Autor Subiect: Reconditionare, restaurare si tot ce intra in a aduce o masina in stadiul de NOU  (Citit de 167090 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline saptezeci

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Sink deep in the rust
Da, le poti face si la mine. Din cate vad ai jante cromate, deci cade varianta cu ce am spus mai jos.
Pentru jantele tale trebuie polish pentru jante din aliaj usor (http://www.cosmeticeauto.ro/Produse/P21-S_-_Premium_Rim_Care/Polish_jante_de_aluminiu_-_P21-S_High-Gloss_Alu_Polish) si apoi ceara (http://www.cosmeticeauto.ro/index.php?sectiune=1&subsectiune=2&pagina=12&modafisare=detaliu).
Din cate vad nu arata asa de rau, trebuie doar putin "frecate", si o sa straluceasca.

Pentru a vopsi marginea aia ciupita cu alb, trebuie mai intai smirgheluita bine pana e adusa la nivel, dupa care chituita cu chit cu fibra, data cu filler si vopsita cu alb.
Asta, va trebui vazut la fata locului daca se poate face pentru ca este posibil, inafara de chit sa numai aiba nimic aderenta pe suprafata aia, trebuie vazut.

Cat despre manopera, nu costa nimic, doar materialele o sa te coste. Nu iti trebuie decat polishul pentru jante si ceara de mai sus. Cred ca cu tot cu livrare pretul se incadreaza pe la 100 - 100 si ceva de lei.
Pai ori suntem trabantisti, ori numai suntem

Offline Angel 5

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 527
  • IFA-VW Powered Trabant
    • Trabant 1.1 Blog
Da, nu stiu exact cat de cromate sunt ele, ma rog! :)

Cand imi aduc masina in Bucuresti si ma apuc de restul vorbim si poate dau o fuga pana la tine cu ele, e OK asa?

Offline saptezeci

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Sink deep in the rust
Da. sigur, daca zici ca nu sunt cromate, o sa ma uit si eu ca din poze nu imi dau seama.
 
Pai ori suntem trabantisti, ori numai suntem

Offline Angel 5

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 527
  • IFA-VW Powered Trabant
    • Trabant 1.1 Blog
Nu imi dau seama cum sunt facute. Pare un crom peste o vopsea maro inchis sau ceva de genul. Ideea e ca se cojeste foare usor cu unghia :(.

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
@saptezeci
Uite cum sta treaba...Eu vreau sa fac jantele alea de Aro, sa arate ca noi! Daca tu crezi ca le scoti ca noi, ti le aduc tie si mi le faci tu! Eu nu mai am rabdare sa le tratez, sa le frec, sa stau zile intregi pe ele, si sa muncesc e numa`...Asa ca, in loc sa ma duc si sa le sablez, si apoi sa le vopsesc, si sa dau bani unor necunoscuti, care , sincer, nu stiu cat de bine isi vor face treaba (sincer, sper sa nu am surprize, dar poti fi vreodata sigur???), mai bine iti platesc tie! Ca esti de-al nostru! Si, dupa cate vad ca stii, sunt sigur ca faci treaba ca lumea!
Deci, gandeste-te si fa un pret estimativ (pe bucata), care sa includa atat materialele, pe care le cumperi tu, ca tu stii cel mai bine ce sa iei, cat si manopera ta! Nu-i corect asa?

Offline saptezeci

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Sink deep in the rust
Rezolvam, poti sa ti le fac sa arate bine, pe orice culoare doar ca o sa dureze ceva timp pentru ca o sa stau mai mult la detalii si nu o sa folosesc decapant.

La un pret pe bucata...sa ne gandim (estimativ)

Trebuie: smirgheluri de diverse granulatii (25 lei)
            spray cu grund de calitate (Novol, Body etc) (26 lei)
            spray cu filler 1k 330 de inalta calitate (26 lei)
            1 bidon de deruginol (18 lei)
            2 tuburi cu spray de vopsit (25 lei)
            1 pensula mica (2 lei)

Restul: detergent, polish am eu


Un total estimativ: 122 lei care ar veni cam 30. 32 lei pe janta.

