TRABY CLUB ROMANIA
Tehnică => Tuning => : dragonul19 April 17, 2009, 10:12:50 AM
-
Puteti sa imi spuneti ce motoare se potrivesc pe traby pina akuma am avut niste oferte de motoare :
- reno 5 gtt
- golf 1 si 2 1.6
-golf 3 de 1.8 16v
-polo 86'
- si un motor de kavasaki ninja de 600 cu 95 de calutzi
- n-am avut oferta la asta dar mil doresk
motorul de kavasaki ninja de 1.3 la 196 de calutzi :).... sa imi dati niste indicati multumesk
-
La ce pret ai gasit motorul de 1.6 Golf 2 ?
-
Toate se potrivesc, nu prea stiu ce sa iti zic de cel de Golf 3. Oricum ar fi e mult de munca si de adaptat + ca iti trebuie frane "babane" ;D
-
ala de golf 2 la 4.5 mil
poate si mai ieftin :) daca negociezi
-
angel am gasit niste frine mijto de mijto la 15 milioane discuri si restu mari si frumoase perfect :) ..
oricum stii ce e frumos ca am gasit un motor cu tot cu punte ( toata partea fata ) akuma e sa am bani .. si show pe el trabi ( am deja vreo 15 mil pt masina si vara asta mai primesk de la ai mei cam inca vreo 40 mil ) ca sa o fac kalumea :)..... ( intii o fac sa suporte motorul ) (adica sa cumpar si un roll-cage bun si sa fie ne batator la ochi :) )
-
Ce treaba are roll cage-ul cu suportatul motorului. Sunt doua lucruri separate.
Oricum, multa bafta. Si Trabi al meu o sa plece la Brasov unde o sa stea cam 1-2 luni pentru finisari, modificari si iar finisari.
-
a fost care a pus motor de tico
-
1 angel iti pun o intrebare simpla daca ti-ai pune motor cu peste 75 de caluti pe trabi care are rugina in aripi capota aripi spate si in caroserie ? ( skuzati pt intrebarea offtropic)
2 si pt roll-kage o sa pun tot si sa incerc sa fac cumva incit sa intaresk caroseria si sa si ma leg de rollcage cumva sa am o rezistenta mai mare :0....
-
1 angel iti pun o intrebare simpla daca ti-ai pune motor cu peste 75 de caluti pe trabi care are rugina in aripi capota aripi spate si in caroserie ? ( skuzati pt intrebarea offtropic)
2 si pt roll-kage o sa pun tot si sa incerc sa fac cumva incit sa intaresk caroseria si sa si ma leg de rollcage cumva sa am o rezistenta mai mare :0....
Clar nu! De ce as face asa ceva? Sau, de ce as investi intr-o masina care este prea mancata? Fie prima data o refac complet si o tratez fie imi iau una cu caroseria 100% "țapănă" si dupa ma gandesc la motoare si alte chestii.
Inca ceva, daca iti pui motor cu peste 75CP nu o sa il mai poti face road-legal, cel putin la noi in tara. Oricum, multa bafta, daca te tii de el o sa iasa ceva foarte frumos :)
-
PAI VREAU SA O FAC CEVA CALUMEA IDEEA E ca legal nu stiu daca va fii :) akuma asta e :X ce sa fac si eu o sa am numere asa cum are toata lumea ma opreste pe dreapta imi da o amenta al dracu de mare si asta e :) asta pe pt viitor oki gata fara planuri si vise sa ramina in realitate :)
sper sa imi iau niste piese curind sa ma apuc de matritare :).. pt fibra :)... cind o sa iasa produsul finit o sa il postez cu poze daca va mai vrea cineva atunci ceva asemanator o sa incerc sa ii fac :).. mai multe detali atunci
-
mariogalati
am executat 2 trabanturi cabrio , acum am pus la punct 2 frine disc pt trabant 601
-
salutare Mario, pune si tu cateva poze cu realizarile tale la sectiunea "Expozitie Trabant-uri" care o gasesti aici http://traby.ro/forum/index.php/board,17.0.html
fa un topic nou acolo...te asteptam, ca m-ai facut curios :D
-
Salutare tuturor.M-am gandit foarte serios la problema aceasta, si as vrea sa va intreb si pe voi.Motorul de tico, este compatibil cu cariseria Trabycului?Sau daca schimb motorul, trebuie sa schimb si cutia de viteze?
