Autor Subiect: Sa ma prezint !  (Citit de 8179 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline lastunul

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 10
Sa ma prezint !
« : Ianuarie 18, 2010, 10:15:21 am »
Bine v-am gasit!
Numele meu este Mihai si sunt din Bucuresti. Imi plac masinile mici de productie comunista. Detin 2 masini un Lastun Dacia 500 an fab. 1990 si Skoda Fabia 2007.

Lastunul il am din 1997 reconditionat  total din bara in bara de mine. In viitor as dorii sa cumpar si un  Trabi.  ][URL=http://www.99poze.ro/Dacia_500_Lastun/1/] [/url]

Va multumesc!


Offline Kyd

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 364
  • Burn Your Rubber Not You Soul
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #1 : Ianuarie 18, 2010, 10:58:25 am »
 Salut.
 Bine ai venit pe forum si pe viitor te asteptam sa achizitionezi un trabi,e mare diferenta intre el si Dacie,defapt e incomparabil un motor in 2T cu un in 4 timpi,asta ii farmecu la trabi si designu neschimbat de atata timp.
 Vezi ca au baieti pe forum trabicuri frumoase de vanzare la preturi rezonabile si sunt cele mai intretinute de trabantisti ca toti is iubesc masinile.
 Respect!!!
Burn Your Rubber Not You Soul
..................................................
0726326598.................................................. [url=ht

Offline Andreiu

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 94
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #2 : Ianuarie 18, 2010, 01:28:58 pm »
Salut! Felicitari, masina arata superb! Te-am vazut cumva la tv la un interviu (era un lastun rosu cu alarma inchidere,...diverse imbunatatiri si frumos foc) ?

Toata stima!

Offline lastunul

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 10
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #3 : Ianuarie 18, 2010, 01:38:42 pm »

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #4 : Ianuarie 18, 2010, 04:58:23 pm »
Salutare Lastunul :)
felicitari pentru munca depusa la restaurarea acestei masini. Am tot vazut masini de acestea, dar nu am avut ocazia sa le pot privi asa de "aproape". Imi pare bine ca ai venit pe forumul nostru si ne-ai impartasit si noua pasiunea ta. Din cate stiu, parca cutie de viteze de la lastun e de trabant? sau ma insel...asa parca citisem undeva...
oricum..frumoasa masinuta..felicitari :)

p.s. am creat o sectiune speciala pentru voi, cei cu frati/surori ai trabantului, cine stie...poate gasesti mai multi si veniti pe aici :)
p.p.s ti-am mutat eu aici topicul tau de prezentare :)

Offline lastunul

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 10
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #5 : Ianuarie 18, 2010, 05:24:04 pm »
Cutia de viteze de la lastun ecte 100% copiata dupa  trabant. Unii au montat pe Lastun cutie de viteze de tradant cu o flasa adecvata. Calitatea de realizare a cutiei facuta de romani, defectarea si tot felul de probleme au dus la schimbarea ei. Apropo!!! Rapoartele de transmisie la cutie de trabant le stie cineva?

La Lastun sunt urmatoarele:

Bafta! ;D

___________________________________________________________________________________________________
Editat de victor
Motiv: imaginile se incarca de pe imagebam.com citeste aici inainte de a posta imagini http://traby.ro/forum/index.php/topic,23.0.html
___________________________________________________________________________________________________
« Ultima Modificare: Ianuarie 18, 2010, 05:29:16 pm de victor »

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #6 : Ianuarie 18, 2010, 05:52:16 pm »
!!! SERVUS BUBURUZA !!! Bine ai venit pe la noi prin ograda.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #7 : Ianuarie 18, 2010, 06:06:29 pm »
 Rapoartele cutiei de viteze G 50 S, montata pe Trabant, transcrise din cartea de reparatii:
 Vit I: 4.08-12/49
 Vit. II: 2.32-19/44
 Vit. III: 1.52-25/38
 Vit. IV: 1.03-30/31 (din 1974 incolo: 1.03-29/32)
 Mers inapoi: 3.83
P.S. Precizez ca nu cunosc ce semnificatia cifrelor astea sau cum trebuie intelese  :-[, eu doar copiindu-le din manual.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #8 : Ianuarie 18, 2010, 07:30:02 pm »
O sa incerc sa uploadez oarece' INFO despre pasarea asta romaneasca. tehnic ... etc. Ne pare bine cand vedem un om care pune atata pasiune (si desigur bani).
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline lastunul

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 10
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #9 : Ianuarie 19, 2010, 12:53:16 pm »

Free Image Hosting by ImageBam.com

Poza cu raportele cutiei de Lastun din manualul de utilizare

Dupa calculele mele rezulta o diferenta foarte mica doar la viteza aI-a (plecarea de pe loc), cred ca este normala din cauza dimensiunulor  rotilor la Lastun sunt pe R12 iar trabi R13.


