Salutare!
Eu fiind mebru pe acest site din 2016,a venit vremea sa-mi prezint mandria.L-am cumparat din Gaesti in noiembrie 2016.Iata povestea completa acestui Trabant.
Aparent a fost adus din Ungaria in 1994 si a fost condus pana in 2003 cand propietarul a decedat.A fost cumparat,mai tarziu,de un om care l-a desfacut,vopsit si ,,reparat''.Acel om l-a vandut unui prieten,iar de la acest prieten am cumparat Trabantul.Cand l-am luat mergeau numai farurile si pornea motorul.In a doua zi i-am facut niste poze si le-am aratat Gusterului care a avut dureri de cap cand a vazut panoul cu sigurante si ce era in jurul lui.Apoi au venit doi trabantisti,Remi si Liviu RATB,sa vada masina.
Mai tarziu,la sfarsitul lui noiembrie a venit Liviu RATB si l-a pus pe picioare,i-a schimbat o bobina,i-a facut stergatoarele,avaria,semnalizatorul,claxonul si mai tarziu franele.Asa ca am luat ITP-ul,dar cu putin ajutor la frane
.Cand am mers cu masina se auzea un huruit ingrozitor,mai tarziu am aflat ca era de la rulmenti,dupa viteza de 40 km/h nu te puteai intelege cu persoana de langa tine.Cand am plecat la primul drum sa punem benzina am ramas in drum pe un deal din cauza faptului ca mai erau 7l in rezervor deoarece rezerva era si inca este infundata.La inceputul lui 2017 l-am inmatriculat si am aflat ca circulam cu o masina radiata din circulatie,deoarece avea talon vechi.In martie s-a pus problema zgomotului mentionat mai devreme.Tata sustinea ca este din cutia de viteze,Remi zicea la fel,iar Liviu zicea ca e ori de la cauciucurile de iarna ori de la rulmenti.In final Dna.Voicu de la magazinul de piese ne-a recomandat un mecanic bun,Dl.Andronic,care a venit,a facut un scurt test-drive si a zis ca este clar de la rulmenti.A doua zi a venit si-a schimbat impreuna cu sabotii de frana si a uns caseta de directie care era uscata complet.Parca era alta masina dupa ce am schimbat rulmentii.Masina a circulat foarte bine,in vara a venit Liviu si i-a pus aprindere electronica.In timpul verii mergeam in fiecare duminica cu el la tara si inapoi (aprox 70 km dus-intors),consuma aproximativ 5-6l/100km circuland la viteza de 70 km/h.In septembrie 2017 am avut probleme cu ea,cand eram pe drum masina pur si simplu nu se mai alimenta si se oprea in mers,intr-un final am ajuns acasa cu el si l-am sunat pe Liviu sa vina sa se uite la el.Filtrul din paharutul de sub rezervor era cazut si se adunase multa mizerie,am legat filtrul cu o sarma ca sa stea in loc dar nu a rezolvat problema,asa ca Liviu a schimbat carburatorul.Asta tot nu a rezolvat problema.La sfarsitul lui septembrie i-am cumparat un esapament nou si l-am montat cu ajutorul unui prieten de familie.La inceputul lui octombrie a venit Dl.Andronic si a schimbat bucsile si a curatat si reglat carburatorul.De atunci masina nu a mai avut nici o problema,a pornit de fiecare data la prima cheie (chiar si la -13 grade C).Am participat cu ea la Intalnirea Trabantistilor din 2017 si 2018 din Parcul Lumea Copiilor.
Aceasta a fost povestea completa a Trabantului B 206 DDR.Iata cateva poze facute astazi 15.04.2018:http://ibb.co/iX2aWn
http://ibb.co/hytScShttp://ibb.co/eRt4P7http://ibb.co/ewnW47http://ibb.co/mP6fxShttp://ibb.co/dB7yj7http://ibb.co/kGGDHShttp://ibb.co/bJgPP7http://ibb.co/ek40xShttp://ibb.co/mM57cShttp://ibb.co/eRyhBnhttp://ibb.co/nRu0xShttp://ibb.co/kFZYHShttp://ibb.co/fsGPP7http://ibb.co/nDsaWnhttp://ibb.co/fQS9rn