-
Salutare tuturor.M-am gandit foarte serios la problema aceasta, si as vrea sa va intreb si pe voi.Motorul de tico, este compatibil cu cariseria Trabycului?Sau daca schimb motorul, trebuie sa schimb si cutia de viteze?
era cineva din bucuresti..candva..acu vre-o 6-7 ani care a incercat motor de tico si sa lasat pagubas...
iti dai seama ca trebuie sa schimbi tot...inclusiv cutia ca nu se potriveste
daca tot vrei sa te apuci de schimbat, mai degraba cauta motor de vw golf 1 sau 2..merge perfect
exemplu 1100 cmc sau 1400 cmc si incape si cel de 1.6 bine cu ramforsarile de rigoare...
dar..cel mai bine merge cel de 1.1 si 1.3 cum gasesti pe trabi 1.1 original
-
Victor are dreptate. Iar daca astepti putin, s-ar putea sa-ti dau eu tot grupul propulsor de la al meu. Motor+cutie vw 1.1 :D
-
in general , orice motor are loc , se poate monta ,dar cel mai bine e sa fie motorul care iti place si pe care ti-l permiti (bineinteles sa aiba si loc in compartimentul destinat , altii am vaut ca au pus pe spate , iar unu pe youtube are de lada pe fata la trabi si cu cardan la rotile spate , cautati si vedeti)
-
Da rabdare o sa am destula.Momentan mai astept, sa imi fac rost de banuti ca abia m-am angajat.Dupa care imi iau un trabyca dar neaparat vreau sa ai schimb motorul pt ca am amintiri neplacute cu motoarele standard.(daca nu va plictisesc......o sa va zic o mica povestioara.......acum vre-o 8 ani unchiul meu avea trabant si am plecat cu el la munte, toate bune si frumoase.Ajungem la Busteni, facem un gretar ca oamenii, si cand sa ne intoarcem acasa.....la lasat ambielajul) Fratzilor nu va suparati pe mine, sunt indragostit nebuneste de Traby, dar tare mi-e frica sa plec la drum cu motorul standard....Imi cer scuze dak v-am plictisit cu povestioara mea.Si apropo domnule Dinulescu cam cat o sa ma coste grupul motor?
-
Cat sa te coste? Cat de mult! ;D :P Fara numar, fara numar! :o
-
dragosdinulescu, sunt interesat de grup propulsor de trab 1.1 , sa incerc omologare RAR ,PT SCHIMBARE MOTOR la TRABANT 601 cu motor + cutie +suspensie de TRABANT 1,1
ASTEPT UN RASPUNS !
-
Motoarele de vw lupo ,acum nu stiu exact care dar cel putin unul din gama de motorizari de pe el ar incape pe trabi, ma gandeam sa va mai dau o idee pt ca am vazut ca sint destul de asemanatoare dimensiunile compartimentului motor.
-
-
eu cred ca oficial nu va omologa nimeni asa ceva (vr 6) , pe trabi , dar daca sunt bani multi , asa da , mai se trece cu vederea....
-
in Romania nu se va omologa nici peste 50 ani , ca noi suntem mai incuiati la cap..., dar la germani in schimb se poate, daca faci dovada ca poti si opri cu ea si nu ai jocuri la directie si una alta, poti omologa cam orice automobil si nu numai chiar si o masina care o construiesti acasa.