Trabant
Vit I: 4.08-12/49
 Vit. II: 2.32-19/44
 Vit. III: 1.52-25/38
 Vit. IV: 1.03-30/31 (din 1974 incolo: 1.03-29/32)
 Mers inapoi: 3.83

Lastun
Vit I: 3.66-12/44
 Vit. II: 2.26-19/43
 Vit. III: 1.48-25/37
 Vit. IV: 1.03-28/29
 Mers inapoi: 3.08
« Ultima Modificare: Ianuarie 19, 2010, 01:12:20 pm de victor »

Offline TRABANTUS1972

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 416
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #10 : August 09, 2010, 09:33:29 am »
De-a lungul timpului am avut si eu 2 Lastunuri, unul dintre ele luat de la cineva care il cumparase de la vestitul Iustin Capra, OM si ROMAN cu majuscule!!! Era un verde metalizat foarte lucios, arata ca o bomboana fondanta!!
Printre inovatiile pe care i le adusese, inlocuise suportii de prindere ai motorului, care se tot rupeau din cauza vibratiilor, cu niste arcuri mici dar foarte rezistente, care preluau toate socurile si in cei 2 ani cat am tinut-o nu am mai avut niciodata probleme!
Ii mai facuse si un orificiu in partea superioara a cutiei de viteze prin care puteai completa uleiul, alte jiglere si una peste alta masinuta a fost o surpriza placuta vis a vis de fiabilitate in cei 2 ani! Tin minte si ceva de pivoti de Dacie dar nu mai imi aduc aminte amanunte, cele catev apiese specifice fiind atunci(acum cred ca si mai si...) foarte greu de gasit!!

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #11 : August 11, 2010, 10:25:16 pm »
am citit ce dimensiune are roata la lastun , r 12 e destul de mica , si vreau sa zic , ca aici in uk , m-am uitat la un mini (cum avea mr. bean), si scria la dimensiunea jantei r 10 , parca e de roaba , deci mult mai mica decat la lastun , si merg astia cu ele cu 100 pe ora de le sar pistoanele prin capota , mai au astia o masina pe trei roti ii spune Reliant , mosii fiind cei mai vrecventi vazuti la volanul lor, nu mai zic de masini din anii 30-40-50 , care merg normal , ca orice masina de ultimul tip, lustruite si bibilite, altele chiar cu spite la roti, din lemn, aici nu conteaza marca sau vechimea , daca , corespund tehnic , e buna de mers pe drum
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #12 : August 11, 2010, 10:40:31 pm »
da remi ... numa' ca aia  au CULTURA AUTOMOBILISTICA.
acu' ,... daca tot ai adus vorba... fa si tu cateva poze la bijuteriile alea ... sa ne delectam si noi retina (cand ai timp)
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #13 : August 11, 2010, 10:58:02 pm »
baieti,..on-topic sau topic separat :P

Offline Angel 5

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 527
  • IFA-VW Powered Trabant
    • Trabant 1.1 Blog
Răspuns: Sa ma prezint !
« Răspuns #14 : August 16, 2010, 05:32:53 pm »

Trabant
Vit I: 4.08-12/49
 Vit. II: 2.32-19/44
 Vit. III: 1.52-25/38
 Vit. IV: 1.03-30/31 (din 1974 incolo: 1.03-29/32)
 Mers inapoi: 3.83

Lastun
Vit I: 3.66-12/44
 Vit. II: 2.26-19/43
 Vit. III: 1.48-25/37
 Vit. IV: 1.03-28/29
 Mers inapoi: 3.08

Sa luam ca exemplu viteza 1 de la Trabant:
Avem asa: Vit I: 4.08-12/49

Raportul 12/49 se refera la numarul de dinti de pe pinion (de obicei roata mica - 12) si la numarul de dinti de pe idler (nu stiu cum sa il traduc :P)(de obicei roata mare - 49)

Daca imparti 49 la 12 o sa obti 4,08, sau 4,08:1 adica roata mica (pinionul) trebuie sa faca 4,08 revolutii ca sa invarta o data idler-ul.
Daca imparti 12 la 49 o sa obti 0,24, adica pentru fiecare 1 rotatie a pinionului, idler-ul o sa faca 0,24 revolutii.

Cu cat pinionul are nevoie de mai multe revolutii pentru a invarti idler-ul, cu atat idler-ul se invarte mai incet.