TRABY CLUB ROMANIA
Masinute frati/surori cu Traby => Discutii libere despre aceste masini si proprietarii lor => : Gusteru October 11, 2010, 11:43:38 PM
-
ARO CLUB ROMANIA
Un grup de Oameni Iubitori al acestei marci autohtone.
Din pura placere , complet dezinteresat financiar va prezint www.aro4x4.net Puteti afla chestii foarte interesante! Mie mi-a placut si de aceea am decis sa ai includem in coltul nostru dedicat OLDIES BUT GOLDIES !
(http://thumbnails15.imagebam.com/10172/9cad52101717251.jpg) (http://www.imagebam.com/image/9cad52101717251)
(http://thumbnails25.imagebam.com/10172/ff829a101717339.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ff829a101717339) (http://thumbnails29.imagebam.com/10172/585fba101717343.jpg) (http://www.imagebam.com/image/585fba101717343) (http://thumbnails26.imagebam.com/10172/966665101717347.jpg) (http://www.imagebam.com/image/966665101717347) (http://thumbnails30.imagebam.com/10172/230b78101717355.jpg) (http://www.imagebam.com/image/230b78101717355) (http://thumbnails29.imagebam.com/10172/74f2f5101717357.jpg) (http://www.imagebam.com/image/74f2f5101717357) (http://thumbnails24.imagebam.com/10172/38443d101717361.jpg) (http://www.imagebam.com/image/38443d101717361)
si un mic video dar foarte frumos
http://www.youtube.com/watch?v=D_atP2tGvC4
RESPECTE pentru cei care urmeaza filozofia : NU TOT CE E VECHI E PROST !!! Le dorim bafta si kilometrii multi la volanul masinilor lor !
-
Salut si bine v-am gasit!
Numele meu e George Vilau si cica mi-s presedinte la ceea ce se cheama ARO CLUB ROMANIA, club ce a luat fiinta acum doi ani si asta ca o evolutie fireasca a miscarii ce se formase initial pe forumul dtrn.ro iar apoi ne-am "mutat la casa noastra", si anume actuala "locatie" de internet pe unde ne-a gasit Gusteru.
Multumim pentru laude si ne bucuram sa gasim alti oameni pasionati de "oldies but goldies". Felicitari si voua pentru ceea ce faceti cu si pentru masinile voastre! Respect!
p.s.: Gusteru - multumiri deosebite si personale, tie !
(http://thumbnails8.imagebam.com/10178/e5da91101771492.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e5da91101771492) (http://thumbnails27.imagebam.com/10178/e4e153101771493.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e4e153101771493)
si inca o poza cu masini dintr-ale noastre, de exista, nu din astea de prin cataloage.
-
aaah..si un clip oarecum recent, din 2009, de la offroad arena, unde ne-a tradat discul de ambreiaj. insa, atata cat a mers, masina a facut senzatie. desi "razvan si dani" s-au vrut cam rautaciosi, atata cat a mers a dat "rusinica" multora, lucru pe care dani otil il cam recunoaste in comentariul sau.
vizionare placuta (e scurta din pacate ;D )
http://www.youtube.com/watch?v=_VI6ocAoDI0
-
Ideea centrala este ca trebuie sa "tinem aproape" unii de altii ca si Cluburi de masini OLD ... la cum ne trateaza guvernoiu . legile romanesti si alte aberatiuni ... mai multi suntem un zid mai puternic. Dupa mintea UNORA ar vrea sa vada la programul "lingurita" orice e vechi ! Si asta NU va trebui sa se intample!
Aaaa ... cu placere dnul. George. Si cine stie ... poate vreodata adunam toate OLD-urile (trabant,wartburg,barkas,broaste,2CV,dacia 1100,Aro,lada ... etc) la o "paradeala" ! Ar fi SUPERB ! Eu mai am discutii cu presedinti cluburi,administratori etc pe aceasta tema ! Ar fi o lovitura de imagine buna !
Navigare placuta la noi in forum !
