Autor Subiect: Reconditionare amortizoare  (Citit de 11282 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Reconditionare amortizoare
« : Aprilie 06, 2014, 03:18:32 pm »
Am gasit un material interesant.

Cine vrea (din Bucuresti) sa reconditioneze asa ceva, ii dau ulei de transformator.

"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #1 : Aprilie 06, 2014, 10:27:43 pm »
oare ce ulei ar trebui sa folosesc ca sa intaresc un pic amortizoarele???:)
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #2 : Aprilie 06, 2014, 10:32:13 pm »
Ulei mai vascos. Cred ca este bun cel de servodirectii.
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #3 : Aprilie 06, 2014, 10:37:35 pm »
sau 15w40???:)
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #4 : Aprilie 06, 2014, 10:42:00 pm »
depinde cât de mult vrei să le întărești, un pic mai tare decât cel original 10w40, mult mai tare decât cel original 70w80 (asta nu prea se poate folosi pe stradă)

Offline horatiu601

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 967
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #5 : Aprilie 06, 2014, 10:57:56 pm »
buuun:) 70w80:)...mi se pare ca ATF ul este 70w80
trabantul nu este o masina,este un stil de viata!! :)

Offline Hunor

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 953
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #6 : Aprilie 06, 2014, 11:05:29 pm »
ulei de cutie de viteze ;) dar acolo va trebui să întărești un pic și arcurile

Offline soare doinel

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 371
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #7 : August 19, 2014, 07:18:22 am »
Stie cineva ,amortizoarele de tipul nou se pot reconditiona? :icon_rr:

Offline negoita2405

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 350
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #8 : August 19, 2014, 08:48:07 am »
Da,se pot reconditiona daca le poti desface.
tel.0766415085        Y!m negoita2405@yahoo.com

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #9 : August 19, 2014, 11:07:41 am »
în București sunt mai multe ateliere care fac asta. 100 ron\bucata, cu garanție.

eu am avut 2 amortizoare scurse, iar unul dintre ele avea tija ruptă. am dat pe recondiționat (schimbat oringuri de etanșare, ulei, etc) și făcut altă tijă la strung 240 ron. cam ăsta e prețul.

se poate face și acasă, dar dacă doar se schimbă\completează uleiul, fără să se ia în seamă garnituri sau ce mai e pe acolo se face cam degeaba operațiunea.
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline soare doinel

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 371
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #10 : August 19, 2014, 09:33:57 pm »
Sa traiesti boierasule ,daca i-mi dai si un numar de telefon de la atelierul ala ,ma rog penru sanatatea lu matale :icon_rr:

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #11 : August 20, 2014, 11:56:50 am »
Sa traiesti boierasule ,daca i-mi dai si un numar de telefon de la atelierul ala ,ma rog penru sanatatea lu matale :icon_rr:
0763.353.845
0763.119.228
atelierul este în zona autogării filaret.
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2398081&d=1334236577

ca operațiuni, se pot recondiționa cât mai aproape de original ca duritate, se pot face foarte dure, se pot scurta tijele și cam orice alte idei nebune. pentru detalii de preț exact etc. se discută la telefon.
spor la treabă !
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline soare doinel

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 371
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #12 : August 20, 2014, 05:55:21 pm »
Merci bongule,raman dator.Am ceva cunostinte de mecanica si multa experienta in ale trabantelii  :icon_rr:

Offline vidicanpetru

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 281
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #13 : Iulie 12, 2020, 06:00:50 pm »
Aveam un amortizor-spate defect(Trabant combi). L-am scos de pe mașină și... surpriză - era capsat(deci nedemontabil) spre deosebire de cele de la Trabant limuzină care sunt demontabile. Având un cilindru exterior de limuzină, urma să folosesc doar componentele așa că am tăiat cilindrul exterior și... din nou surpriză - avea filet pe interior, deci puteam să-i pun un capac filetat pe care-l aveam. Până la urmă am reușit recondiționarea(înlocuit segmentul de pe piston care era sfărâmat și simeringul) dar am compromis cilindrul exterior. 

Offline vidicanpetru

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 281
Re: Reconditionare amortizoare
« Răspuns #14 : Iulie 13, 2020, 08:21:31 pm »
Știe cineva dacă amortizoarele-spate originale, de la Trabant combi, sunt capsate ?
Pun această întrebare deoarece azi am demontat al doilea amortizor(tot capsat) și, studiindu-l mai atent, am ajuns la concluzia că ambele au fost recondiționate, acesta fiind motivul pentru care erau capsate.
Argumente: - ulei foarte vâscos;
                  - tija pistonului, polizată la capătul superior pentru a intra mai ușor simeringul;
                  - simering neincripționat(diametru interior, diametru exterior, înălțime);
                  - simeringul celuilalt amortizor avea inscripționat 12x24x7 deși tija pistonului are diametrul de 14 mm(aspect pe care nu l-am băgat în seamă când l-am demontat).