De iesit o sa iasa bine, o sa le si polishez dupa uscare sa aiba un luciu frumos cand te intorci dupa ele.

Cat despre partea cu manopera, eu nu primesc manopera cum asta e o munca care o fac din placere nu din profit!
Costul de manopera va fi intotdeauna 0, lucru valabil pentru toata lumea care are nevoie de ajutor de genul asta.

Tot ce te rog este sa mi le aduci acasa ca sa ti le pot face.
Pai ori suntem trabantisti, ori numai suntem

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Uite unde sade bunul samaritean. Da domnule...insa tot munca se cheama,din placere fiind.
Imi venise o idee - oare nu am putea sa concepem o fisa tehnologica pt chestiile astea ? Sa gandim sa fie asa...frumos realizate,cu cantitati,cu preturi(aici e discutabil ca astea se tot modifica),cu manopera si bineinteles cu poze (anexe) atasate. Le incarcam apoi la sectiunea Tehnic/Manuale si apoi cand are careva asemenea lucrari de executat le descarca frumos,le pune in tipla de plastic si ... avandu-le in fata iasa lucrare STAS. Ce ziceti ? E o idee buna ? Si putem face pe categorii,etc. Ma ocup putin sa vad ce gasesc pe "gugal" ... un format,ceva.
Iar fiecare care e mai mester priceput in anumite chestii (mecanica/electric/duroplast etc),in functie de timp si aparitia nevoii respectivei lucrari va face o fisa de aceasta.
E o idee de cugetat. Merci
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Uitati-va nitel la atasament. Mi-am dat silinta...si cat m-a dus pe mine "ganditorul" am conceput asta. Nu prea am gasit nimica de doamne ajuta pe "gugal" asa ca ... this is it. Analizati,comentati,bagati de vina ... poate e totusi o idee buna. eu am facut in word ca sa se poata edita. O sa il incarc si la tehnic,fac o sectiune si ... poate iasa ceva de treaba din asta.
Vezi atasament word:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline mike1413ro

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 258
  • AG 04 USO
    • calota.net
Gustere pune te rog o varianta ".doc" ... ca asta e ".docx" ... nu toata lumea are Office 2007  :P Multzam!

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Gata ,,, acum e bine , se dechide ?
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Frate, fara manopera nu se poate! Ce ai? Te-ai lovit la cap? Suntem pe vremea comunistilor, sa consideram munca, ca ceva fara valoare...sau prea putin valorizata? Munca e munca, si trebuie rasplatita! Iar daca e bine facuta, nu numai ca-ti castigi faima, dar si ceva bani! Ce, e de colea sa mai scoti niste 100-200 lei pe saptamana, PE MUNCA TA?

Offline Mihai wartburgist

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 579
Manopera e nepretuita  ;D d-aia nu figureaza

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Mai ... se vede ca am pus la sfarsit comentarii etc. Acolo se poate face o evaluare estimativa. Si cum preturile difera de la luna la luna ... na. Dar hai sa mutam discutia la tehnic (e postata acolo aceeasi treaba). discutam si chibitam acolo,ok ? Merci.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Am o intrebare referitoare la sudura. Se poate suda si cu metan (butelie de aragaz)? Care este diferenta intre sudura oxiacetilenica si cea cu metan (oxigaz)?

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Se poate ,la mine jumate e facuta cu autogen si jumate cu metan,diferenta e ca,cu metan din cauza flacarii mai grosolane mai dezordonate tabla se cam coage si sudura iese mai groasa.Pe cand la autogen flacara este mai mica dar puternica si topeste sarma cu o finete mai mare si poate fi modelata mai usor ,pe cand la metan zici ca ai o flacara de parlit porcul de craciun,de regula am inteles ca metanul se foloseste numai la taiat,exemplu daca ai vazut pe cei de la RATB cand taie sina de tramvai.
Am folosit metan deoarece generatorul aparatului cum se mai numeste cazanul ala era spart si pierdea gazul si bagasem in jur de 20 de kg de carbitsi eram doar la jumatea lucrarii si ma ducea la sapa de lemn.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”