Sunt curios daca s'a rezolvat cu freiul- din experienta- depinde de CAT DE MULT e uzat freiul..
Uleiul de cutie automata e numai bun pentru frei- in carte SCRIE ca neamtul a bagat-recomandat
T68, la ei.. T80 la poloneji, unguri.. si NUMAI LA NOI se baga T90
.. sau.. ,,ce gaseai''..Adica ulei gros, care cumva, face ca sa nu mai sara rolele (eu cred ca de fapt aluneca pe interiorul pinionului de a 4-a, fara sa ,,intre'' in contact direct cu pinionul).
Conteaza DESIGUR si cum ii dai ,,pedala'' dupa ce a mers liber- adica daca a intrat zmucit-brusc in sarcina.. ca NU e bine..
se preseaza in locul de contact..
Ca idee, dupa ce am desfacut- colectionat mai multe pinioane de frei am observat ca.. cumva, santurile de la role NU erau in acelasi loc la toate.. Asa ca, la prima ocazie-cand am scos un frei- am pus ,,colectia'' alaturi si am bagat un frei folosit dar cu uzura in alta pozitie. Nu trebuie sa explic ca a mers DIN PRIMA..