Fratiorii mei,
Hai sa stam stramb si sa gandim drept...
Eu am avut pana acum 5 accidente cu Renaultul si 2 cu Trabantul. E drept ca cele cu trabul n-au fost la viteza mare...
Hai sa ma refer la trab. Odata am fost lovit din spate de un Opel Calibra care s-a cam sifonat. A doua oara, am derapat pe polei si m-am intors la 90 grade pe DN1, pe contrasens, unde m-a lovit in stanga spate o Dacie. Eu, am plecat pe roti. Aripa stanga spate sparta, un colt de la capota de portbagaj, panoul spate ghemuit pana la jumate, stopuri sparte(amandoua).Bara spate indoita. Dacia a plecat tractata, pt ca : bara , aripa stanga fata, contraaripa, capota, masca, farul, radiatorul, sparte/strambe, indoite rau. Janta stanga stramba pana la butuc, anvelopa taiata, bascula stramba, In final, cu roata de rezerva pusa in locul celei strambe, dacia arata cam cum sunt Tatrele cu rotile alea de dinapoi
). Numai ca asta, era si inchisa in unghi cam la 30 de grade. Care yeste...
Deci, am fost satisfacut ca am o masina TARE!
Mai uitati-va o data la filmari si o sa vedeti ca habitaclul e intact. Ceea ce, e perfect. Cu exceptia volanului, totul e ok. Si volanul ar fi stat mai la locul lui, daca manechinul avea ceva muschi in brate. Pt ca, la un impact, strangi volanul, si te sprijini in el. Asa ca...daca era accident pe bune, volanul nu zbura in sus si pe geam... va spun din experienta...
Cu renoul de 2 ori am lovit eu din spate, o data l-am lovit pe unul in "burta", o data am lovit un stalp de la Electrica si o data am fost lovit din spate. Deci, stiu ce se intampla la un accident!