PS ... pacat de "inecarea" discului ambreiaj :( ... mergeati chiar fain :o ... ghinion iliescu :'(
-
Impozitul la ARO, se apropie de 3800 lei. De la anul o sa ne bucuram daca mai vedem pe strazi unul.
-
Impozitul la ARO, se apropie de 3800 lei. De la anul o sa ne bucuram daca mai vedem pe strazi unul.
Asta e din cauza românilor care lasă capul jos şi înghit toate aberaţiile şi idioteniile celor de la conducere sau aiurea.
altul era impozitul cu 100 de Aro adunate în faţa guvernului + o petitie cu sute de semnături de la posesori/iubitori de Aro.
-
Salut si eu cu un bun venit calduros pe cei de la ARO club. Nu cunosc prea bine masina insa atat stiu: daca se tinea de proiect, acum ne bateam cu cei de la Jeep sau Range Rover sau alte firme de renume...pacat ca multi de "sus" nu gandesc ca noi. Drumuri cat mai bune va doresc.
-
Sunt roman si ma mandresc cu asta!!!
Evident, pe vremea veche, cand spuneai ARO aveai un motiv de mandrie. Din pacate, idiotenia guvernantilor de atunci i-a facut sa creada ca doar cu mandria se poate prospera, astfel ca Aro a Ajuns ca in filmul acela, sa treaca prin ani neschimbat, pana cand a sucombat in luminoasele vremuri de dupa `90, din cauza ... era sa zic guvernantilor contemporani, dar astia fratilor nu sunt guvernanti, ci FANARIOTI !!!
D-aia, zic eu, nici cu 1000 de ARO in fata Guvernului nu se schimba nimic (vedeti replica bisnitarului ala de Videanu, raportat la biata invatatoare care moare in greva foamei). Sunt vremuri de haiducie si ar trebui sa gasim solutii inteligente pentru a ne putea pastra si mentine fierataniile, pentru ca pe ,,zapcii" nu ii sensibilizeaza nimic altceva decat sa stranga ,,arginti", iar botnita nu le pune decat instanta de judecata (mai rar aici, mai sigur ,,afara").
Mi-ar face si mie cu ochiul un Aro 10, dar din pacate calitatea materialelor cred ca m-ar cam da peste cap sa il reconditionez si sa il tin in viata. Pentru acest motiv, inca o data ma inclin in fata celor care se straduiesc sa tina ARO in viata si sa il prezinte pustilor de astazi (Dani si Razvan au o varsta si pot fi iertati pentru rautatile lor, cu atat mai mult cu cat cred ca parintii lor nu le-au povestit ca, pe vremuri, la competitii ARO comunist scotea din noroaie capitalistele care se impotmoleau).
Si uite asa am ajuns ca in bancul ala cu ciobanul si Mercedesul: daca nu am bani sa imi cumpar si sa intretin un Aro, mi-as dori niste jante de 14" cu cinci prezoane, care sa se lipeasca pe Barkasul meu. M-ar ajuta macar sa stiu pe ce tip de Aro s-au pus si ce indicativ au (nu bag mana in foc, eu stiu ca 5 prezoane erau pe jante de 16 si de 15, dar asa am primit informatia, ca pe tipurile mai vechi au existat cele din care caut eu).
Spor la lucru si hai sa dam mana cu mana cei ce iubim clasicul si traditionalul!
-
multumesc tuturor pentru primire !
@gusteru: ideea e una buna, si o sustin.
@viorel: impozitul ala aberant este doar pentru gama de aro mare, 24x cu motorul "de brasov", care are 3119 cmc. exista aro cu motorizari de 2400, 2500, 2700 cmc care sunt mai suportabile...deocamdata. intr-adevar, pentru cel cu motorul in cauza, care reprezinta si majoritatea, intrucat era cel mai cautat, impozitul este eliminatoriu.