Sunt cateva cerinte in care trebuie sa te incadrezi de ex: lumini, frana, centuri de siguranta , directie, etc...si nu conteaza cum arata masina daca se incadreaza in anumite cerinte.
Sa nu nuitam ca nemtii au pus motoare de Porsche in trabi si circula perfect legal cu ele pe strada.
-
Ce se poate in Germania se poate si in Romania. In materie de legislatie rutiera diferentele intre state sunt mici.
Ca sa omologhezi o masina deosebita trebuie sa te inarmezi cu cunostinte tehnice (trebuie sa realizezi masina incadrindu-te in normele in vigoare dar si sa redactezi un breviar de calcul),cu cunostinte de legislatie (trebuie sa stii cui te adresezi si cum), cu bani (taxele costa citeva mii de euro) si cu rabdare (birocratia e mare si totul dureaza).
In link-ul de mai jos puteti vedea realizarea unui prieten. La baza a fost o Dacia Supernova. Tot proiectul a sarit de 20.000 Euro (masina SH + modificare + omologare) si majoritatea manoperei e proprie (parca a mai angajat un ucenic sa-l ajute).
http://www.topgear.ro/blog/2009/06/de-ce-de-karaso/ (http://www.topgear.ro/blog/2009/06/de-ce-de-karaso/)
-
o pagina de pe un sit , care e buna de vazut , pt. cine are pasarele pe deasupra capului http://twk.lusteenet.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=446fb550da2da
-
:o
Maaaaaama, ce-a reusit omu` ala sa faca! Excelent!
-
Probabil ca a bagat multe mii de Euro. La noi in Romaia nu cred ca va face cineva asa ceva foarte curand ::)
-
Ca idee ar fi foarte sor de montat si un motor de Dnepr ( motocicleta) care are din fabrica transmisie longitudinala prin cardan si diferit de celelalte motoare de motocicleta, are si marsarier.
-
eu ma gandesc la un motor de golf 2, de 1.8 benzina,nu cred sa fie mare diferenta de greutate intre 1.3 si 1.8
-
Motoru' de motocicleta Dnepr sau orice alt sovietic in 4 timpi, nu cred ca intra in discutie... nu am mers cu motor mai prost decat asa ceva. (si am mers cu cateva)
-
@dalcaran ai dreptate motoarele alea te lasa atunci cand ti-e lumea mai draga,am zis de dnepr fiindca e mai iesfin decat sa cumperi modelul original de ''ural'' sau sa nu uitam acelasi motor boxer facut de ''Bmw". Off topic: Am mers si eu ceva vreme cu Dnepr dar sincer,tot mai bun este Mz 125 rt/3
-
la piata de masini din TM cand am fost un nenea a dat pe piese un golf 2....si motorul a spus ca era 4 mil...dar il lasa si la 350 - 380 lei...era de 1.6 motorul...
-
tot e vorba de motor... bugatti veyron este singura masina de serie care are 2 motoare, 2 V8 de 8.200cc fiecare... ideea mea este care... daca s'ar putea pune 2 motare de trabant, la un trabant evident... si ce modificari ar trebuii facute, la cutie.. adaptari?!si un pret estimativ la toate modificarile... ideile imi vin mereu, sunt tanar si visez =)) na, ce s'ai faci!
-
@vladd96
aloo frate ,nu are veyro-nul 2 motoare ...ai inteles tu gresit .E vorba de un singur motor w16,w de la pozitionare cilindrilor si 16 de la numarul acestora .La baza realizarii motorului stau de fapt 2 motoare v8 ...de aici probabil comfuzia ....baga pe google si o sa vezi .Bafta
-
da?!... uite chiaar nu am stiut...imi cer scuze pt greseala... :D
dar ideea mea ramane valabila, daca s'ar putea lega 2 motoare la o singura cutie..?
-
http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Page&op=show&id=1 (http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Page&op=show&id=1)
Dar nu cred ca merita investitia.
