usor de zis, mai (foarte) greu de facut de cineva cu putina experienta, spre deloc...
daca e si antitalent pe partea de geometrie in spatiu, indoit table, chituit, finisat, etc...e "perfect"
nu-i vorba, tot ce a scris @alex giani e corect, si asa ar fi cel mai bine de facut.....
cu observatia ca invertorul ala ar trebui sa fie MIG, ca sudura cu electrodul la tabla, mai greu...
iar tabla galvanizata, pe langa ca se sudeaza extrem de prost, mai degaja si fum toxic...
iar daca e MIG, pretul e de la 900 lei in sus (cele chinezesti de pe olx), plus butelia de CO2 de la 300 lei cea de 10 litri, plus sarma de sudura 60 lei/rola 5 kg, plus manusi, masca, etc etc (daca nu le ai deja, se aduna cate un pic..)
tablele pe caroserie se sudeaza in puncte (la 7-8 cm distanta la elementele lungi-praguri de ex), nu cordon...
ar mai trebui un abkant, chiar si manufacturat in garaj, pentru indoiturile in unghiuri drepte...
inainte de a te apuca sa tai elementele de structura (praguri, contrapraguri, etc) trebuiesc sudate bride care sa mentina restul caroseriei in pozitia initiala dupa ce se indeparteaza pragul, de ex, ca atunci cand asezi pragul nou sa ai certitudinea ca e fix in aceeasi pozitie ca cel original
altfel caroseria se deformeaza si o sa ai surpriza ca uzeaza anvelopele neuniform sau trage intr-o parte, desi are geometria directiei facuta...
si ar mai fi...
multe....
spuneti-i omului toate astea, ca sa stie in ce se baga....
PS
la una din intalnirile de la Buftea, am discutat cu un domn (spre rusinea mea, nu am retinut numele si nici nu am pastrat cartea de vizita) care avea o firma de tractari auto si un service si spunea ca se ocupa inclusiv cu tinichigeria la masinile vechi. eram interesat pentru ca inca aveam Barkasul si erau cateva chestii de facut la el...
nu am tinut legatura totusi....
am retinut ca era din zona Dragomiresti, langa Bucuresti
daca cineva cunoaste aceasta persoana, poate il ajutam pe colegul nostru