@licu: ar fi frumos daca am trai intr-o tara in care guvernantii ar reprezenta intr-adevar poporul, si ar pleca urechea la ce zice si el, dar din pacate...traim in romania (si nu mai spun continuarea, ca e marca inregistrata :D )
@barkassubmarin: jantele in 5 prezoane s-au pus numai pe aro mare, seria 34x si 32x. are distanta intre prezoane 139,7 si et0. insa nu sunt decat pe 15 si 16, dupa cum ai aflat deja. jantele pe 14 nu s-au pus decat pe aro mic, pe seria 10.x si sunt in 3 prezoane, prinderea de dacia. ulterior s-au pus pe 15 in 6 prezoane, dar iar nu te "coafeaza"...
salutare tuturor ! si drumuri bune !
-
Impozitul la ARO, se apropie de 3800 lei. De la anul o sa ne bucuram daca mai vedem pe strazi unul.
Asta e din cauza românilor care lasă capul jos şi înghit toate aberaţiile şi idioteniile celor de la conducere sau aiurea.
altul era impozitul cu 100 de Aro adunate în faţa guvernului + o petitie cu sute de semnături de la posesori/iubitori de Aro.
Exact! Ma uit si la cei de pe forumul Mercedes. Sunt cobre cu capacitati intre 2200 si 3000 cm. Valoarea de piata nu depasesc 1500-2000 Euro. Proprietarii asteapta numai un semn sa iasa in strada. Ar trebui sa va uniti.
-
Chiar asa, Viorel! Yo sunt mai "revolutionar" din fire, asa ca "ma bag" la orice manifestatie. Numai sa ziceti, ca am si aparut!
@george
Salutare stimabile! ;) Uite ca ne intalnim si pe aici, nu numai pe "Aro". Ma bucur ca esti "trabantist incepator", si, cine stie, poate te vei contamina si de microbul "Trabant". Adica sa ai Trabantul tau, propriu si personal. Daca nu spontan, macar dupa ce voi reusi sa duc la bun sfarsit proiectul meu, cel cu TrabARO, care o sa faca practic o legatura directa intre marcile astea doua!:D Cred ca iti dai seama ca nu sper sa umblu cu hibridul asta pe strada, ca e putin probabil sa reusesc sa-l omologhez, da` macar am ambitia sa-l fac, si sa arat ca SE POATE!! ;)
-
Salutare tuturor.Ma bucur enorm sa vad ca totusi mai exista si alti iubitori de masini "old time".Sustin ideea ca trebuie neaparat sa ne unim fortele.Pana la urma suntem toti cam in aceeasi oala.Fie ca suntem iubitori de Traby, Broscute, Aro, Mercedes......sau mai stiu ce alte marci de masini "old", suntem foarte vanati de autoritatea rutiera, de politie, si pusi la zid de taxe uriase stabilite de "alesii" nostrii.Pe ei ai cam doare in cot de pasiunile noastre, pt ei tot ce e vechi e bun de aruncat......isi schimba masinile din parcul auto pe fiecare an.....ca doar....de....s-au invechit......si pana la urma are balta peste.....pt pensii, salarile bugetarilor si alocatiile copiilor nu-s bani...dar pt ei.....mereu se gaseste cate ceva.....in fine sa nu deviez de la subiect, trebuie urgent sa facem ceva.Daca nu ies toti Romanii in strada, macar noi posesorii de masini vechi trebuie sa lom atitudine.Trebuie sa ne aparam bijuteriile noastre pe 4 roti.Daca nu vom face ceva......in ritmul acesta nu stiu cum vom mai rezista.......sunt constient ca de acum in colo vom fi din ce in ce mai putini.....si asta din diferite motive lesne de inteles.In Romania actuala este greu si sa mai ai un hobby.De aceea chiar daca ma repet am un foarte mare RESPECT pt absolut toti pasionatii de masini vechi.Si daca va fi nevoie de iesit in strada....mai cunosc 3 posesori de mercedes cobra, 2 posesori de aro care si ei sunt de aceeasi parere cu mine ca trebuie sa lom atitudine.Fratilor daca nu noi...... atunci cine?Cine sa ne reprezinte?Trebuie sa ne facem auziti cumva.Daca toti vom tine capul plecat, daca toti tacem si acceptam cu lasitate toate gogomaniile astora, unde vom ajunge?Mereu imi pun aceasta intrebare, dar care din pacate este doar o intrebare retorica.Niciodata nu ai pot gasi un raspuns.Imi pare rau daca prin ceea ce am spus am deranjat pe cineva.....dar sunt roman.....nu mi-e rusine sa spun ca sunt roman...chiar sunt mandru de asta....dar vreau o schimbare....vreau sa ne trezim la realitate si sa nu le mai permitem astora sa isi bata joc de noi......de visele noastre.