-
mai este un trabi la brasov cu 2 motoare , cel de-al 2-lea este tot de trabi , pus in locul banchetei ..4x4 .
Nu reusesc sa dau de cel care a pus motor de tico pe cutia de trabi sa vad cum e facuta flansa si ce modificari a facut la ambreiaj ca tare as vrea sa fac o chestie deasta ,tocmai azi ce vorbeam cu un cunoscut ce are tico (inainte a avut trabi) , are 400.000 km fara sa umble la motor , consum 4 afara , 6 in oras , m-am uitat mai atent la el , este mic , incape perfect, carburator , euro2 ....acum bani sa fie =))
Legat de omologari &co , am intrebat la ARR ,RAR si mi-au zis ca ei nu dau amenzi si sa intreb la politie , am intrebat pe nenea politistu' si mi-a zis sa ma duc la RAR , i-am zis ca vreau sa merg la risc si a zis ca in caz de ma opreste imi ia talonul , fara nici o amenda sau suspendare de permis ,.... :-*
-
Si la itp ce faci cand inspectorul citeste pe cartea de identitate p 65/66b si sub capota vede motorul de tico?
-
Pai va citii p 65/66b pentru ca va fi motorul de trabi sub capota !
Modificarea va fi reversibila ,avand un jug original si unul modificat pentru motorul de tico ...basculele , fuzetele , arcul, cutia raman , doar motorul se schimba ...iar toata treaba ia cateva ore :laughing7: ,aceiasi operatie o faci si daca ramai fara talon ;) , eu zic ca se merita .... acum bani sa fie =))
-
Pai va citii p 65/66b pentru ca va fi motorul de trabi sub capota !
Modificarea va fi reversibila ,avand un jug original si unul modificat pentru motorul de tico ...basculele , fuzetele , arcul, cutia raman , doar motorul se schimba ...iar toata treaba ia cateva ore :laughing7: ,aceiasi operatie o faci si daca ramai fara talon ;) , eu zic ca se merita .... acum bani sa fie =))
Ai pm!
-
Pai va citii p 65/66b pentru ca va fi motorul de trabi sub capota !
Modificarea va fi reversibila ,avand un jug original si unul modificat pentru motorul de tico ...basculele , fuzetele , arcul, cutia raman , doar motorul se schimba ...iar toata treaba ia cateva ore ,aceiasi operatie o faci si daca ramai fara talon , eu zic ca se merita .... acum bani sa fie
Ai pm!
Multumesc mult :-*
-
deci merge!! dar cum a spus alex giani, s'ar putea sa aiba dreptate... nu s'ar merita, si ideea cu motor de tico e interesanta... dar sunt curios daca un motor de motocicleta ar face fata?..
-
pe mine m-a prins fara ITP valabil, mi-a dat amenda si mi-a luat si talonul. gabi, ai reusit sa afli detalii despre trabantul cu motor de tico pana la urma?
-
Eu o sa am itp :P
deci merge!! dar cum a spus alex giani, s'ar putea sa aiba dreptate... nu s'ar merita, si ideea cu motor de tico e interesanta... dar sunt curios daca un motor de motocicleta ar face fata?..
intra frate pe youtube si vezi acolo fiat 126 cu motor de kawasaki parca ...
ai reusit sa afli detalii despre trabantul cu motor de tico pana la urma?
inca putin
-
Ma refer ca nu se merita ce a facut domnul acela,a ingreunat masina iar viteza maxima tot de 120 km/h a ramas.
De momocicleta ar merge un motor de kawasaki hayabusa,dar ar fi de lucrat la transmisie,oricum motorul e exagerat de puternic,nu ca face fata,dar poate dobora si recorduri de viteza.
-
stiu fiatul acela, unul portocaliu si mai era un mini foarte tare!...de facut merge facut, dar la itp care ar fi problemele?
