..ba nu e greu deloc pentru cineva ,,tehnic''...
-adica: montarea se face ca la ORICE masina... este montat unul pe un broscan-- cel bleu cu aripi ,,la tabla''( adica nevopsite..) si lacuite al lui Komissar ( tipu' ala mai inalt ca mine..) si care circula NUMAI pe GPL. -de vre'un an...
-modificari- pompa recirculare apa calda- pentru plamanul de decomprimare... o serpentina din cupru prin toba, pentru incalzit apa.. dar se poate si prin termosifonare...
-urmeaza sa-mi pun si eu, am instalatia, toata, inclusiv pompa de apa... la montaj oscilez intre un carb de Nova fost cu gpl sau ,,ceva'' ca sa pot folosi ambele carburi ale masinii....
.ca sa nu mai zic ca exista un alt amic din timisoara, tot cu camper, portocaliu, care-si face vacantele prin ioropa cu gpl.. si are motor de 1,6!!!!
pacat ca nu putem pune gpl si la astea mici ale noastre...
lat-edit..ce ... omologare??? pai ce, tu sau altul alergi la rar sa-ti treaca motorul in acte, daca-l schimbi, cat il repari p'ala al ei??? nu, mergi asa.. ca nu mai se verifica decat la itp sau la rar, cu cartea in mana..in rest...e piesa de schimb...deci, fara omologare nu merge masina??