Asa.... ca povestea cu intrerupatorul de frana nu s-a terminat.Am aflat pe pielea me ce se intampla daca nu montezi un releu:
In cazul meu nu s-au ars contactele intrerupatorului, s-a topit intrerupatorul cu totu'! (ma gandesc ca e d'ala ''eftin'' de Dacie, poate unul mai scump tine) Am avut o zi in care am stat mult cu piciorul pe frana si implicit a trecut mult timp curent prin intrerupator, iar acesta s-a incins destul de tare.Locul in care s-a topit este punctul unde vine prins piesa metalica care face contact pe intrerupator, se topise in asa fel incat statea foarte stramb si nu mai facea contact cum trebuie.Ulterior, dupa ce m-am jucat cu el putin s-a rupt de tot.
Desigur ca am facut poze:
Aici se vede cat de stramb statea piesa care facea contact.
Interiorul intrerupatorului, unde sunt niste urme
Cateva zile mai tarziu am dat o fuga pana la un electrician ca sa imi monteze releul (eu pur si simplu nu am fost in stare), asta a fost acum aproape o luna si nu am avut probleme de atunci.
Releul:
Apropo... cum se numeste ''chestia'' aia galbena?
Acum, vreau ajut si eu cum pot pe cei care vor sa faca chestia asta cu intrerupatorul si releul. O sa incerc sa va spun cum vin firele pe releu:
La 86 vine un fir de masa luat de pe caroserie care la mine e maro si subtire, la 85 vine firul maro gros (care se duce la intrerupator), la 87 e pus firul rosu cu negru si la pinul 30 vine firul rosu cu galben.Dar vedeti in poza de mai sus ca pe firul rosu cu galben e ''chestia'' aia galbena care are o lama inauntru si care a taiat in firul rosu cu galben cat si in firul albastru care e pus acolo si pleaca spre intrerupator.