-
Ce intrebari :BangHead: :BangHead: :BangHead: pai ce probleme sa fie cand nu mai apare motorul in fata ci in spate +o transmisie pe lant :BangHead:
-
.... nu sunt cunoscator si sunt curios sa afluu, intreb, daca nu stiu...
-
Apropo intrati pe yutube si scrieti Dacie 4x4 si vedeti ce a iesit..................E mecanic si din Ampoita ,aproape de Alba.
:notworthy: :icon_salut: :wave:
-
Aviz amatorilor (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/1e7fe6219080864.jpg) (http://www.imagebam.com/image/1e7fe6219080864) (http://thumbnails103.imagebam.com/21909/a81c2e219080895.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a81c2e219080895) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/e609d9219080911.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e609d9219080911) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/9b0397219080920.jpg) (http://www.imagebam.com/image/9b0397219080920) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/44c876219080929.jpg) (http://www.imagebam.com/image/44c876219080929) (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/bc219e219080937.jpg) (http://www.imagebam.com/image/bc219e219080937) (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/6f0081219080945.jpg) (http://www.imagebam.com/image/6f0081219080945) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/8e268d219080952.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8e268d219080952) (http://thumbnails103.imagebam.com/21909/14b8a3219080960.jpg) (http://www.imagebam.com/image/14b8a3219080960) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/8399ba219080965.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8399ba219080965) (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/15f3e3219080970.jpg) (http://www.imagebam.com/image/15f3e3219080970)
(http://thumbnails105.imagebam.com/21909/857efe219081542.jpg) (http://www.imagebam.com/image/857efe219081542) (http://thumbnails102.imagebam.com/21909/459252219081570.jpg) (http://www.imagebam.com/image/459252219081570) (http://thumbnails102.imagebam.com/21909/5529c9219081610.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5529c9219081610) (http://thumbnails105.imagebam.com/21909/03c883219081732.jpg) (http://www.imagebam.com/image/03c883219081732) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/30bf32219081892.jpg) (http://www.imagebam.com/image/30bf32219081892) (http://thumbnails105.imagebam.com/21909/97883a219081995.jpg) (http://www.imagebam.com/image/97883a219081995) (http://thumbnails102.imagebam.com/21909/932258219082034.jpg) (http://www.imagebam.com/image/932258219082034) (http://thumbnails105.imagebam.com/21909/950070219082079.jpg) (http://www.imagebam.com/image/950070219082079) (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/7c403b219082124.jpg) (http://www.imagebam.com/image/7c403b219082124) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/0b6333219082166.jpg) (http://www.imagebam.com/image/0b6333219082166) (http://thumbnails102.imagebam.com/21909/544a41219082218.jpg) (http://www.imagebam.com/image/544a41219082218) (http://thumbnails103.imagebam.com/21909/06f33b219082251.jpg) (http://www.imagebam.com/image/06f33b219082251) (http://thumbnails104.imagebam.com/21909/f73fe3219082276.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f73fe3219082276) (http://thumbnails103.imagebam.com/21909/266f1e219082301.jpg) (http://www.imagebam.com/image/266f1e219082301) (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/8f0cfc219082334.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8f0cfc219082334) (http://thumbnails102.imagebam.com/21909/128db0219082368.jpg) (http://www.imagebam.com/image/128db0219082368) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/20c36f219082393.jpg) (http://www.imagebam.com/image/20c36f219082393) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/03166d219082421.jpg) (http://www.imagebam.com/image/03166d219082421) (http://thumbnails102.imagebam.com/21909/61b745219082438.jpg) (http://www.imagebam.com/image/61b745219082438) (http://thumbnails101.imagebam.com/21909/f7e497219082455.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f7e497219082455) (http://thumbnails104.imagebam.com/21909/ce2d4c219082483.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ce2d4c219082483) (http://thumbnails106.imagebam.com/21909/00898b219082514.jpg) (http://www.imagebam.com/image/00898b219082514)
-
aviz amatorilor, dar detalii?
