Autor Subiect: Certificat de vehicul istoric  (Citit de 11531 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #15 : Februarie 11, 2016, 09:40:45 pm »
Mai mare daraua decat face ocaua,nu imi platesc ninimele taxe dar ma duc sa ii satur pe aia le RM cu sute de euro si sa mai umblu dupa balariile si figurile lor.Fiecare acum face cum stie mai bn.


Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #16 : Februarie 12, 2016, 09:39:59 am »
Taxa anuala la Retromobil este 30 de Euro (cat o rovinieta) si sa participi la doua evenimente in orasul tau nu cred ca este o problema, mergi chiar de placere. Plus ca repet, multi dintre noi nu avem numai o masina. Eu am trei masini si o moto, din care doua sunt deja atestate. Urmeaza in urmatorii doi ani si restul. Concluzia este ca voi face o foarte mare economie, plus ca este si o placere sa merg alaturi de colegi cu aceeasi pasiune.
@Pater. Au scumpit astia asigurarile, iar de anul acesta sar si eu de 500 de lei la trabi...si am doua  :(

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #17 : Februarie 12, 2016, 02:29:55 pm »
eu am mai vorbit cu Vio si stiam preturile la retromobil. nici nu m-am sinchisit sa va contrazic (vezi bong sau alex), ca omu' mi-a zis concret, punctual, ce si cum. asadar...

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #18 : Februarie 12, 2016, 05:09:16 pm »
păi normal că sunt gică-contra, atâta timp cât modificările ulterioare aduse vehiculului te încadrează la fals și uz de fals și cu toții știm că nu pot să mă abțin să nu târșâi mașinile de asfalt și să nu le pun niște roți frumoase  :headbang:

în continuare nu mi se par costuri mari să ții pe șosea așa ceva, deși nu am doar o mașină nu pot să zic că-mi destabilizează bugetul, dar fiecare știe cât câștigă și cât își permite să spargă pe fiare. îmi mențin părerea că e o pierdere de timp și o complicație inutilă, desigur, din punctul meu de vedere. desigur, punctul meu de vedere e întărit de faptul că meseria nu-mi permite să apar la paradele retromobil pentru că ar însemna să-mi rup din weekend-uri făcând ceva ce nu-mi face plăcere cu oameni care au alte viziuni asupra automobilelor decât mine.

cu toate astea, dacă-mi permiteam un „General Lee”, cum îmi doresc încă din copilărie, eram cel mai bun prieten cu ei și eram grămadă, că totuși, nu-mi permit impozitul pentru un motor de 7.2
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #19 : Februarie 13, 2016, 09:30:54 am »
Absolut normal sa nu te incadrezi, daca nu iti plac masinile clasice. Toti de aici suntem niste ''clasici in viata'', ne place sa socializam si nu avem probleme sa admiram masini tunate facute de oameni cu alte viziuni decat ale noastre  ;)
P.S. Nu am vrut sa-l dau niciodata ex. pe Liviu, dar pana si el incearca sa-si tina conserva cat mai originala  =))

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #20 : Februarie 13, 2016, 12:25:19 pm »
adaug la ce a zis viorel , cateodata chiar mai originala decat a fost fabricata   :D
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
Re: Certificat de vehicul istoric
« Răspuns #21 : Februarie 14, 2016, 10:28:24 pm »
..acu' vazui ce  barfiti voi aciulea... :toothy4:  ma, voi ma spionati, a? ;D
Da, dacia din ''71 o sa fie toata cum era atunci, parbriz+ geamuri cu anul ''71, faruri Cibie, semnale, stoape Seima, volan paris, alternator Motorola, laba de urs, buson ulei Elf, bord Jaeger, contact Neiman, ornamente, tot-tot.
Break-ul din ''75- cam tot asa, are si planetare Glentzer...
La volvo din ''68 nu am ce schimba. E cum era din fabrica. :glasses9:
Busul T2B e aproape nemodificat, camper, dar tot trebuie sa-i fac ceva la motor. Vreau sa aiba un waser-boxer cu doua carburi, nu cu unul, cum e la motorul DG, de 1,9.
,,decat'' la trabant pun bi-turbo. :toothy4:

Insa, vorba poetului, ,,Despre partea închinării însă, Doamne, să ne ierţi'' la faza cu RCR..  nu stiu ce-o sa fie.. sa traim noi pana atunci.. :glasses9:

..zic si io..
popandau de trabante