adica scot firu' verde de la locul lui si il pun pe surubul M6?
sau cum?
ce ar trebui sa imi arate pe aparat?
eu stiu ca firul care vine de la becul din bord e excitatia. fara asta conectat nu incarca
sau nu e asa?
hm...n'are cum altfel, pentru ca trebuie sa se intrerupa cumva circuitul la oprire
asta se face cand se scoate cheia din contact si intrerupe tensiunea pe conexiunea 15 (de care este legat si becul indicator)
fix asa am si la motocicleta, dar fara bec (am si patit-o acum vreo 2 ani cand incarca prea mult, 15V, si m-am interesat de un releu regulator. cand am aflat ca e 145 de euro, am sapat mai adanc, am pus excitatia pe direct si si-a revenit. dupa care am gasit o mufa coclita, am curatat-o si am fost mai vesel si mai bogat cu 145 de euro
)
becul de care zici, pentru situatia "fara releu" tre' sa fie un bec mare, de far, inseriat pe firul de incarcare, dar tot ii trebuie excitatie...
o sa caut si alt alternator, am vreo 3 pe la tara...
totusi, la un moment dat, l-am verificat pe asta temeinic..... nu da la masa, nu bobinaje innegrite, diode bune, contacte bune/refacute...etc...
daca nu, alt alternator mai modern, dar tot cu 2 fire, ca nu vreau sa schimb instalatia....
sau, un regulator de tensiune home made....