-
mai mult decat atat e detalii ? :icon_scratch: e mura-n gura
-
pentru tine poate o fi, eu nu cunosc motorul asta. daihatsu ? ca nu se prea vede bine ce scrie pe el.
PAi detalii, cine la pus, un link ceva
-
Îi frumos făcut. Nu e chiar aşa de grea modificarea, dacă faci flanşa dintre motor şi cutie de acolo e joacă de copii.
DAR cu atâta putere putea să bage direct cu cutie cu tot...
-
Parerea mea e ca se complica , asa a avut doar de modficat volantul de trabi si a facut flansa (ori a facut-o un meserias) pe cand daca punea cutia trebuiau modificate planetarele si cel mai greu , parerea mea,sa timoneia schimbatorului :) ,desigur avea performante mai bune
-
Pe trabant poate fi montat acel motor de Oltcit de 0.6 in 2 pistoane ? intreb asta pentru ca oltcit are tot racirea pe aer.
Nu stiu daca motorul de pe Oltcit de 0.6 este 2t sau 4t .
Ar mai fi o problema ca motorul oltcit este boxter iar cel de trabant e liniar.
Intreb asta, pentru ca cel de la oltcit are cu aproximativ 10 caluti mai mult decat cel de trabant :D
-
ala este montat in linie , iat pe trabi se pupa mai usor sa fie transversal, plus ca ala de oltcit , consuma de te rupe, si daca se deregleaza carbul, iti va lua cat un buceag pe benzina
-
ala este montat in linie , iat pe trabi se pupa mai usor sa fie transversal, plus ca ala de oltcit , consuma de te rupe, si daca se deregleaza carbul, iti va lua cat un buceag pe benzina
nu prea am inteles prea bine cu linie si transversal
legat de carburator, poti folosi un weber mai mare cu o singura camera si ar echivala cu cel dublu :-?
-
-la carb. da se mai poate schimba (umbla,inlocui), si vazut pe urma ce randament da
-iar cu motorul in linie ,inseamna exact cum este cel de dacie 1400, adica in linie cu lungimea masinii,inclusiv cutia de viteze ,pastreaza la fel ,linia masinii (ca si asezare in compartimentul motor), iar transversal , este cum are supernova motorul si cutia montate ,deci invers (adica transversal). Daca ,compari cel de trabi , spatiul din compartimentul motor, si marimea celui de oltcit , vei vedea ca nu prea da bine, desi nu e nimic imposibil, dar cu modificari mai mari
-
Dar nici nu cred ca intra cel de oltcit fie el si special,motorul e boxer si e mult prea mare si in 2 cilindri fata de unul normal in linie,am avut oltcit club si sincer cu toate ca era un motor racit pe aer era destul de pretentios,iarna porneste destul de greu,datorita conductelor prea lungi de admisie,nu e economic deloc iti ia in jur de 10% in oras iar cel de special nu e mai economic decat club decat cu 1l.
Oricum are tot in jur de 600cmc deci nu e o afacere,legat de carburator stiu ca e foarte dificil de reglat,are ceva legat si de partea electronica mai exact o sonda,performanta motorului raportat la km/h e undeva la 125 ma refer la special deci insimnifiant,cu motorul de trabant pus la pct si o cutie ok,ajungi la 120 fara probleme,si oricum piesele de oltcit sunt din cate stiam pe cale de disparitie mai cu seama de special ,de trabant sincer inca sunt destul de raspandite.
Daca totusi ai bani si nu ai ce face cu ei,cauta un motor de golf 1,polo,dar nu am idee care e treaba cu rar-ul.
-
Se numește longitudinal, nu „în linie”, motorul a cărui arbore cotit este în lungul mașinii... Și cum a spus Remi, cel ce e de-a latul compartimentului motor, îi zice transversal. „În linie” se folosește la blocul motor în funcție de dispunerea cilindrilor. (în linie, în V, boxer, stea etc.)
