Autor Subiect: Motor-Pt-Trabi  (Citit de 32334 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline vladd96

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 318
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #45 : Septembrie 20, 2012, 09:00:19 pm »
stiu fiatul acela, unul portocaliu si mai era un mini foarte tare!...de facut merge facut, dar la itp care ar fi problemele?

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #46 : Septembrie 20, 2012, 09:33:54 pm »
Ce intrebari  :BangHead: :BangHead: :BangHead: pai ce probleme sa fie cand nu mai apare motorul in fata ci in spate +o transmisie pe lant  :BangHead:
Das  auto

0733825596

Offline vladd96

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 318
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #47 : Septembrie 21, 2012, 07:52:12 pm »
.... nu sunt cunoscator si sunt curios sa afluu, intreb, daca nu stiu...

Offline GOTA

  • GOTONEL
  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 397
  • TRAIASCA TRABY
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #48 : Septembrie 22, 2012, 07:48:57 am »
Apropo intrati pe yutube si scrieti Dacie 4x4 si vedeti ce a iesit..................E mecanic si din Ampoita ,aproape de Alba.
    :notworthy: :icon_salut: :wave:
0747065082

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #49 : Noiembrie 07, 2012, 10:57:34 pm »
Aviz amatorilor
Das  auto

0733825596

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 664
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #50 : Noiembrie 07, 2012, 11:04:31 pm »
aviz amatorilor, dar detalii?

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #51 : Noiembrie 07, 2012, 11:11:44 pm »
mai mult decat atat e detalii ?  :icon_scratch: e mura-n gura
Das  auto

0733825596

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 664
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #52 : Noiembrie 07, 2012, 11:32:19 pm »
pentru tine poate o fi, eu nu cunosc motorul asta. daihatsu ? ca nu se prea vede bine ce scrie pe el.
PAi detalii, cine la pus, un link ceva

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #53 : Noiembrie 07, 2012, 11:37:17 pm »
Îi frumos făcut. Nu e chiar aşa de grea modificarea, dacă faci flanşa dintre motor şi cutie de acolo e joacă de copii.
DAR cu atâta putere putea să bage direct cu cutie cu tot...

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #54 : Noiembrie 07, 2012, 11:41:03 pm »
Parerea mea e ca se complica , asa a avut doar de modficat volantul de trabi si a facut flansa  (ori a facut-o un meserias) pe cand daca punea cutia trebuiau modificate planetarele si cel mai greu , parerea mea,sa timoneia schimbatorului   :) ,desigur  avea  performante mai bune
Das  auto

0733825596

Offline tiby2006

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 11
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #55 : Februarie 21, 2013, 09:28:27 pm »
Pe trabant poate fi montat acel motor de Oltcit de 0.6 in 2 pistoane ? intreb asta pentru ca oltcit are tot racirea pe aer.
Nu stiu daca motorul de pe Oltcit de 0.6 este 2t sau 4t .
Ar mai fi o problema ca motorul oltcit este boxter iar cel de trabant e liniar.

Intreb asta, pentru ca cel de la oltcit are cu aproximativ 10 caluti mai mult decat cel de trabant :D
Low Tiby
TEL         +(4) 0740 699 904 (ORANGE)
Email   tibylow@Gmail.com
FaceBook http://www.facebook.com/lowtbraila

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #56 : Februarie 21, 2013, 09:50:21 pm »
ala este montat in linie , iat pe trabi se pupa mai usor sa fie transversal, plus ca ala de oltcit , consuma de te rupe, si daca se deregleaza carbul, iti va lua cat un buceag pe benzina
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline tiby2006

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 11
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #57 : Februarie 21, 2013, 10:17:11 pm »
ala este montat in linie , iat pe trabi se pupa mai usor sa fie transversal, plus ca ala de oltcit , consuma de te rupe, si daca se deregleaza carbul, iti va lua cat un buceag pe benzina
nu prea am inteles prea bine cu linie si transversal
legat de carburator, poti folosi un weber mai mare cu o singura camera si ar echivala cu cel dublu :-?
Low Tiby
TEL         +(4) 0740 699 904 (ORANGE)
Email   tibylow@Gmail.com
FaceBook http://www.facebook.com/lowtbraila

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #58 : Februarie 22, 2013, 04:26:11 am »
-la carb. da se mai poate schimba (umbla,inlocui), si vazut pe urma ce randament da
-iar cu motorul in linie ,inseamna exact cum este cel de dacie 1400, adica in linie cu lungimea masinii,inclusiv cutia de viteze ,pastreaza la fel ,linia masinii (ca si asezare in compartimentul motor), iar transversal , este cum are supernova motorul si cutia montate ,deci invers (adica transversal). Daca ,compari cel de trabi , spatiul din compartimentul motor, si marimea celui de oltcit , vei vedea ca nu prea da bine, desi nu e nimic imposibil, dar cu modificari mai mari
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: Motor-Pt-Trabi
« Răspuns #59 : Februarie 22, 2013, 08:09:51 am »
Dar nici nu cred ca intra cel de oltcit fie el si special,motorul e boxer si e mult prea mare si in 2 cilindri fata de unul normal in linie,am avut oltcit club si sincer cu toate ca era un motor racit pe aer era destul de pretentios,iarna porneste destul de greu,datorita conductelor prea lungi de admisie,nu e economic deloc iti ia in jur de 10% in oras iar cel de special nu e mai economic decat club decat cu 1l.
Oricum are tot in jur de 600cmc deci nu e o afacere,legat de carburator stiu ca e foarte dificil de reglat,are ceva legat si de partea electronica mai exact o sonda,performanta motorului raportat la km/h e undeva la 125 ma refer la special deci insimnifiant,cu motorul de trabant pus la pct si o cutie ok,ajungi la 120 fara probleme,si oricum piesele de oltcit sunt din cate stiam pe cale de disparitie  mai cu seama de special ,de trabant sincer inca sunt destul de raspandite.
Daca totusi ai bani si nu ai ce face cu ei,cauta un motor de golf 1,polo,dar nu am idee care e treaba cu rar-ul.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”