Autor Subiect: Posibilitatea si metodele de identificare ale unui ambielaj in curs de calare  (Citit de 15392 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline madalyn1994

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 237
salut,am desfacut si eu azi chiuloasele si am observat ca am un joc la pistoane stanga dreapta in jur de 2cm,dar sus jos nu au.din cate am citit nu e o problema.credeti ca un ambielaj cu vreo 10000 km s-ar putea duce.am gasit astazi foaia de la motor si a avut garantie din 2004 pana in 2007,dar nu scrie unde e facut.am sa caut un alt motor de rezerva pentru orice eventualitate,dar la mine nu zona nu prea mai sunt trabi. ;D
0743926572

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Daca ai reusit sa misti pistoanele stanga/dreapta, inseamna ca ai dat jos cilindrii. Este normal jocul acela ;)

Offline madalyn1994

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 237
deci cand ar fi pe "moarte" s-ar depune culoare argintie pe buj ???ii si incep sa se auda zgomote ciudate,sper sa nu am probleme cu el anul acesta.
0743926572

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
madaline ... ti-am explicat la tel foarte in detaliu etapele teoretice ale blocarii unui ambelaj de traby. nu imi dau seama DE CE ai desfacut motorul/cilindrii ? sa te uiti dupa CE? sa rezolvi CE? ca tie iti lipseste backgroundul de info ... deci nu ai cum sa depistezi o problema.  :tongue2: O sa te vad la montarea pistoanelor la loc. Si iara te apuci de bagat intrebari p'aci aiuristice. De ce te-a mancat in  :pottytrain5: ? ... ... ... si e miri ca nimeni nu mai vrea sa iti raspunda la intrebari  :BangHead:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline madalyn1994

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 237
le-am montat la loc cei drept mai incet si cu putina rabdare si merge :blob7:
0743926572

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
   Jocul la ambielaj il verifici cu motoru' pe masina si nu desfaci nimic de pe el... Misti nitel de suflanta si iti dai seama de jocul sus/jos al bielelor pe manetoane... Deci nu tre sa desfaci motoru de fiecare data cand ti se pare ceva ciudat... O sa iti dai seama de la suflanta daca faci des testul cum se uzeaza in timp... Eventual gasesti doua trabanturi... cand mai ne intalnim noi si le verifici la alea (unul cu ambielajul uzat si unul cu ambielajul nou) si iti dai seama cam pe unde esti tu... Cel mai simplu. Plus ca pe masura ce-l uzezi o sa-ti dai seama ca e pe duca numa dupa cum merge masina... la 10.000 km nu ar trebui sa te sperii decat daca e reconditionat HU si daca i-ai dat in gusa non stop... Dar cum ziceai... n-ai joc sus jos...
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Zilele trecute, venind de la mare, fara nici un semn, s-a blocat ambielajul pe autostrada. Dupa distractia cu platforma pana acasa, am desfacut motorul si pun doua poze cu ''minunea'':



Un lucru interesant, este ca era uscat in dreptul bielei cu pricina. Oare de ce nu a mai ajuns ulei?
« Ultima Modificare: August 02, 2016, 12:04:22 pm de Viorel Balmez »

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Pentru statistica, ambielajul a fost unul reconditionat de Dl. Vasile Dan (cei mai vechi dintre noi il stiu, ultima data l-am vazut acum 7-8 ani si datorita varstei nu mai reconditiona ambielaje) si a tinut fix 20000 Km. Ca ulei de amestec, pe toata perioada, a fost L150 (300 gr./10 L).

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Ciudat este ca nu a dat nici un semn pe drum.
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
bai asta, nu baga cu sperietii dupa mine, ca am inainte un drum de 1200km!!!  :| gen iasi-vama veche, apoi la bucuresti si inapoi la moldova!  si n-am ambielaj la mine...

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 463
  • popandau
O prima chestie pe care o suxpectez e ca s'au blocat segmentii- si a ramas ,,decat'' cu  depresiunea de la piston. :glasses9:
Nefiind ungere- sau fiind slaba, s'a incins si.. s'a topit la colivie. :glasses9:
..asa ca ,,bai asta'' a descris bine situatia, adica mergand bine-mersi, biela se blocheaza- daca nu stii cum e compresia la cilindri. :glasses9:
Un om destept- la o cursa d'asta   ,,in afara'' e prevazator si-si cara o piesa-doua (o bobina, o aprindere, un ambielaj.. dinastea consumabile).
..Cel mai corect e sa se mearga lejer, cu un 60 la ora.. :glasses9:
popandau de trabante

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
am 520 km pana la mare... cu 70-75 la ora mi se-albeste barba; cu 60... nici nu mai zic! Dumnezeu cu mila! o cruce mare la plecare si aia e! (aprindere am, de ambele feluri, o bobina, bujii, trusa de scule... ambielaj si-asa nu stiu daca sa iau, ca nu stiu precis ce tip am...)

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 848
Drum bun maine !
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Mai oameni buni, nu o luați în nume de rău replică mea, dar nu mai puneți uleiuri petarde gen l150, nu se mai face uleiu cu simt cum se făcea cândva. Si eu plec la drum cu trusa scule, o bujie o aprindere etc, dar folosesc numai ulei ceva mai bun, ori hexol ori arol. Uleiul este foarte important, dacă e bun si se amesteca bine cu benzina, în cel mai rău scenariu cat de cat tot va lubrifia, dar dacă e "malos" si după ce se termina agitația se depune / decantează, atunci adio si nu am cuvinte

Offline soare doinel

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 371
Saptamana trecuta  am plecat la frate-miu ,la vreo 20 de km si la iesire din Campina a inceput sa se auda un tacanit,nevasta-mea imi zice ;da-i inainte ca nu-i decat '' ala " de la volan ,la intoarcere cand sa urc in oras a crapat belitu exact in varful pantei,l-am oprit ?Nu ,am zis ca mai am 3 km pana acasa si -l duc incetisor ,atunci cand mai aveam 300 de metri de casa si-a dat obstescul sfarsit,l-am luat la umar ca pe rucsac si l-am dus acasa .Am facut o socoteala  fix 8700 km m-a tinut ambielajul reconditionat aici pe melegurile noastre ,acuma nu mai pot da vina pe aia de la vest asa ca ;daca i-ai pus benzina buna ,i-ai pus ulei bun ,i-ai pus metabond ,sau ce mai vreti voi ,si totusi a crapat ,mai ramane ceva de pus....foc,focul  il va purifica  si  apoi o se reincarneaze in LAMBORGHINI... :toothy4:In alta ordine de idei nu-mi recomandati sa merg cu 60 la ora,da ce io am scuter?