=========================
edit by admin: TRUE MAM ... TRUE !!!
-
Săptămâna asta am găsit frumuseţea asta prin Cluj (undeva, nu mai ştiu cartierul), şi mi am amintit că avem un topic dedicat acestei mărci.
(http://thumbnails26.imagebam.com/11582/5f8a70115813153.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5f8a70115813153) (http://thumbnails16.imagebam.com/11582/f9f591115813159.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f9f591115813159)
PS. scuze pt calitatea pozei, l-am facut cu telefonul...
-
Da, e aunui baiat de nota 20! Ajuta pe toata lumea. Masina are o poveste interesanta. Vi-o las sa o descoperiti singuri..........
Pont: Numarul de inmatriculare.....
(http://www.aro4x4.net/smf/download/file.php?id=29981&t=1)
-
myronut paremi-sa Este de pe classiccar.3xforum.ro
PS recomand fforumul :notworthy:
-
Intotdeauna mi-am dorit un ARO 243 D ;D
-
Apropo de aro acolo la depozitul unde lucrez(ma rog e mult prea mult spus ''lucrez'')este un sofer de tir care isi cauta de ceva luni un logan.
Din vorba in vorba a spus ca are un aro din 1996 radiat si abandonat in fundul curtii de aproximativ 2 ani cu motorul refacut,etc, nu are pb cu rugina si stiu eu ce mai zicea el,in fine faza naspa e ca atunci cand i-am spus ca dece nu o reinscrie si daca e asa buna nu mai merge cu ea decat sa se indatoreze la banca pt o alta masina, a replicat ca e veche, demodata si isi doreste mult un logan din 2005 pentru ca mai mult nu isi permite.
Trag concluzia ca romanii nostri in ciuda faptului ca mai au putin si mor de foame tot nu renunta la fudulie si vor sa fie in trend, abandonand masini care daca ar fi ingrijite mai pot ingropa o generatie de dacia logan.
-
parca stiu ca au si motor peste 2000 cmc, si se gandesc, ca la impozit ,nu au de unde sa de-a bani
-
Majoritatea sunt cu motoare mari. Daca o avea motor de Brasov de 3200 cm, impozit pe masura, peste 3000 lei :'(
-
Acum ceva timp cine avea ARO era cineva si chiar se mandrea cu asta.. acum daca ai ARO la poarta esti persecutat :)
-
ok pai ma bag si eu in discutie din moment ce am copilarit intr-un aro. Masina e ff buna si nu a-sfi schimbat-o niciodata din moment ce tata a fost angajat la aro ca mecanic sef in echipa de raliu(btothers motor sport). Deci nu se punea problema unei reparatii din punctul de vedere al manoperei. DAR numai la primarie trebuia sa dam 10 mil pe an cu motorul de campulung pt ca daca aveam de brasov ne omora clar. Am facut un total si pe an cheltuiam numai cu ,,darile'' la stat vre-o 24 mil. enorm de mult dupa parerea mea. :BangHead:. Pe mine inca ma pasioneaza enorm masina aceea dar :violent1: :sad5: e deja vanduta la un om care i-a muat motorul si i-la pus pe altul, o camioneta care merge acum ca unsa.
