Am găsit, pe forum, o carte tehnică a Trabantului, de unde mi-am luat informațiile necesare (site-ul ,, trabitechnik.com”). Poate mai sunt persoane interesate.
O încercare de traducere din germană, cu google translate:
,, Hotărârea pentru buna funcționare a sistemelor de carburatoare este nivelul corect al nivelului de combustibil din carcasa plutitorului. Valorile date de producător
22 ± 1,5 mm pentru carburatorul 28 HB
26 ± 1,5 mm pentru carburatorul 28 H 1-1
sunt verificate și ajustate în ateliere cu echipament de testare special (tester de nivel). Cu toate acestea, pentru lucrările care se desfășoară în contextul auto-ajutorului, este posibilă presetarea nivelului flotorului.
Setarea dimensiunii distanței
• Distanța depinde de carburatorul special (figurile 2.76 și 2.77).
• Măsurarea distanței este măsurată și setată între plutitor (pentru tambur plutitor fără cusătura de lipit) și capacul carcasei plutitoare (fără etanșare).
• Supapa de ac flotantă trebuie închisă, dar pistonul cu arc nu trebuie împins. .
• Reglarea este posibilă prin îndoirea pârghiei balamalei sau prin adăugarea de etanșări suplimentare sub supapa acului plutitor.
• Când reglați măsurarea distanței, verificați uzura și funcționalitatea supapei acului plutitor.
Când îndoiți maneta balamalei de pe cilindrul plutiți, asigurați-vă că opritorul este ușor spre interior, astfel încât plutitorul să nu se lipiască când acesta este instalat.
Din ianuarie 1984, carburantul 28 HB4-1 a fost echipat cu flotorul cu butoi (Figura 2.77). Dimensiunea de instalare a flotorului este de 13,6 mm pentru aceasta (vezi și dimensiunile consolelor din tabelul 2.5 și figura 2.77).
Imaginea 2.76.(prima) Dimensiunile de montare a flotorului pentru flotorul cilindrului
Imaginea 2.77.( a doua) Dimensiunea de instalare a flotorului pentru plutitorul baril (Carburator 28 HB 4-1 și 28H1-1)”