25:20 am »
raspund (si) aici pt crazyfrog68
1. nu stiu cum functioneaza carburatorul de dacia pe barkas. cert e ca pe barkasul de la remat de unde am luat piese era un carburator de dacia, nou-nout. parerea mea este ca nu se face mare economie. plus ca trebuie facute ceva adaptari la prindere (prezoanele de prindere sunt mai departate), la cabluri, filtru de aer, etc
2. nu stiu despre care egalizator de presiune zici
3. daca cilindrii de frana de pe spate au garnituri inelare, du-te la magazinul de pe str. Fainari ca au un set de garnituri pt ambii cilindri de pe spate. il cumparasem eu, dar l-am dus inapoi pt ca nu am putut sa-l folosesc. la mine garniturile sunt ca niste capacele. sunt unguresti si costa 15 lei
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #25 : Iunie 26, 2010, 12:43:14 am »
Baieti...salutare si sper sa nu va tai elanul de la discutie.
Vin cu o parere, sugestie,  adunati-va mai multi si veniti aici pe forum sa discutati, ca sa nu aveti in 700 de locuri discutii si copieri de text.Nu dureaza mult de facut un cont pentru cineva nou si in plus aveti si cate ceva manuale tehnice aici. In caz de probleme la inregistrare, nu ezitati sa ma contactati.
 V-am facut aici un loc special pentru voi asa ca dati bataie ca si eu is curios ce e cu masinutele astea ;;)
Hai, spor la vorbit...sau mai bine zis, spor la tocit tastaturi :P

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #26 : Iunie 26, 2010, 08:24:30 am »
Victor..........vezi ca iti doresti ceva groaznic ,,In caz de probleme la inregistrare, nu ezitati sa ma contactati,,. Intreaba-l pe Gusteru :-X :-X

Dupa inceputul lunii viitoare o sa ne stabilizam . Amicul nostru dublu BArcasist ( barkssubmarin/crazay) o sa isi faca calculatorul sa mearga si o sa continuam discutia intens aici. Pana atnci vreau sa tin la curent lumea de aici prin intermediul acesto redirectionari. Zic ca e mai bine asa decat sa nu stie comunitatea Trabantistilor ce nebunii mai fac Barkasistii. Imi cer scuze daca bulversez si sper din tot sufletul sa intram in normal. Inca odata imi ce rscuze :-* :-*

Edit: Vreau si eu sa imi aducti cand veniti pe la mine ( ma refer la Draku si crazy) un carburator de BArkas sa vad cateva cote si eventual sa fac o flansa intermediara sa experimentam ceva.
« Ultima Modificare: Iunie 26, 2010, 08:26:50 am de autom »
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #27 : Iunie 26, 2010, 08:36:02 am »
Victor..........vezi ca iti doresti ceva groaznic ,,In caz de probleme la inregistrare, nu ezitati sa ma contactati,,. Intreaba-l pe Gusteru :-X :-X

data trecuta, adica, datile trecute ca au fost cel putin 2,  problemele de inregistrare ale respectivului user, tot pe masa mea au ajuns :P
--------------------------
 :P :-* :P :-* :P :-* 
« Ultima Modificare: Iunie 26, 2010, 01:02:44 pm de Gusteru »

Offline Mihai wartburgist

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 579
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #28 : Iunie 27, 2010, 07:47:31 pm »
Salut! Referitor la carburatorul de Dacia , da rezultate dar eu prefer pe cel original.Motorul de Barkas e mai gurmand decat cel de Wartburg (cu carburatorul original) .La circulatie in oras , vteza mica si demaraje repetate , se aduna ulei in carter indiferent de tipul carburatorului, rezulta -bujii partial ancrasate-scantei mai slabe sau lipsa -acceleratie carburant partial nears tot mai mult in motor si asa mai departe.In afara localitatii ruland cu 70-80km/h lucrurile se schimba.Totusi regland carburatorul sau montand altul, in vederea scaderii consumului trebuie asigurata ungerea suficienta a motorului .In manualul de Wartburg scrie ca un jiclor principal cu duza mai mica scade consumul dar si puterea motorului scade, un jiclor principal mai mare creste consumul.La un jiclor mai mic insa apare supraincalzirea motorului din cauza ungerii mai slabe.Personal cred ca pentru a scadea consumul ai nevoie de carburator in perfecta stare si aprindere elecronica.
Referitor la montajul turbinei pentru indicatorul de consum stutul de la capsula de amortizare se leaga dupa pompa de benzina, intre capsula si incinta turbinei vine un furtun de carburant , si din turbina(unde este si montajul electronic)se cupleaza furtunul de benzina spre carburator.

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #29 : Iunie 27, 2010, 08:02:15 pm »
Asadar, iar am acces la un calculator de unde ma pot autentifica.
Autom2 si draku, dar si toti ceilalti care stiu ori sunt patiti, ce fel de garnituri merg la cilindrii de frana pe spate, modelul cu ,,capacele" ???
I-am demontat pe ai lui Casper si nu mi-a placut ce am gasit! Sa ma ierte Dumnezeu, dar nu am putut sa nu ma gandesc la ,,binele" pe care i-l doresc carpaciului care s-a ocupat de el si mi-a umflat nu degeaba o caciula de bani, ci ca sa strice efectiv (cilindrii de frana erau uscati, asadar bineinteles ca au luat niste rugina iar garniturile ... noroc ca mai am un rand de rezerva). In plus, butucii pe spate au joc si totusi merg greu, chiar si cu roata demontata!
orala: cand voi avea timp de Casper, il iau la mana personal.
De aici, sfatul si indemnul meu: burta pe carte, ochii cat cepele si urechile cat palniile, fratilor!
De acum incolo adopt principiul ,,ce-i facut cu mana ta e sfant", altfel numai daca chiar nu ma descurc absolut de loc eu, sa mai apelez la meserias, dar numai daca imi ofera garantii reale!

Bafta tuturor!