io nu pricep urmatoarea chestie:
prin procedeul amintit mai sus, se baga x wati de curent, de se crapa molecula de apa. hidrogenul si oxigenul rezultat intra in motor, unde elibereaza, in cel mai bun caz, aceeasi cantitate de energie. (ca asa m-o invatat pe mine la scoala) Se produce din nou apa. Chiar si cu un sistem in pulsuri, care sa aibe eficienta mare, adica toti watii de curent introdusi sa se transforme in gaz... Si apoi din gaz inapoi in wati.
mnoh... Amu de unde scoateti voi watii aia pentru crapat apa? Ca daca tot din motor ii scoateti (prin alternator), atunci toata chestia asta ii un fel de ameteala, iar daca ii scoateti din baterii, atunci de ce sa trecem prin procesul curent>gaz>motor>miscare, cand putem sa facem curent>motor electric>miscare?
acuma e drept ca exista si varianta in care gazul asta scoate cumva mai multa energie din benzina, ca daca imi aduc eu aminte, din toata cantitatea de energie magazinata in legaturile de hidrocarburi, doar vreo 20 la suta sunt maxim posibil de extras prin ciclul de ardere al motorului cu combusti interna, iar din astia, iarasi o mare parte se piard din cauza imperfectiunilor de ardere, de uzura, etc....
vreau sa imi explice cineva cat mai stiintific.