Tin minte cand il aveam ca dimineata pornea fara probleme la prima cheie(+20s bujia) dar orcum nu se punea aceasta problema.
Daca vreti si sunteti curiosi pt cine lucreaza tata uitati aici cateva linkuri cu masina si pilotii:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:ARO_10_Super_Rally_motorizare_Toyota_3400_cmc_CATALIN_NICOLAESCU_IULIAN_NICOLAESCU_ROMANIA_DAKAR.jpg (http://commons.wikimedia.org/wiki/File:ARO_10_Super_Rally_motorizare_Toyota_3400_cmc_CATALIN_NICOLAESCU_IULIAN_NICOLAESCU_ROMANIA_DAKAR.jpg)
http://www.autorally.ro/index.cfm/page/autorally/subpage/stiri/news/3722/comunicat_de_presa_-_echipaj_309_-_catalin_nicolaescu_/_norris_mageanu.html (http://www.autorally.ro/index.cfm/page/autorally/subpage/stiri/news/3722/comunicat_de_presa_-_echipaj_309_-_catalin_nicolaescu_/_norris_mageanu.html)
asta e chear facut de pot geaar: http://www.yuppy.ro/articol/Auto-Moto/667/Aro-Super-Rally.html (http://www.yuppy.ro/articol/Auto-Moto/667/Aro-Super-Rally.html)
Ei inca mai continua sa duca traditia mai departe desi li se pun piedici imense :sad5:
Aici cateva poze din arhiva personala cu vechiu meu ARO:
(http://thumbnails42.imagebam.com/16433/93a5d9164327063.jpg) (http://www.imagebam.com/image/93a5d9164327063) (http://thumbnails36.imagebam.com/16433/50fb48164327345.jpg) (http://www.imagebam.com/image/50fb48164327345) (http://thumbnails66.imagebam.com/16433/8f4e49164327630.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8f4e49164327630)
si acum am o zdreanta de opel care nu iti da atata satisfactie ca un ARO
(http://thumbnails40.imagebam.com/16433/dcfc3d164327845.jpg) (http://www.imagebam.com/image/dcfc3d164327845)
-
Mi-ar placea un 243 D ;) Aproape ca daca gasesc unul, capacitate mai mica, mai ca l-as lua ;D Pacat ca nu poate fi trecut ca autoutilitara decat camioneta ARO (impozit mai mic) :(
-
eu as lua un aro 10.. da printre ultimele motorizari.. nici spartan (parca asa ii zicea) nu e rau.. eventual unul cu motor de toyota :icon_king:
-
Mi-ar placea un 243 D ;) Aproape ca daca gasesc unul, capacitate mai mica, mai ca l-as lua ;D Pacat ca nu poate fi trecut ca autoutilitara decat camioneta ARO (impozit mai mic) :(
uite Viorel De vanzare ARO 243, motor BV, diesel, anul nu il stie exact, ceva '80 cred oricum, radiat din circulatie, in stare de functionare, pret 35 mil. neg.
pt mai multe poze dati-mi PM, cine e interesat.
masina se afla la Resita..
cateva poze:(http://thumbnails61.imagebam.com/16260/1f3d01162596296.jpg) (http://www.imagebam.com/image/1f3d01162596296)
(http://thumbnails52.imagebam.com/16260/5feb8f162596369.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5feb8f162596369)
(http://thumbnails61.imagebam.com/16260/9c225d162596442.jpg) (http://www.imagebam.com/image/9c225d162596442)
(http://thumbnails21.imagebam.com/16260/f9a6bf162596728.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f9a6bf162596728)
(http://thumbnails46.imagebam.com/16260/07c838162596615.jpg) (http://www.imagebam.com/image/07c838162596615)
-
Mersi ;) Totusi, prea departe, prea complicat (este radiat, asta inseamna nr.rosii, etc.). Daca este ceva in zona mea (Bucuresti), oricand ;D Printre preferinte ramane valabil un Barkas si Mercedes ''Bot de cal'' :P