-
da asa este , sunt termeni asemanatori ,dar diferiti
-
Fratilor intreb si eu ...a fost motor pe oltcit in 2 cilindrii?
eu stiu ca cel mai mic motor cu care a fost echipat oltcitul a fost cu 4 cilindrii de 1000cmc,iar cel in 2 cilindrii a fost pe LASTUN,nu?
-
Ai dreptate Nello,nici eu nu am auzit de olcit cu motor in 2 pistoane !
Asta am gasit pe wikipedia
Special - echipat cu motorul de Visa și LNA, de 652 cm³
Club - echipat cu un motor de 1129 cm cubi și o cutie în 4 trepte
Club 12 TRS - dotat inițal cu un motor de 1200 cm³, dar a fost înlocuit cu un motor de 1299 cm³ și o cutie de viteze în 5 trepte; a fost un automobil destinat exportului în Franța, Olanda, Belgia, Ungaria, Cehoslovacia, Polonia, Iugoslavia, Argentina, Uruguay, Paraguay, Ecuador, Venezuela, Costa Rica, Columbia, Siria, Iordania, Egipt, Turcia, Bulgaria
Club 12 CS - disponibil din 1993, camionetă cu două locuri; motor de 1299 cm³ și o cutie de viteze în 5 trepte, cu rapoarte care favorizează puterea
-
Am citi a cuma pe un forum si cel special are motor in 2 cilindri !
-
Legat de Oltcit si Lastun... Pentru motorul de special au "taiat" motorul de club in doua, practic au taiat carterul si ambielajul (ca oltcitul are ambielaj si nu arbore cotit) in doua pe longitudinal.
Pentru Lastun au taiat acelasi motor de club in doua dar pe transversal si au folosit partea care avea niste anexe, nu mai stiu sigur ce,pompa de ulei sau etc...
Si uite asa dintrun motor au facut trei. un boxer in 4 cilindri,un boxer in 2 cilindri si un 2 in linie (twin)
-
am fost azi cu victor si-al lui trabi la dezmembrari, am masurat, calculat si ne-a dat asa:
dimensiuni motor trabi:
- 64 cm max- inaltime;
- 40 cm max- lattime;
- 42 cm max- adancime.
dimensiuni motor tico:
- 60 cm max- inaltime;
- 39 cm max- lattime;
- 40 cm max- adancime.
dimensiuni motor matiz:
- 70 cm max- inaltime;
- 39 cm max- lattime;
- 42 cm max- adancime.
desi motorul de matiz e mai inalt cu 6 cm, vina o poarta galeria cu corpul de clapeta a injectiei, cred ca exista si cm necesari pentru a nu lovi in capota, asa ca motor de matiz am hotarat sa-mi pun...
-
ahaa ,deci te specializezi pe transplant de cord , sper ca va fi cu tot cu , cutia de viteze ,ca sa lucreze ca si pe caroseria de matiz ,adica foarte bine ,impreuna
-
remi, pt moment zic ca va fi pe cutia de trabi, e mai ieftin asa, dar nu se stie niciodata. oricum, estimez ca va trece cel putin 1-2 ani pana ii va ajunge randul. inaintea lui e o broasca si- o dacie....
-
... cine-mi da si mie schita flansa pentru adaptare motor tico,,, sau matiz...pe cutie trabi.
-
... cine-mi da si mie schita flansa pentru adaptare motor tico,,, sau matiz...pe cutie trabi.
de pe la unguri luate pozele
(http://thumbnails108.imagebam.com/27774/b39f4a277730555.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b39f4a277730555) (http://thumbnails108.imagebam.com/27774/878d68277730563.jpg) (http://www.imagebam.com/image/878d68277730563) (http://thumbnails102.imagebam.com/27774/a1fbb9277730579.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a1fbb9277730579)